Gå til innhold

Verste jeg vet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg forstår deg veldig godt, og hadde det lenge omtrent på samme måte selv. Han lå og ventet på meg hver ENESTE kveld og med en gang jeg la meg ned kom han og dyttet snotten i meg og klasset litt på brystene mine før det var fullt kjør. Til slutt grudde jeg meg så til å gå og legge meg at jeg fikk søvnmangel... Hvordan stoppe det? Si klart og tydelig ifra, men ikke midt i situasjonen, for da når det ikke inn til ham. Ta det opp med ham en gang det er bare dere to, i en nøytral setting (les: ikke i senga) og si at oppførselen har en ødeleggende effekt på sexlivet og at han kommer til å kvele lysten din etterhvert. Pass på at du sier det på en saklig måte siden du liker det i andre situasjoner, slik at han ikke føler seg helt avstengt. Lykke til!

Takk for svar.

Jeg har tatt opp dette flere ganger med ham, også når vi ikke ligger der. Han vet utmerket godt hvordan dette virker på meg. Men når vi ligger der igjen, virker det som alt er blåst ut av hodet på ham.

H.I.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, been there!! skjer her også..., men nå har han sluttet da han VET jeg ikke orker det der! Nytter ikke han holder rundt meg en gang, blir stiv med en gang. Så han pleier å holde rundt meg med dyna mellom oss.... :P

Men vi har sex kanskje 2 ganger per måned da....

Skrevet

Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før.

Helt ordrett så dette er bare tull.

syns å jeg har lest dette før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...