Gå til innhold

Stavanger/Sandnes???


mor till 2

Anbefalte innlegg

Eg vett faktisk ikkje. Men viss du sende meg ein venneforespørsel, så kan du jo se om du ser at eg e i gruppa? Så kan du sende forespørsel om å bli me når du er offentliggjort d :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok, men vil d vise at du legge mg t i gruppa el koss e d?? i så fall må eg vente t eg har gjort d offentlig :) vil inn i gruppa nå eg ;) hihi.. var på ul idag og alt såg fint ut md lille spiren vår, sprella som bare d inni dr :) <3 lykkerus <3

 

Sååååå kjekt! UL er en fantastisk oppfinnelse :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du någe mellom navn? klare isje å finne deg trur eg... mitt navn e michelle caballero erfjord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du någe mellom navn? klare isje å finne deg trur eg... mitt navn e michelle caballero erfjord

 

Da har jeg lagt deg til som venn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke være så lett med den der FB-guppa. Men nå har jeg løsningen her :-)

 

Send meg mail her inne med navnet deres, så legger jeg dere til som venn...og så inn i gruppen :-) Litt tungvint, men virker som om det er den eneste muligheten...? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke være så lett med den der FB-guppa. Men nå har jeg løsningen her :-) Send meg mail her inne med navnet deres, så legger jeg dere til som venn...og så inn i gruppen :-) Litt tungvint, men virker som om det er den eneste muligheten...? :-)

 

...dere kan selvfølgelig poste navnet dere her på tråden også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har du lagt mg t i den gruppa nå då el?? sorry at eg mase sånn men vil d vise på profilen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke lagt deg til i gruppa "prøver og prøver-GRAVID" :-) Men har addet deg som venn. Så du bare legger deg til eller gir meg meg beskjed i inboxen på FB, så legger jeg deg til når du er klar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hiver meg på her :-) 28 år fra Stavanger, dette blir vårt 3. barn. Har en jente på snart 6 og gutt på 3,5 år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år. Venter nr 3:) fra sandnes

 

Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på her :-) 28 år fra Stavanger, dette blir vårt 3. barn. Har en jente på snart 6 og gutt på 3,5 år :-)

 

Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 år. Venter nr 3:) fra sandnes

 

Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)

. Mmm..fekk du mld av mg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år. Venter nr 3:) fra sandnes

 

Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)

. Mmm..fekk du mld av mg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år. Venter nr 3:) fra sandnes
Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)
. Mmm..fekk du mld av mg?

Jepp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
26 år. Venter nr 3:) fra sandnes
Hei! Send meg navnet ditt på melding om du vil være med i FB gruppa...lettere å kommunisere der enn her :-)
. Mmm..fekk du mld av mg?

Jepp :-)

Ata; jeg sender deg en personlig mld :) for å bli medlem av facebook gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...