Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Seriøst. Kan dere snart slutte å dytte på denne dumme tråden, eller? Jeg kjenner jeg blir provosert.

 

det er faktisk bare å være å gå inn på trådn om du blir så provosert tror du du er dib poltiet som kan bestemme hva folk skal skrive om eller?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er faktisk overbetjent av dib poletiet og skrivepoletiet. Det er jeg som ser til at alle skrivar sjikkelig her ine. At du smellycat kan kome med slike uttalelser og besteme vem som skal lese va er uhørt! Du er ilagt en bot på 34 468, 48 kr innbetales til min konto 3322.10482.440412 i tillegg får du 10 prikker på dib rullebladet ditt og ubetinget tastatursperre i 3 time, 24 minutter 38 sekunder fra og med nå kl 18.08 og 26 sekunder!!

Har allerede sendt inn en bekymringsmelding til bv, regn med

Å få de på døren i løpet av kvelden!!

 

Takk og lov. Endelig noen som tok tak i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest UndrendeUllteppe

Dere er faen steike meg helt gale i huet hele gjengen! Fatter ikke at det går an å samle så mange brødhuer på en plass! Er det ikke det ene, så er det det andre! På huet og rævva ut!

 

Eneste grunnen til at jeg er her er for å holde min styrtgale svigerinne under oppsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her bare for å følge med på venner som ikke vet at jeg vet at de er her inne.

Personangrepet tar jeg dypt alvorlig og rapporterer, altså. Det er faktisk regler her inne.

 

Hvor er moderatorene når man trenger dem? De forskjellsbehandler så sykt mye. Urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen din på ullbody, HI? hvordan fjerner man egentlig bæsjeflekker fra ulltøy?

Forresten, er det noen serier som går i reprise ikveld? Er det noen somh ar sett neste sesong av et eller annet, opg kan fortelle meg hvordan det går?

 

Jeg Må gå ned 45 kg før sommeren, kan dere ta en titt på denne menyen?

Frokost: ingenting

Lunch: et glass vin

Middag: to glass vin

Kvelds: en flaske vin

Dette er lavkarbo, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg myser med venstre øye og skjeler litt med høyre så tror jeg at jeg kan se en strek. Jeg er hvertfall 1 DPO, er jeg graviiiid??? :):):):):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så irritert på dere. Jeg plages også med at jeg er godtesyk nesten ukentlig og må tisse minst tre ganger om dagen. Jeg spiser ikke frokost før klokken 8. Noen som vil leke psykolog og gjette på hvilken diagnose jeg kan ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på dere. Jeg plages også med at jeg er godtesyk nesten ukentlig og må tisse minst tre ganger om dagen. Jeg spiser ikke frokost før klokken 8. Noen som vil leke psykolog og gjette på hvilken diagnose jeg kan ha?

Hiv mannen på hue og ræva ut, og oppsøk nav og fvk - det er det gjengse svaret på nesten alle sp.mål her inne. Gjør disse tingene, så skal du se at diagnosen fremtrer av seg selv. Lykke til, vær sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mannen din på ullbody, HI? hvordan fjerner man egentlig bæsjeflekker fra ulltøy?

Forresten, er det noen serier som går i reprise ikveld? Er det noen somh ar sett neste sesong av et eller annet, opg kan fortelle meg hvordan det går?

 

Jeg Må gå ned 45 kg før sommeren, kan dere ta en titt på denne menyen?

Frokost: ingenting

Lunch: et glass vin

Middag: to glass vin

Kvelds: en flaske vin

Dette er lavkarbo, ikke sant?

Du bør sette deg inn i lavkarbo før du begynner med deg! Seriøst asså. Her er mitt forslag til dagsmeny:

Frokost: 4 skiver med jordbærsyltetøy og ett glass juice

Lunsj: 1 cheese burger meny fra mcdonalds med cola

Middag: 5 pizzastykker, 2 porsjoner taco, 3 hotdog eller 2 hamburger, 1 dl fanta og 4 dl cola

Mellommåltid: 5 bananer med 1 dl vispet krem

Kvelds: 1 flaske tørr hvitvin. Hvitvin dreper alle karbohydratene i kroppen. Men drikker du bare vin legger du på deg siden den ikke har karbohydrater å drepe dermed blir vannet i kroppen din omdannet til fett. Trodde dette var noe alle visste!!

Følger du denne menyen garanterer jeg deg at du går ned 2 kg dagen.

Jeg har fulgt denne kuren i 2 uker og veier nå 35 kg:) kommer endelig inn i bikinien jeg brukte i 7 klasse:) lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så irritert på dere. Jeg plages også med at jeg er godtesyk nesten ukentlig og må tisse minst tre ganger om dagen. Jeg spiser ikke frokost før klokken 8. Noen som vil leke psykolog og gjette på hvilken diagnose jeg kan ha?

Du har nok ringorm. Behandling: bade i syre. Ulempe: gjør jævlig vondt. Fordel: du får hudtransplantasjon. Så hvis du vil være brun så ka du få hud fra en brun person:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest alle svarene her, men HI, har du prøvd belønningssystem for mannen din? Det funka så bra for mannen her. Han pleide også å dritte ut senga før, men litt ros og belønning fungerte her :)

 

Ellers forsvinner alltid bæsjflekker i senga med Farris bris (den med papaya, ikke den med markjordbær) og potetmel. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg har glemt å koke noe?

Har kokt ALT her, men noe må jeg ha glemt?? men hva??

Har du husket å koke kaninen til elskerinna til mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg lest alle svarene her, men HI, har du prøvd belønningssystem for mannen din? Det funka så bra for mannen her. Han pleide også å dritte ut senga før, men litt ros og belønning fungerte her :)

 

Ellers forsvinner alltid bæsjflekker i senga med Farris bris (den med papaya, ikke den med markjordbær) og potetmel. Lykke til!

 

Og hvis dette ikke fungerer kan du tvinge ham til å vaksinere seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg har glemt å koke noe?

Har kokt ALT her, men noe må jeg ha glemt?? men hva??

 

For alt du gjør: IKKE kok parketten! Greit nok at ungen slikker det i seg, men for et helvetes styr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod jeg bak en dame i køen på Rimi. Både hun og unga var smellfeite. På handlebåndet lå det Grandiosa, seks pkn cola, sjokolade, uendelige mengder digg, cheeze doodles (!!!), seterrømme, smør, is.. osvosvosvo.osovos. Synes Så synd i onga, der de bukta seg i altfor trange rosa Hello Shitty-joggis. Hadde lyst å si noe, men håper det holdt at jeg og mine supertynne barn la våre økologiske, sunne grønnsaker på båndet rett etter henne, mens jeg sa (litt høyt da): "Her har vi lørdangsgodtet, unger!" Men vet jo aldri med disse feite kjerringene, late er de også. På grensen til barnemisshandling...melde til BV??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod jeg bak en dame i køen på Rimi. Både hun og unga var smellfeite. På handlebåndet lå det Grandiosa, seks pkn cola, sjokolade, uendelige mengder digg, cheeze doodles (!!!), seterrømme, smør, is.. osvosvosvo.osovos. Synes Så synd i onga, der de bukta seg i altfor trange rosa Hello Shitty-joggis. Hadde lyst å si noe, men håper det holdt at jeg og mine supertynne barn la våre økologiske, sunne grønnsaker på båndet rett etter henne, mens jeg sa (litt høyt da): "Her har vi lørdangsgodtet, unger!" Men vet jo aldri med disse feite kjerringene, late er de også. På grensen til barnemisshandling...melde til BV??

 

God innsats! Jeg hadde nok kontaktet barnevernet var jeg deg, det høres riktig bekymringsverdig ut. Hun gir sikkert ikke barna tran engang!! Flott at det finnes ansvarsbevisste, perfekte mødre som deg. Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fått et jetfly i søndagformiddagsgave hos mannen min i dag. Hva fikk dere i søndagformiddagsgave? Gleder meg allerede til ettermiddagsgaven:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten fått et jetfly i søndagformiddagsgave hos mannen min i dag. Hva fikk dere i søndagformiddagsgave? Gleder meg allerede til ettermiddagsgaven:D

Herregud altså, det er ikke materielle ting som teller da. Mannen min har gitt meg barna mine og da trenger jeg ikke mer! NOENSINNE!!

Gjør ikke meg noe at jeg ikke får julegave, bursdaggave, morsdagsgave og gave på valentinsdagen!!

Det er bare handelsstanden som skal lure oss for penger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går stod jeg bak en dame i køen på Rimi. Både hun og unga var smellfeite. På handlebåndet lå det Grandiosa, seks pkn cola, sjokolade, uendelige mengder digg, cheeze doodles (!!!), seterrømme, smør, is.. osvosvosvo.osovos. Synes Så synd i onga, der de bukta seg i altfor trange rosa Hello Shitty-joggis. Hadde lyst å si noe, men håper det holdt at jeg og mine supertynne barn la våre økologiske, sunne grønnsaker på båndet rett etter henne, mens jeg sa (litt høyt da): "Her har vi lørdangsgodtet, unger!" Men vet jo aldri med disse feite kjerringene, late er de også. På grensen til barnemisshandling...melde til BV??

 

God innsats! Jeg hadde nok kontaktet barnevernet var jeg deg, det høres riktig bekymringsverdig ut. Hun gir sikkert ikke barna tran engang!! Flott at det finnes ansvarsbevisste, perfekte mødre som deg. Stå på!

 

Takk for det! Jeg fikk tatt noen ganske gode bilder med mobilkameraet mitt, samt tatt bilnummeret, så saken burde være godt nok dokumentert! Så da blir det en tlf til BV i morgen den dag!

 

Er det forresten noen som vet hvor man får tak i runketelt med UV-filter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktigere med handlinger enn gaver på merkedagene. Mannen min kjøper gaver, men jeg sørger for at han også viser sin kjærlighet med handlinger, enten han vil eller ikke. Spesielt på kvinnedagen, som jo er den viktigste gavedagen. Da får jeg diamanter, og så må han pent finne seg i å gjøre alt husarbeid, all matlaging, og uansett hva ellers jeg måtte ønske hele dagen. Det er en fin dag å få gjort alt man ikke har hatt tid til, og alt man kan ha klart for fremtiden. For eksempel julebaksten. Jeg forlanger selvfølgelig også sex, der kun jeg skal tilfredstilles, og så bærer han meg rundt om jeg skal noe sted. Det skulle bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Herregud! Mannen ville gi meg oralsex på morsdagen! Spyyy!! Skal man aldri få fred eller!? Også på MORsdagen! Nærmest incest jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jasså, er det en sånn derre muuslim? Tyst på deg, du er sikkert kvinnehater og kvinneundertrykker og kvinnemishandler og bærer niqab og hijab og det som verre er! Og er helt sikkert omskjært og hjernevasket også! Hjeeelp!

 

(<3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...