Gå til innhold

Vi trenger navnehjelp....

Anbefalte innlegg

Gjest yrild
Skrevet

Selvfølgelig er Milian et navn. Et av de vanligste i det tidligere Jugoslavia, men skrivest oftest Miljan. Synes også det er et nydelig navn :-)

Millian Aleksander

Millian August

Millian Andre

Må si at jeg synes det er et mye vakrere navn alene! Med mellomnavh er jeg enig med de over her som synes det er litt harry...men smaken er som baken :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes både Milian Matheo og Milian Olai var veldig fine. Kjedelig da man ikke blir enige

Milian Elias?

Skrevet

Syns Milian Olai klinger fint. Ellers veit jeg om en Milian Elias. Det syns jeg også klinger fint.

Skrevet

Syns Milian Olai klinger fint. Ellers veit jeg om en Milian Elias. Det syns jeg også klinger fint.

Jeg synes også Milian Olai er veldig pent:) Det er faktisk jeg og mannen enige om. Men synes ikke jeg kan bruke det.. Tante/onkel ungen våres heter xxxx Olai så da synes jeg det blir "for dumt". Mannen har spurt søstra si og hun synes det var helt greit og xxxx Olai vil veldig gjerne bli oppkalt. Likevel blir det for meg feil da navnet er i bruk i så nær familie. Vi bor ikke på samme sted, men likevel...

Skrevet

Milian Kristoffer

Milian Scott

Milian Philip

Milian Isak

Milian Thomas

Milian Victor

Milian Vilmer

Skrevet

Kan jo ikke bli annet enn Milian-Carossander.

Om man først skal kalle ungen Milian så må man ta den helt ut :P

Det er mange her inne som ikke liker slike "pompøse" navn, og dere vet godt å fortelle andre om meningene deres HELE TIDEN!

Men vi er faktisk ganske mange som liker disse navnene også. Vi har bare ikke en sterkt trang til å kommentere ALLE innlegg der folk har andre navnepreferanser enn oss. F.eks kunne det ikke falle meg inn å skrive nedsettende til ei som vurderer navn som Petter, Kari, Ola, Per, osv bare fordi at jeg personlig ikke ville valgt disse til mine barn.

Disse navnene kommer til å passe kjempebra på akkurat det barnet som bærer navnet smile.png

Hurra!!!!!!!!!!!! :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg er ingen fan av Milian, men har overhodet ingen problemer med å verken venne meg til det, eller "godta" det.

Men det jeg har størst problem med her, er at dere ønsker å gi barnet et veldig langt navn. Barnet skal ha hele fire navn, hvis jeg forstår dere riktig. Er dere helt sikre på at dere vil gi ham så langt navn? Hvorfor ikke bare holde dere til Milian?

Skrevet

Milian Matheo.

Er det bare jeg som synes det er råharry og helt ute på viddene å kalle et helnorsk barn for Milian Matheo??

Milian Matheo Nilsen Knutsen?

Klarer dere å tenke så langt at barnet skal leve som yrkesaktiv 35åring? Eller ser dere bare for dere den lille søte babyen?

Helt enig. Dette er uten tvil veldig harry navn.

Skrevet

La gutten slippe unna med ett fornavn når dere skal ha to etternavn..

Skrevet

Synes Milian August var et godt forslag :-)

Skrevet

Synes Milian August var et godt forslag :-)

Det var en mulighet;)

HI

Skrevet

Milian August er det beste forslaget til nå.

Ellers mener jeg at Milian i grunn er best alene.

Skrevet

eg liker Milian kjempe godt :) men liker det best alene..

her tenker vi om vi får gutt neste gang blir det Max Emilian.. :)

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet

Vi har etter utallige diskusjoner klart å bli enige om at gutten vår skal hete Milian:)

Men vi ønsker dobbeltnavn og klarer ikke å finne et navn som passer bak som begge to liker. Eller vi har funnet et begge liker, men jeg vil ikke bruke det da vår tante/onkel unge har dette som navn nr to. Vi bor langt fra hverandre, men for meg blir det bare helt feil. Spesielt med tanke på mine svigerforeldre som da får to barnebarn med samme navnet som navn nr to.

Trenger mange gode forslag. Navnet må ikke bli for tungt/langt da vi skal ha begges etternavn.

Håper noen kan komme med noen gode forslag til oss, for selv er jeg helt tom i hodet av dette navnegreiene:)

Milian Olaves

Skrevet

Enig med mangen andre her, hvorfor ikke bare Milian? :)

Skrevet

Fordi både jeg, pappan, og begge søskena har dobbeltnavn:)

Også litt fordi jeg er usikker på om Milian kan bli litt "poppis" og da er det greit å ha et navn til. (Med tanke på hvor populært Emilian har blitt bl.a)

Skrevet

Ikke glem barnevognskiltet HI! Ta den helt ut!!!

Skrevet

Ikke glem barnevognskiltet HI! Ta den helt ut!!!

Å hva hadde dette med navneforslag Å gjøre? Se Å bli voksen!

Helt utrolig hvor nebbete enkelte her inne er. Mener ikke/har ikke samme smak som meg sÅ da er du et null.

Enkelte her mÅ ha mindreverdighetskomplekser som finner det nødvendig Å slenge sÅ mye negativt rundt seg!

Skrevet

Fordi både jeg, pappan, og begge søskena har dobbeltnavn:)

Også litt fordi jeg er usikker på om Milian kan bli litt "poppis" og da er det greit å ha et navn til. (Med tanke på hvor populært Emilian har blitt bl.a)

Det går da ikke an å kalle barn Emilian!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...