Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #26 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på..
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #27 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #28 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet..
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #29 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #30 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg. Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var.
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #31 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg. Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var. Ok, som sagt ser ikke jeg noen underholdningsverdi, men for all del, slå deg løs.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #32 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg. Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var. Ok, som sagt ser ikke jeg noen underholdningsverdi, men for all del, slå deg løs. ;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 17. juni 2012 #33 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg. Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var. Ok, som sagt ser ikke jeg noen underholdningsverdi, men for all del, slå deg løs. ;) Tror det er på tide at noen legger seg, den krangelen der var jo bare for mye..jeg skal i hvertfall sove litt nå...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #34 Skrevet 17. juni 2012 Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var. det er tydelig at noe plager deg da -__-
Katteskinnet Skrevet 17. juni 2012 #35 Skrevet 17. juni 2012 Tror det er på tide at noen legger seg, den krangelen der var jo bare for mye..jeg skal i hvertfall sove litt nå... Krangler ikke jeg, må jo få lov til å spørre hva problemet er?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2012 #36 Skrevet 17. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. Om du har vært innom "noen tråder" så ville du nok sett at innvandrerdebatter er det jeg har vært MINST aktiv i Kan heller ikke se hva jeg har skrevet som skulle vært underholdende eller noe annet, jeg har da ikke sagt noe slemt om noe eller noen. Syns du heller kan si hva som plager deg, istedenfor alle "..." setningene dine. Bedre å snakke rett fra levra, syns jeg. Sa jeg at noe plager meg? Overhode ikke- underholdende tror jeg ordet jeg brukte var. Ok, som sagt ser ikke jeg noen underholdningsverdi, men for all del, slå deg løs. Tror det er på tide at noen legger seg, den krangelen der var jo bare for mye..jeg skal i hvertfall sove litt nå... Ja, ler godt jeg også
kajak&Daniel Skrevet 18. juni 2012 #37 Skrevet 18. juni 2012 Hvilket kunnskapsnivå!! Muslimer finnes i alle innpakninger, vit hva dere snakker om før dere bare konstaterer at _muslimer_ er dustefolk. Ikke snakk om andres kunnskapsnivå før du kjenner til livene deres. SAMTLIGE muslimer jeg har vært i nærheten av har gitt meg problemer på en eller annen måte. Hvor mange sjanser skal jeg ta før jeg har rett til å være skeptisk? I følge din fantastiske logikk, selvfølgelig... Du er klar over at det er muslimer i veldig mange land? Jeg har ei god venninne fra Bosnia. Der er mange muslimer. Men det er ikke noe man merker på henne. Det eneste er at hun ikke feirer jul.... Så du ville mislikt henne også du da?
Tauriel Skrevet 18. juni 2012 #38 Skrevet 18. juni 2012 Jeg misliker ikke utlendinger, men unngår enkelte grupper. Jeg unngår dem ikke for jeg ikke liker dem, men for min X har flere i den gruppen til å overvåke meg. X-en har laget såppas trøbbel for meg at pepperspray og alarm er fast tilbehør i jakken min. --- Ellers misliker jeg diskriminerende idioter, og det uansett hvor de kommer fra.
Bee&Alie Skrevet 18. juni 2012 #39 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har ikke noe til overs for "kulturer" og religioner som velger å omskjære barna sine. Ser at denne debatten også har kommet til Norge og det gjør meg veldig trist Skal si du er en aktiv på innleggene som anngår utenlandske lizzycat... Får ikke sove jeg, så jeg er aktiv på alt som ligger på topp akkurat nå Legger, utlendinger og utroskap. Ja- du hAr virkelig slått på stortromma ikveld.. åh? Har jeg vært *så* skravlete altså? Skravlete er vel en måte å si det på.. lol, er det deg jeg kranglet med når det gjelder mobbing av barn på skoler med høy andel innvandrere? Er det derfor du virker så sur? Må ikke være langsint da, jeg gjør jo bare det jeg føler er best for barna "lol" jeg har ikke kranglet med noen jeg- har vært innom noen tråder her ikveld og har bare bitt meg merke med at du har vært ganske så aktiv på utlendingsdebatten.. Men for all del- underholdende er det jo- om ikke annet.. HUFF! Snikende, frekke og feige anonyme!
Magia Skrevet 18. juni 2012 #40 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er ikke rasist, og misliker ikke utlendinger. Jeg har flust av positive erfaringer med både muslimer, kristne, buddhister eller hva det måtte være. Er enig i at det er dumt å dømme så mange mennesker ut fra dårlige erfaringer, samtidig så skjønner jeg det godt. Erfaringene man gjør seg farger hvordan man ser lignende situasjoner senere - sånn er det bare. Bare håper at folk ser at det kan være andre grunner til at noen oppfører seg på en spesiell måte. Mennesker som kommer hit som flyktninger har gjerne en vanskelig bakgrunn med vonde opplevelser med seg. Man burde kanskje heller fokusere mer på hvordan nordmenn og Norge kan møte disse menneskene på best mulig måte. De får ikke den oppfølgingen de trenger slik det er i dag. Vi kan ikke bare sitte på ræva og si "integrer dere for faen!", uten at man gjør noe med det selv. F eks ved å gi en godt kvalifisert person en jobb, til tross for at han heter Muhammed eller Achmed. Eller bare være vennligere med mennesker man møter.
Bee&Alie Skrevet 18. juni 2012 #41 Skrevet 18. juni 2012 Jeg har aldri vært rasist.. Jeg liker både muslimer og alt annet som kommer hit til landet. Som jobber, går skole, er lovlydige og rett og slett tilpasser seg norske lover og regler! Som ikke snylter, lyger på seg barn de ikke har (penger penger), slenger dritt etter norske damer på gata, krever sine lover (sharia) i rettsystemet osv, hevder grønland er en muslimsk bydel og derfor skal homofile ta hensyn (iiiikke holde i hånda! fyfy..), står åpent i aviser og sier norske kvinner kan selv for at de blir voldtatt ettersom de går i slike klær (snart må vi også dekkes totalt til), dytter deg så og si ut i veibanen ettersom man som kvinne ikke skal vikes til på gata.. Synes det er fryktelig synd at så mange skal ødelegge for de som er reale og tilpasser seg samfunnet. Samfunnet og politikerne er med på å skape rasisme mener jeg. Når man leser om hva de skal få: dekket deler av førerkort som unge norske sliter med å få til, ha førsterett på kommunale leiligheter, slippe kriminelle innvandrere ut på gata (med flere saker på seg..i påvente av dom osv), lar være å pågripe de da det ikke er vits?? De kan ikke gjøre noe med dem? Er det rart nordmenn blir skeptiske til alt som kommer inn?? Det skulle blitt MåNELYST om vi hadde kommet inn i et muslimsk land og gjort på samme vis som de som kommer hit. Jeg hadde vist respekt og takknemlighet ovenfor det landet og folket jeg hadde fått hjelp ifra!
Bee&Alie Skrevet 18. juni 2012 #42 Skrevet 18. juni 2012 Jeg er ikke rasist, og misliker ikke utlendinger. Jeg har flust av positive erfaringer med både muslimer, kristne, buddhister eller hva det måtte være. Er enig i at det er dumt å dømme så mange mennesker ut fra dårlige erfaringer, samtidig så skjønner jeg det godt. Erfaringene man gjør seg farger hvordan man ser lignende situasjoner senere - sånn er det bare. Bare håper at folk ser at det kan være andre grunner til at noen oppfører seg på en spesiell måte. Mennesker som kommer hit som flyktninger har gjerne en vanskelig bakgrunn med vonde opplevelser med seg. Man burde kanskje heller fokusere mer på hvordan nordmenn og Norge kan møte disse menneskene på best mulig måte. De får ikke den oppfølgingen de trenger slik det er i dag. Vi kan ikke bare sitte på ræva og si "integrer dere for faen!", uten at man gjør noe med det selv. F eks ved å gi en godt kvalifisert person en jobb, til tross for at han heter Muhammed eller Achmed. Eller bare være vennligere med mennesker man møter. Men da må noen ta ansvar å få dem "integrert" da! Tro meg.. med det jeg jobber med så ser jeg mye på nært hold..
Magia Skrevet 18. juni 2012 #43 Skrevet 18. juni 2012 Er det jeg mener. Vi som samfunn må ta mer ansvar for å integrere de som kommer hit. Det gjelder både offentlige instanser og privatpersoner. Det med å hjelpe til med førerkort, bosted osv er nok et forsøk på å integrere. Man kommer seg lettere rundt med bil, og dermed er man mer attraktiv for jobber og er mer fleksibel ifht arbeidssteder osv.
Bee&Alie Skrevet 18. juni 2012 #44 Skrevet 18. juni 2012 Er det jeg mener. Vi som samfunn må ta mer ansvar for å integrere de som kommer hit. Det gjelder både offentlige instanser og privatpersoner. Det med å hjelpe til med førerkort, bosted osv er nok et forsøk på å integrere. Man kommer seg lettere rundt med bil, og dermed er man mer attraktiv for jobber og er mer fleksibel ifht arbeidssteder osv. Men norske som sliter får ikke den hjelpen.. de kan ikke regne med at nordmenn synes det er greit at de skal få servert alt på "sølvfat". Samtidig som de snylter og bryter lover? Vi får ikke hjelp vi.. et par som ønsker kommunal bolig får beskjed at de prioriterer innvandrere fremfor nordmenn.. da er det ikke rart mange får de "rasistiske" holdningene. Hørte på radioen at det var så mange narkomane fra Trondheim i Oslo for å kjøpe og selge.. trønderne skulle de få på toget hemmat igjen! Hadde ikke noe her å gjøre nei! ..nordmenn får ikke ferdes fritt i eget land engang Hva med den hjelpen DE trenger?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2012 #45 Skrevet 18. juni 2012 Nå er det vel strengt tatt ikke slik at flertallet av "utlendinger" i Norge er kriminelle snyltere.... Kan virke slik på enkelte. Utlending er synonymt med muslim, kriminell, snylter osv. For at integreringen skal funke er nordmenn nødt til å slutte å tenke at alle utlendinger er farlige. Med utlending menes de som synlig er ikke etniske nordmenn. Alle som ser ut som de kan være norske er helt fine og greie.
Bee&Alie Skrevet 19. juni 2012 #46 Skrevet 19. juni 2012 Nå er det vel strengt tatt ikke slik at flertallet av "utlendinger" i Norge er kriminelle snyltere.... Kan virke slik på enkelte. Utlending er synonymt med muslim, kriminell, snylter osv. For at integreringen skal funke er nordmenn nødt til å slutte å tenke at alle utlendinger er farlige. Med utlending menes de som synlig er ikke etniske nordmenn. Alle som ser ut som de kan være norske er helt fine og greie. Det trenger ikke være flertallet som er kriminelle eller snyltere.. veldig mange holder det for at folk skal få de intrykkene man får. Sjekk ut hvor mange % nordmenn og hvor mange % innvandrere som sitter i fengsel.. og da gidder de ikke ta alle de som står å selger dop, for det har politiet selv sagt at det ikke er vits i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå