Gå til innhold

Butikkhendelser (om du er ansatt eller kunde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er kjedelig å komme inn i en butikk der de ansatte tydeligvis ikke er opptatt av å selge noe, yter ingen servic og bare prater med hverandre eller i tlf. De kommer ikke bort å spør om de skal hjelpe deg med noe sjøl om du ganske tydelig gir signal om at litt hjelp hadde vært fint.

Har hendt at jeg har måttet spørre de ansatte på matbutikken om å ta ned varer fra hylla til meg når de står på øverste hylle og jeg ikke rekker opp. Noen ganger er det kjipt å være lav.

Kjipt hvis de ansatte bare står og prater, men det nytter ikke å stå og tro at du utgir signaler. Hvorfor spør du ikke bare om hjelp? Jeg foretrekker å spørre om hjelp selv, hater masete butikkansatte. Og hvorfor er det kjipt å måtte spørre om hjelp til å ta ned varer fra øverste hylle? I mange klesbutikker har de klærne til langt oppunder taket; klart du må spørre om hjelp da!

Folk klager på så mye som ikke er verdt å klage på.

Nå er det ikke noe som plager meg nevneverdig da. Bare nevnte det fordi det var litt kjipt. Men ser ikke på det som klaging, bare en bekreftelse på alle små ting som vi biter oss merke i, og kanskje funderer på.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...