Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Kan ikke fordra det, men virker som ''alle'' spiser det på ett eller annet. Hva bruker du majones på? Går jeg glipp av noe?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Jeg liker majones. Bruker det til masse.. Selvsagt på brødskive med reker. Skive med leverpostei, ost, servelat eller skinke.. Er jo ingenting som er bedre enn agurk og majones på pålegg.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 (endret) Pølser Pizza Kaviar og majones Flykræsj Ost Kjøttpålegg Reker Egg Leverpostei Tomat Endret 21. juni 2012 av Mamma`n til Will & Ailo <3
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Jeg elsker majones, og spiser det på masse forskjellig! Bare så synd at det er så usunt, ellers hadde jeg spist mye mer
Mikkemafian Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Spiser majones på veldig mye pålegg:) Leverpostei, egg, reker, skinke. kan ikke spise roastbiff uten, (alt av kjøttpålegg) på tomat og agurk, mmmm elsker majones:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Nei - får ekkelt belegg i munnen
Gjest Kira med en av hver Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Nei - får ekkelt belegg i munnen Grattis med nytt navn
Celcius73 Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Liker godt majones:) Men tåler egg dårlig, så er litt forsiktig. Men det er jo veldig godt på det meste av pålegg, og ikke minst aioli og remulade
m&c Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Nei, majones, i likhet med dressing, er UTROLIG ekkelt. Veldig irriterende at alt som heter ferdigsmurte rundstykker, samt hamburgere og annet stæsj må spesialbestilles for å unngå å få nettopp dette på. Likevel havner det ofte på, det må klages, maten må lages på nytt, og inntas etter at de andre er ferdig å spise.. Hurraay!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. juni 2012 #11 Skrevet 21. juni 2012 Takker og takker Kira! Kun høner i heimen så tenkte det passet godt
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #12 Skrevet 21. juni 2012 Ja, Løøv it.. Spiser det helst på makrell i tomat, skinke, eller over egg stekt egg med skinke ost og majones er goodt
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juni 2012 #16 Skrevet 22. juni 2012 Jupp, det liker jeg Servelat, salami, leverpostei, makrellitomat, fiskepinner, reker....sikkert mye mer jeg kunne brukt det på
fisken2015 Skrevet 22. juni 2012 #17 Skrevet 22. juni 2012 Hadde ikke klart meg uten majones :-) Bruker det til det meste av pålegget jeg har på skivene.
Mummy79 Skrevet 22. juni 2012 #18 Skrevet 22. juni 2012 Makrell i tomat, virkelig? Elsker majones, men den har jeg ikke sett før, hvordan "smaker" det da, blir det ikke for fett?
Noregsgard Skrevet 22. juni 2012 #19 Skrevet 22. juni 2012 Aldri likt majones, men liker heller ikke dressinger og er veldig kresen på sauser.
Gjest sug lut Skrevet 22. juni 2012 #20 Skrevet 22. juni 2012 Spiser det sjelden men liker det godt. Mills på makrell i tomat og reker, Hellmans og sennep på skinke. Kunne rulla om jeg lot majonesen flyte fritt i kjøleskapet til enhver tid...
Von Hertelhofen Skrevet 22. juni 2012 #21 Skrevet 22. juni 2012 Liker veldig. derfor kjøper jeg det aldri...
Frøken Ubesluttsom Skrevet 22. juni 2012 #22 Skrevet 22. juni 2012 Nei, majones, i likhet med dressing, er UTROLIG ekkelt. Veldig irriterende at alt som heter ferdigsmurte rundstykker, samt hamburgere og annet stæsj må spesialbestilles for å unngå å få nettopp dette på. Likevel havner det ofte på, det må klages, maten må lages på nytt, og inntas etter at de andre er ferdig å spise.. Hurraay! Som om jeg sku sagt det sjøl. Nei jeg liker det ikke, desverre. Skulle til tider ønske jeg gjorde det for virker som jeg er den eneste da. Liker ikke rømme heller. Syns det og majones blir veldig likt i smak og konsitens. Men kan spise karrymajones da, og hjemmelgaet hvitløksdressing laget av rømme.... Men det er fordi da smaker det jo ikke majones og rømme lenger...
Gidder ikke! Skrevet 22. juni 2012 #23 Skrevet 22. juni 2012 Elsker majones, spesielt på makrell i tomat. Og kjøttpålegg og kaviar og reker og egg og sikkert mye mer Før, da jeg kunne spise hva jeg ville og så mye jeg ville, hadde jeg det også på pizza og til pommes frites. Men det må være ekte Mills! Jeg har innsett at jeg må begrense meg hvis jeg ikke vil legge på meg (hva skjedde?) og har slutta å kjøpe det rett og slett. Kaloribombe!
HeltAnonym Skrevet 22. juni 2012 #24 Skrevet 22. juni 2012 Takker og takker Kira! Kun høner i heimen så tenkte det passet godt Hvordan skiftet du navnet? har prøvd men har ikke skjønt hvordan
HeltAnonym Skrevet 22. juni 2012 #25 Skrevet 22. juni 2012 Er avhengig av majones.. bruker det under skinke, fårepølse og annet pålegg, i pastasalat, på reker osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå