Gå til innhold

Mannen har dritt ut sengen vår


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo!

Alle må jo skjønne at fyren bæsjet i sengen pga middagen til "konemoren"!Hun kan umulig ha brukt økologiske,bakoverkjørte "fra bunnen av" igridienser!

 

Sier seg selv...

 

Så om noen skal på rævoghodet ut,må jo det være HI i den andre tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars HI som har en så håpløs svigermor som ikke lærte sønnen sin at man ikke skal drite i senga...

 

Tårene triller for deg HI, vær sterk, dette kommer du deg gjennom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Alle må jo skjønne at fyren bæsjet i sengen pga middagen til "konemoren"!Hun kan umulig ha brukt økologiske,bakoverkjørte "fra bunnen av" igridienser!

 

Sier seg selv...

 

Så om noen skal på rævoghodet ut,må jo det være HI i den andre tråden.

 

er det ikke kortvokst mat som en in nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!

Alle må jo skjønne at fyren bæsjet i sengen pga middagen til "konemoren"!Hun kan umulig ha brukt økologiske,bakoverkjørte "fra bunnen av" igridienser!

 

Sier seg selv...

 

Så om noen skal på rævoghodet ut,må jo det være HI i den andre tråden.

 

er det ikke kortvokst mat som en in nå da?

 

Jo,men da bare de med høyvannsbukser og råååsa luer.

 

Og vi må seff huske å tenne lys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen en SUPERGOD oppskrift på hyllebærsaft? tenkte jeg skulle servere barna mine det i natt, etter vi har hatt brannøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen en SUPERGOD oppskrift på hyllebærsaft? tenkte jeg skulle servere barna mine det i natt, etter vi har hatt brannøvelse.

Det er mye bedre med FUN-light saft. Det gir jeg ungene mine både til frokost, lunch, middag og kvelds!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen en SUPERGOD oppskrift på hyllebærsaft? tenkte jeg skulle servere barna mine det i natt, etter vi har hatt brannøvelse.

Det er mye bedre med FUN-light saft. Det gir jeg ungene mine både til frokost, lunch, middag og kvelds!!

 

 

Hylleblomstsaft (som jeg pleier å si, heter vel egentlig hyllebærblomstsaft - og ikke hyllebærsaft) smaker MYE bedre enn FUN-light saft. Hylleblomstsaft passer UTMERKET godt til kjernemelksuppe med bringebærmos og knust sukkerkavring.

 

Her er en SUPERGOD oppskrift:

 

Vask sitronene godt. Riv skallet på et rivjern og press ut saften. Legg blomstene og sitronraspet lagvis i et stort kar. Kok opp vannet, rør i sukkeret og rør om til det smelter. Bruk mer sukker hvis du vil bevare saften over vinteren. Ta kjelen fra varmen og blad i sitronsyren. Hell den varme sukkerlaken over blomstene. La saften stå og trekke i ca 7 dager på et kjølig sted. Dekk krukken med plastfolie eller en tallerken. Rør i saften et par ganger om dagen. Sil saften og fyll på rene, kalde flasker. Sett i kork. Saften bør oppbevares i kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Herregud jeg blir så skremt ved tanken på at dette representerer oppfostrerne av det nye, uvaksinerte, Norge! Vet dere ikke at man blir HJERNESKADET av Fun light?! Og at den smaker STØØØGGT!!!??

 

Huff jeg blir helt svett jeg...må nesten ta meg en sigg...legen sier det er bedre enn å stresse seg opp, ikke minst for babyen. Det gikk jo bra med meg, mamma røkte hele svangerskapet og drakk hver helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Kan dere snart slutte å dytte på denne dumme tråden, eller? Jeg kjenner jeg blir provosert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha ha, hjerneskadet av Fun-light saft!! Jeg må le av dere som er sååå hysteriske altså. Litt kunstige søtningsstoffer, fargestoffer og konserveringsmidler skader da ingen. Det har jeg gitt til alle mine fire barn hver dag, og ingen har tatt skade av det nei!! Det er jo et under at det gikk så bra med oss da, som vokste opp i en tid der man ikke var såå HYSTERISKE som nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, hjerneskadet av Fun-light saft!! Jeg må le av dere som er sååå hysteriske altså. Litt kunstige søtningsstoffer, fargestoffer og konserveringsmidler skader da ingen. Det har jeg gitt til alle mine fire barn hver dag, og ingen har tatt skade av det nei!! Det er jo et under at det gikk så bra med oss da, som vokste opp i en tid der man ikke var såå HYSTERISKE som nå!!!

 

Det er bedre å gå for det ekte, enn det uekte! Det har min mor lært meg. Så får du sitte der på din høye hest å bare være så uvitende og naiv. Jeg skal i hvertfall ikke dø av kunstige søtningstoffer, fargestoffer og konserveringsmidler. Nå fikk jeg lyst på sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Ja HI, du kan da ikke bare slenge ut et sånt innlegg uten å oppdatere oss!! Vi blir jo engasjerte, nysgjerrige og nærmest desperate her!! Vi har krav på å folk vite hva som skjedde! Har du sagt A får du si B!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffa meg, her har dere skrevet så mye forskjellig, at jeg tror jeg må sterlisere øyene mine.

Eller, bør jeg koke de, tilfelle???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oppvaskmaskinen? Det går til nød, men blir en del jobb i etterkant mht skumfjerning...

 

Neinei,blir ikke noe jobb!

Go for it,og husk å ta bilde etterpå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da prøver jeg zalo i oppvaskmaskinen! Og før dere si noe mer så er jeg faktisk ikke 18 år men eldre enn de fleste her inne!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Kan dere snart slutte å dytte på denne dumme tråden, eller? Jeg kjenner jeg blir provosert.

 

det er faktisk bare å være å gå inn på trådn om du blir så provosert tror du du er dib poltiet som kan bestemme hva folk skal skrive om eller?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst. Kan dere snart slutte å dytte på denne dumme tråden, eller? Jeg kjenner jeg blir provosert.

 

det er faktisk bare å være å gå inn på trådn om du blir så provosert tror du du er dib poltiet som kan bestemme hva folk skal skrive om eller?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg er faktisk overbetjent av dib poletiet og skrivepoletiet. Det er jeg som ser til at alle skrivar sjikkelig her ine. At du smellycat kan kome med slike uttalelser og besteme vem som skal lese va er uhørt! Du er ilagt en bot på 34 468, 48 kr innbetales til min konto 3322.10482.440412 i tillegg får du 10 prikker på dib rullebladet ditt og ubetinget tastatursperre i 3 time, 24 minutter 38 sekunder fra og med nå kl 18.08 og 26 sekunder!!

Har allerede sendt inn en bekymringsmelding til bv, regn med

Å få de på døren i løpet av kvelden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...