Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #1 Skrevet 21. juni 2012 Våknet i dag IGJEN til at mannen min ville ligge inntil meg i sengen. Det kunne jo være koselig i og for seg, men jeg vet hva som kommer. Han greier ALDRI å bare ligge rolig. Han vet at jeg ikke kan fordra å bli tatt på når jeg ikke er helt våken; det kiler og er fryktelig irriterende. Men det samme skjer likevel, HVER JæVLA GANG. Vi ligger i "skje-stilling", han bak meg". Så kjenner jeg at han blir hard. Når han ikke får noen respons, begynner han å presse den inn mot rompa mi, gang på gang. Når han fortsatt ikke får respons begynner han å gni den mot meg. Det er som om han tror at jeg ikke har registrert det. Så begynner han å stryke på meg, og det er noe jeg virkelig hater. Jeg tar bort hendene hans og viser tydelig at jeg ikke vil. Han ligger stille en liten stund, så begynner han igjen. Når jeg enda en gang tar bort hendene hans, tar han tak i min hånd og prøver å dytte den ned mot pikken sin. Det er som om han tror at jeg ikke har forstått hvor han vil. "OK, jeg har prøvd å presse og gni den mot henne, men hun har visst ikke forstått at jeg er hard ennå." Til slutt må jeg bare stå opp og gå og vekke barna. Han blir liggende lenge etter at vi har stått opp, og når han selv står opp er han sur og furtete. Hvorfor Må han gjøre det gang på gang, når han VET at jeg ikke liker det? Jeg har sagt i fra en million ganger: Jeg liker det IKKE om morgenen når jeg akkurat har våknet, eller om kvelden når jeg er i ferd med å sovne. Men tror dere det synker inn?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #2 Skrevet 21. juni 2012 Var nesten som å lese en erotisk novelle, bare helt omvendt, hehe neida. Er det noe tidspunkt du liker det da? Får prøve å gjøre mannen oppmerksom på det, han er sikkert med
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #3 Skrevet 21. juni 2012 Når skal dere som småbarnsforeldre ellers ha sex enn på morgenen før barna står opp og på kvelden etter at barna er lagt? forstår at han er desperat med evinnelig sexnekt fra din side. Jeg er i omvendt situasjon, her er det mannen som bestandig er trøtt for sex og avviser meg hele tiden slik at vi har sex en gang annenhver måned (mistenker at han har det for å få slutt på maset mitt). Gled deg over at du har en mann som tenner på deg og vil ha deg.
Hannepålandet Skrevet 21. juni 2012 #4 Skrevet 21. juni 2012 Skulle ønske min mann gjor sånn med meg... Men han har blitt dårlig behandlet av damer før, så han tør ikke. Det er nedverdigende å bli avvist gang på gang, det er jo ikke snakk om at han ber om analsex heller... Men jeg sier ikke du skal gjøre det om du virkelig ikke vil... Snakk om det og gjør avtaler. Jeg sier aldri nei, men gjør en avtale dersom jeg ikke vil, eller han ikke vil. Slik blir ingen avvist...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. juni 2012 #5 Skrevet 21. juni 2012 Når skal dere som småbarnsforeldre ellers ha sex enn på morgenen før barna står opp og på kvelden etter at barna er lagt? forstår at han er desperat med evinnelig sexnekt fra din side. Jeg er i omvendt situasjon, her er det mannen som bestandig er trøtt for sex og avviser meg hele tiden slik at vi har sex en gang annenhver måned (mistenker at han har det for å få slutt på maset mitt). Gled deg over at du har en mann som tenner på deg og vil ha deg. Og hvor skriver HI at hun aldri lar han få sex?! Om han bare lærer seg å innlede det på en annen måte, så kanskje han får bedre respons, en hard pikk som presses mot en når man ikke er særlig våken enda, er ikke turn on for alle vet du. Man kan fint vekke den andre på et annet vis, gi litt tid til å våkne, for så å legge opp til sex. Samboeren her var likedan i starten, han forventet at en hard penis mot rumpa skulle tenne. Jeg fikk heller avsmak, synes ikke noe om det. Nå har han etter en del samtaler om det, lært seg til at dette ikke er noe jeg tenner på, og han har funnet andre metoder.
Von Hertelhofen Skrevet 21. juni 2012 #6 Skrevet 21. juni 2012 Var nesten som å lese en erotisk novelle, bare helt omvendt, hehe neida. Er det noe tidspunkt du liker det da? Får prøve å gjøre mannen oppmerksom på det, han er sikkert med Det var min første tanke. En omvendt erotisk fortelling. HAHA Snakk om å drepe lysten da!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #7 Skrevet 21. juni 2012 Tar du noen gang initiativet til sex? Hvor ofte har dere sex? Det spiller inn synes jeg...
*Yuna* Skrevet 21. juni 2012 #8 Skrevet 21. juni 2012 Så irriterende! Hadde blitt forbanna. Han må da forstå etter så mange ganger at dette absolutt ikke tenner deg?!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #9 Skrevet 21. juni 2012 Våknet i dag IGJEN til at mannen min ville ligge inntil meg i sengen. Det kunne jo være koselig i og for seg, men jeg vet hva som kommer. Han greier ALDRI å bare ligge rolig. Han vet at jeg ikke kan fordra å bli tatt på når jeg ikke er helt våken; det kiler og er fryktelig irriterende. Men det samme skjer likevel, HVER JæVLA GANG. Vi ligger i "skje-stilling", han bak meg". Så kjenner jeg at han blir hard. Når han ikke får noen respons, begynner han å presse den inn mot rompa mi, gang på gang. Når han fortsatt ikke får respons begynner han å gni den mot meg. Det er som om han tror at jeg ikke har registrert det. Så begynner han å stryke på meg, og det er noe jeg virkelig hater. Jeg tar bort hendene hans og viser tydelig at jeg ikke vil. Han ligger stille en liten stund, så begynner han igjen. Når jeg enda en gang tar bort hendene hans, tar han tak i min hånd og prøver å dytte den ned mot pikken sin. Det er som om han tror at jeg ikke har forstått hvor han vil. "OK, jeg har prøvd å presse og gni den mot henne, men hun har visst ikke forstått at jeg er hard ennå." Til slutt må jeg bare stå opp og gå og vekke barna. Han blir liggende lenge etter at vi har stått opp, og når han selv står opp er han sur og furtete. Hvorfor Må han gjøre det gang på gang, når han VET at jeg ikke liker det? Jeg har sagt i fra en million ganger: Jeg liker det IKKE om morgenen når jeg akkurat har våknet, eller om kvelden når jeg er i ferd med å sovne. Men tror dere det synker inn? Hahaa, høres ut som eksen min, bare at han nærmest begynte å sleike meg i trynet også kun fordi han var så kåt.. ææsj. Kan du ikke bare si: " Ikke nå", eller: " kan du la være", fingra av fatet ?+++ Men når har dere sex ellers da?!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #10 Skrevet 21. juni 2012 Når skal dere som småbarnsforeldre ellers ha sex enn på morgenen før barna står opp og på kvelden etter at barna er lagt? forstår at han er desperat med evinnelig sexnekt fra din side. Det er ikke snakk om noen sexnekt her. Vi har sex omtrent én gang i uken; vi gjør det da om kvelden etter at barna har sovnet. Har ikke noe spesielt imot tilnærmelser verken på kvelden eller om morgenen, bare ikke akkurat når jeg holder på å sovne eller våkne. Når jeg er sånn i halvsøvne, er det bare forstyrrende og irriterende å bli tatt på. H.I.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #11 Skrevet 21. juni 2012 Kan du ikke bare si: " Ikke nå", eller: " kan du la være", fingra av fatet ?+++ Det har jeg sagt en million ganger, men det hjelper ikke. H.I.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #12 Skrevet 21. juni 2012 Tar du noen gang initiativet til sex? Hvor ofte har dere sex? Det spiller inn synes jeg... 1. Ja det gjør jeg 2. Ca. 3 ganger per måned
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #13 Skrevet 21. juni 2012 Tar du noen gang initiativet til sex? Hvor ofte har dere sex? Det spiller inn synes jeg... 1. Ja det gjør jeg 2. Ca. 3 ganger per måned 3 ganger i mnd er ikke akkurat mye.. Kan skjønner han litt, selv om tilnærmingsmetoden hans ikke er helt rett. Har sex 3-4 dager i uka med min kjæreste, men så er vi nyforelska da:)
marsve Skrevet 21. juni 2012 #14 Skrevet 21. juni 2012 Sånn var x'n min å. Alle tilnærmelser var enten med å gni pikken mot meg og tafse, dra meg i puppa eller kjøre hånda opp i glufsa mi og begynne å gnikke. Med mindre han bare dro pikken ut av buksa og spurte om jeg ville smake. Han tok aldri på meg ellers og om vi kyssa mer enn et nanosekund spurte han om ikke vi skulle pule. Jeg oppfatta det som en respektløs tilnærming eller hva jeg skal kalle det. Jeg tenner dessuten på "spenninga" og forventninger. Ikke en klam pikk slengt i trynet ..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #15 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før. Helt ordrett så dette er bare tull.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #16 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før. Helt ordrett så dette er bare tull. Link som beviser det takk.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #17 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før. Helt ordrett så dette er bare tull. Det trenger vel ikke å være tull selv om det er flere innlegg om det samme? Kanskje hun bare ville ha flere svar?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #18 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før. Helt ordrett så dette er bare tull. Nei. Det er det ikke. Og innlegget er heller ikke lagt ut her før. Gi gjerne en link hvis du fortsatt mener at det er det H.I.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. juni 2012 #19 Skrevet 21. juni 2012 Akkurat dette innlegget har vært lagt ut her før. Helt ordrett så dette er bare tull. For alt du vet er det akurat samme dama også, men at problemet bare fortsetter eller har gjennoppstått.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #20 Skrevet 21. juni 2012 Han prøver vel på sin måte å få sexhyppigheten opp, da. 3 ganger i måneden er jo ikke akkurat noe å skryte av. Hadde blitt furten selv. Tenk litt på måten du avviser på også. Du høres jo ikke spesielt lystig ut av natur. "Våkner av at mannen ligger og stryker meg IGJEN". Ja, gud så fryktelig grusomt med en mann som ligger og stryker på deg. Hadde vært verre om han hadde dengt deg. Greit at det er visse ting som ikke tenner deg, og at du har sagt fra, men pass deg litt hvis du ikke vil ende forholdet til slutt.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. juni 2012 #21 Skrevet 21. juni 2012 Samboeren har et tips til deg HI Når han prøver seg, klem han hardt i ballene og spør om det tenner han like mye som deg (og han mener hardt) Når han hyler ut i smerte om at det ikke er godt, så sier du at da vet han hvor stor turn of det er.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 21. juni 2012 #22 Skrevet 21. juni 2012 Heheh, da jeg leste hovedinnlegget så VISSTE jeg at enkelte kom til å hive seg på med " åja, stakkars deg som har en mann som stryker på deg, det må være grusomt!" *sukk akk og ve* Det handler jo ikke om verdsetting av kjærtegn, det handler om grensesetting. Hvis du har gjort det tydelig at du ikke ønsker å ha sex på morgenen, så er det dumt av ham å presse seg på. Snakk med ham, forklar igjen hvorfor det er helt feil fremgangsmåte. Spør hvorfor han må ha det inn med teskje.. Jeg hadde blitt irritert selv. Veldig også! Hvis jeg ikke var i humør, og han skulle tvinge seg på, ville jeg egentlig blitt ganske forbanna. Du har all rett til å reagere
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #23 Skrevet 21. juni 2012 Har du prøvd å si det rett ut, høyt: "JEG VIL IKKE HA SEX Nå, SLUTT å TAFS På MEG?" Hvis han fortsetter etter en slik kommentar er han litt av en idiot! Noen trenger kommentarer rett ut, virker som din gjør det. Da nytter det ikke med noen forsiktige tilnærmingsmåter for å skåne den stakkars mannen som aldri får sex (les: ironi). Ingen skal tvinges til sex. Er det er problem at det gjøres for lite så får dere heller snakke om hvordan dere skal øke hyppigheten, men at dette iallfall ikke er måten å gjøre det på. Han må også respektere dine ønsker!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #24 Skrevet 21. juni 2012 Han prøver vel på sin måte å få sexhyppigheten opp, da. 3 ganger i måneden er jo ikke akkurat noe å skryte av. Hadde blitt furten selv. Tenk litt på måten du avviser på også. Du høres jo ikke spesielt lystig ut av natur. "Våkner av at mannen ligger og stryker meg IGJEN". Ja, gud så fryktelig grusomt med en mann som ligger og stryker på deg. Hadde vært verre om han hadde dengt deg. Greit at det er visse ting som ikke tenner deg, og at du har sagt fra, men pass deg litt hvis du ikke vil ende forholdet til slutt. Problemet er ikke at det ikke tenner meg, men at jeg virkelig misliker det, jeg kan ikke fordra det. Når jeg ikke er helt våken, enten fordi jeg nettopp har sovet eller fordi holder på å sovne, så er det veldig forstyrrende og ekkelt når noen stryker på meg. Det kiler og er irriterende. 3 ganger i måneden er kanskje ikke noe å skryte av, men jeg tror da virkelig ikke jeg har skrytt av det heller. Vi har jevnt over én gang i uka, men ikke når jeg har mensen. Tror det er ganske vanlig egentlig. Grunnen til at jeg nevnte det, var fordi noen drev og fablet om at jeg drev med sexnekt, og at noen andre spurte rett ut: "Hvor ofte?" Og til slutt: Selvfølgelig hadde det vært verre om han hadde dengt meg, men hva er poenget med å komme trekkende med noe sånt da? Skal man liksom ikke ha lov til å være fortvilet og forbannet når naboen hiver stein gjennom vinduene, fordi det hadde vært verre om han kastet håndgranater? H.I.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2012 #25 Skrevet 21. juni 2012 Jeg forstår deg veldig godt, og hadde det lenge omtrent på samme måte selv. Han lå og ventet på meg hver ENESTE kveld og med en gang jeg la meg ned kom han og dyttet snotten i meg og klasset litt på brystene mine før det var fullt kjør. Til slutt grudde jeg meg så til å gå og legge meg at jeg fikk søvnmangel... Hvordan stoppe det? Si klart og tydelig ifra, men ikke midt i situasjonen, for da når det ikke inn til ham. Ta det opp med ham en gang det er bare dere to, i en nøytral setting (les: ikke i senga) og si at oppførselen har en ødeleggende effekt på sexlivet og at han kommer til å kvele lysten din etterhvert. Pass på at du sier det på en saklig måte siden du liker det i andre situasjoner, slik at han ikke føler seg helt avstengt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå