Gå til innhold

Brystforstørrelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, regner med at det finnes. Men hvorfor i alle dager skal jeg bruke tid på å finne det? Det klarer vedkommende selv? Og hvis ikke, så går det an å be om hjelp til å finne info om det på en pen måte, ikke ved å skrive "vil ha"?

Tenk at 2 ord skal lage slik rabalder. Er så enig med ho som VIL HA info.

Skrevet

Hvis hun "vil ha" så kan hun vel finne det også!!! Jeg googlet "silikon" og "livstidsgaranti" og fikk opp masse info. Herlighet...

Skrevet

Min treåring sier "kan jeg få..." stort sett på autopilot.

Jeg vil ha opplever jeg ofte som freidig

Skrevet

Jeg har livstidsgaranti men tenk og henge seg slik opp i " VIL HA" . Kravstore drittkjerringer. Fikk ein føling på BLODI faktoren her.

Skrevet

Nå er det strengt tatt hun som sier "vil ha" som er kravstor. I tillegg hevdet hun at livstidsgaranti ikke finnes, og hvis jeg fikk det så var det fordi jeg var 70 år. Syns hun var rimelig frekk egentlig...

Skrevet

Nå er det strengt tatt hun som sier "vil ha" som er kravstor. I tillegg hevdet hun at livstidsgaranti ikke finnes, og hvis jeg fikk det så var det fordi jeg var 70 år. Syns hun var rimelig frekk egentlig...

Skrevet

Livsgaranti på inplantatet men ikkje på oprasjon. 5 års regelen. Må nok ut med peng dersom den skulle siger el muskel masse slapp med åra og etc når det har godt over 5 år. Det står dei ikkje får.

Da kan LIVSTIDSGARANTIEN lik null. Det er oprasjoner som koster.

Skrevet

Selvfølgelig er ikke garantien lik null!!!

Et av argumentene mot å ta silikon var at de måtte byttes etter et visst antall år. Etter at de nye implatatene med garanti kom på markedet så er det ikke lenger nødvendig for alle kvinner med implantater å operere seg på nytt hver 10-15 år. Har selv måtte operere på nytt pga eldre implantater og er veldig glad for at jeg sannsynligvis slipper å gjennomgå ny operasjon om 10 år takket implantater med garanti!

Skrevet

Selvfølgelig er ikke garantien lik null!!!

Et av argumentene mot å ta silikon var at de måtte byttes etter et visst antall år. Etter at de nye implatatene med garanti kom på markedet så er det ikke lenger nødvendig for alle kvinner med implantater å operere seg på nytt hver 10-15 år. Har selv måtte operere på nytt pga eldre implantater og er veldig glad for at jeg sannsynligvis slipper å gjennomgå ny operasjon om 10 år takket implantater med garanti!

Om 10 -15 år kan alt skje og da spiller ikkje livsgarantien inn lenger. Protesene er livsgaranti men at det som holder protesene på plass har ingen ting med livsgarantien. Td skulle det sige da er det oprasjon for retting og det er ingen livsgaranti. Tror dokke legene jobber gratis.

Skrevet

Koselig å snakke om hvor flaut det er med små pupper... Du har ikke mye i hodet eller?

Hilsen 70A

Synes også det er trist at kvinner synes det er flaut med små pupper. Hvordan skal vi som har naturlig små pupper gjøre da? Skamme oss?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...