Gå til innhold

Stavanger/Sandnes???


mor till 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så moro :) jeg også venter nr 3 og har to jenter på 5 og 3 år. Blir 36 til høsten og bor i Stavanger :) termin 22 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så kjekt at det er flere som skal ha nr tre=) mine gutter er 3 og 5, å jeg er 32 nå i sommer. Hvis det er litt stav feil så er jeg svensk men bodt her siden 2005=). Kansje vi får starte en 3 barns forum=)) Jeg har termin 8 januar.

 

Gleder meg til å høre mer fra dere..

 

Er det noen av dere som er MYE mer dårlige dette svangerskapet enn de to første??

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at vi er flere som venter nr 3, og med barn på samme alder:-)

Jeg har vært veldig dårlig i alle svangerskapene. Regner med at det blir kvalme og oppkast frem til jul :-( men det er verdt det.

 

Hvordan er deres form?

 

Når skal dere fortelle det til de kommende storesøsken?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg er mye verre dette svangerskape enn med de to guttene våre, så jeg er sykemeldt nå å blir nog det et par uker til kan jeg ane.

 

Vi ha allerede fortalt våre gutter at mamma har en baby i magen, å de synes det er kjempe kjekt=) de spørr om hvordan babyen kom inn i magen å ja man får masse kjeke spørsmål=)))

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg venter nr to i januar :-) Og er gjerne med på treff og sånt fremover/til høsten kanskje (?)... Alltid kjekt å ha noen å gå sammen med i baseltiden :-)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter :) eg har termin 29 januar og vente min første :) bur i sandnes :) som ata seie så hadde d vore kjekt å fått t treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sagt noe til jentene enda. Vi var gravide sist høst og, men pga alvorlig hjertefeil samt kraftig syndrom avbrøt vi svangerskapet i uke 21. Ble oppdaget på ordinær UL i uke 20.

Jeg har allerede vært på en UL og skal på ny nå på fredag. Er alt i orden da så forteller vi det til de. Grugleder meg til fre, men skal bli godt å få en avklaring. Magen eksploderte her for to uker side, så det skal bli godt når alt blir offisielt neste helg. Vanskelig å holde skjult :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, ja treff skal vi få til så snart det passer for alle:)

 

marihøne: håper at allt gikk fint på UL på fredagen så dere kan tale om for jentene å alle andre rundt dere, kan ikke forestille meg å avslutte et svanger skap så seint å førstå hva vanskeligt det har vært for dere ønsker dere all lykke å håper så absolutt at dette går bra=)) vi er her hvis du vill snakke

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Dette lover jo bra for en flott braselgruppe :-) Gleder meg!

 

Marihøne; Jeg håper av hele mitt hjerte at det gikk bra på fredag! Utrolig trist å høre at forrige svangerskap, og som "mor till 2" sier kan jeg ikke forestille meg hvordan det må være å få en slik beskjed...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg krysser enda fingrene for marihøne! Håper det har gått greit på UL :-)

 

Jeg har laget en facebook gruppe som heter "Vinterbarn 12/13", tenke om det var lettere å "samle" folk der? Iallefall veldig greit når en skal planlegge treff og avtale ting :-)

 

Gruppa er lukket, men jeg aksepterer alle og gjør alle til admin etterhvert...slik at alle kan akseptere de nye :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg hadde laget en "hemmelig" gruppe som ingen andre enn medlemmene kunne se + at jeg kunne ikke invitere andre enn mine egne venner...

 

Så nå har jeg åpnet gruppen, slik at den kan søkes opp :-) Så om du melder deg inn så skal jeg akseptere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kome nok og inn i den gruppa itte kvert men har isje gjort d offentlig på face at eg e gravid ennå så derfor vente eg litt :) men kome inn dr eg og :) skal på ul imårå så då e d kje lenge før me gjer d offentlig ittepå om alt ser fint ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, flott! Gleder meg til å se deg der!

 

Akkurat nå har jeg litt problemer med den der gruppa på FB...sikkert noe feil med innstillingene, for det ser ikke ut som om noen kan søke den opp og sende "medlemsforespørsel"...hm...må sjekke det ut når jeg kommer hjem :-)

 

Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for d :) e alltid spennende å sjå koss d står til:) håpe jo på d besta :)

 

ja håpe du får fiksa gruppa:) blir kjekt når den kome skikkeli i gang så er det nok lettere å få til treff :) de fleste er nok mer på face enn her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om jeg må være "venner" med dere, og så melde dere inn i gruppa...så om dere sender venneforespørsel til Therese Asheim på FB, så fikser jeg det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, men vil d vise at du legge mg t i gruppa el koss e d?? i så fall må eg vente t eg har gjort d offentlig :) vil inn i gruppa nå eg ;) hihi..

 

var på ul idag og alt såg fint ut md lille spiren vår, sprella som bare d inni dr :) <3 lykkerus <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...