Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #1 Skrevet 12. juni 2012 Før jeg ble gravid hadde jeg fine pupper 70C , etter nr 1 70 D nå etter nr 2 er jeg 65A. De er så små- det er flaut! Vurderer brystforstørrelse, men tanke på å operere seg er utrolig skummel! Noen med erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #2 Skrevet 12. juni 2012 Oj der var det forandring ja. Har selv etter 3 unger 70 a og videre operasjon selv. Jeg synes det er flaut å ikke ha pupper som fyller ut kjoler og topper! Har ikke kommet lenger en tanken og å sett litt på nettet.
Berta_78 Skrevet 12. juni 2012 #3 Skrevet 12. juni 2012 Ingen erfaringer, jeg vurderer selv. Jeg er ganske tynn og har litt synlige muskler, så når jeg ser meg i speilet uten bh synes jeg jeg ser ut som en 17 år gammel gutt med en lett hormonforstyrrelse. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det egentlig er mye mer sexy med en tynn kvinne med selvtillitt til å bære sine velbrukte flate bryster enn en desp mager 33-åring som bekjemper livstegn med silikon, tror jeg heller mot det siste :-P Det er jo et inngrep, det medfører bestandig en viss fare, og det er ikke gitt at det blir vellykket. Så tilbake til start - jeg er i tenkeboksen..
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #4 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har født 4 barn og mine bryster er slik at jeg kan knyte dei bak nakken. Er i tenke boksen jeg og.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #5 Skrevet 12. juni 2012 Har gjort det 2 ganger, ikke skummelt i det hele tatt:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #6 Skrevet 12. juni 2012 Ingen erfaringer, jeg vurderer selv. Jeg er ganske tynn og har litt synlige muskler, så når jeg ser meg i speilet uten bh synes jeg jeg ser ut som en 17 år gammel gutt med en lett hormonforstyrrelse. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det egentlig er mye mer sexy med en tynn kvinne med selvtillitt til å bære sine velbrukte flate bryster enn en desp mager 33-åring som bekjemper livstegn med silikon, tror jeg heller mot det siste :-P Det er jo et inngrep, det medfører bestandig en viss fare, og det er ikke gitt at det blir vellykket. Så tilbake til start - jeg er i tenkeboksen.. hehe jeg er litt der ja! Las nettopp at de bør skiftes hvert 15 år også. Sikkert ikke like morro å fikse når man er 45-60...(75 ) Dessuten er det ikke gitt at det blir fint når man er tynn heller :-/ MEN da ser kanskje hodet mindre ut ;DD
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #7 Skrevet 12. juni 2012 Har gjort det 2 ganger, ikke skummelt i det hele tatt:) hvorfor to ganger?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #8 Skrevet 12. juni 2012 De nye jeg har fått nå har livstidsgaranti, det var de gamle som måtte byttes... Hilsen anonym 20:46
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #9 Skrevet 12. juni 2012 De nye jeg har fått nå har livstidsgaranti, det var de gamle som måtte byttes... Hilsen anonym 20:46 Vil ha info (link) om dei med livstidsgaranti.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #10 Skrevet 12. juni 2012 Koselig å snakke om hvor flaut det er med små pupper... Du har ikke mye i hodet eller? Hilsen 70A
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #11 Skrevet 12. juni 2012 "Vil ha"? Ber du meg om å finne informasjon til deg om de? Hvis det er tilfelle er det en merkelig måte å spørre på...
Berta_78 Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Ingen erfaringer, jeg vurderer selv. Jeg er ganske tynn og har litt synlige muskler, så når jeg ser meg i speilet uten bh synes jeg jeg ser ut som en 17 år gammel gutt med en lett hormonforstyrrelse. Jeg er imidlertid ikke sikker på om det egentlig er mye mer sexy med en tynn kvinne med selvtillitt til å bære sine velbrukte flate bryster enn en desp mager 33-åring som bekjemper livstegn med silikon, tror jeg heller mot det siste :-P Det er jo et inngrep, det medfører bestandig en viss fare, og det er ikke gitt at det blir vellykket. Så tilbake til start - jeg er i tenkeboksen.. hehe jeg er litt der ja! Las nettopp at de bør skiftes hvert 15 år også. Sikkert ikke like morro å fikse når man er 45-60...(75 ) Dessuten er det ikke gitt at det blir fint når man er tynn heller :-/ MEN da ser kanskje hodet mindre ut ;DD Ha ha godt innspill! Mannen kaller meg marsboer'n, det hadde jo vært hyggelig med et nytt kallenavn :-)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Jeg har tatt silikon. Var helt forferdelig vondt den første måneden, men må etter 5 mnd så merker jeg ikke at noe er forandret. De kjennes naturlig ut, de ser naturlige ut osv. Det eneste jeg merker er at de er litt harde å ligge på om jeg feks legger meg ned på gulvet arrene er fine, men de kløøøør som fy. Ikke noe å være redd for hvertfall! Jeg tok 400cc under muskel. Er nå 80c, perfekt til meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Tok silikon for 3 år siden, 400 cc i hver. Storfornøyd! De har "tilpasset" seg kroppen min perfekt så de ser ikke store ut. er 176 høy og 62 kg. Aldri angret!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #15 Skrevet 12. juni 2012 "Vil ha"? Ber du meg om å finne informasjon til deg om de? Hvis det er tilfelle er det en merkelig måte å spørre på... Så si den på ein fin måte at livsgaranti på bryst finnes ikkje. Dei må skiftes innen vist antal år. Slik tolket jeg det denne damen spør om. Da er vel du 50 el 60 år du da. Les kosen du skriver innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 jeg også er veldig tynn og har ikke pupper i det hele tatt lenger Hadde ikke så store før jeg ble gravid heller, men vertfall større enn nå! Har tenkt tanken på silikon jeg også, men tørr ikke. Jeg venter i troen på att de skal finne opp noe mye lettere, foreks en sprøyte de bare sprøyter inn - og vips! Store fine pupper ;-) hehe
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Jeg opererte på klinikk Bergen for 4 mnd siden. De skal vare på livstid:) Betalte 34.000 kr. La inn 300 ml på hvert bryst og er nå 80 C. Var vondt første uka, men føles nå helt naturlige. Arrene er nesten usynlige allerede. Kjempefornøyd! Deilig å kunne gå i kjoler med utringning og faktisk få kløft. Det har jeg aldri hatt før:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Nei, de nye må ikke skiftes etter et visst antall år. Jeg er 31 år, og har fått et kort etter operasjonenen om at innleggene har livstidsgaranti. Skjønner ikke at det var noe galt med måten jeg skrev innlegget mitt på?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 Nei, de nye må ikke skiftes etter et visst antall år. Jeg er 31 år, og har fått et kort etter operasjonenen om at innleggene har livstidsgaranti. Skjønner ikke at det var noe galt med måten jeg skrev innlegget mitt på? Har selv fått livsgarantibevis, samt serienr på hver av "puppene"
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 Så nå er vi 3 stk som forteller at vi har livstidsgaranti, men likevel hevder noe bedrevitere at det ikke finnes?! Eller kanskje vi er alle sammen 60-70 år...
Berta_78 Skrevet 12. juni 2012 #21 Skrevet 12. juni 2012 Så nå er vi 3 stk som forteller at vi har livstidsgaranti, men likevel hevder noe bedrevitere at det ikke finnes?! Eller kanskje vi er alle sammen 60-70 år... Jeg tror dere :-) Ett motargument kan herved strykes. Takk!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #22 Skrevet 12. juni 2012 Nei, de nye må ikke skiftes etter et visst antall år. Jeg er 31 år, og har fått et kort etter operasjonenen om at innleggene har livstidsgaranti. Skjønner ikke at det var noe galt med måten jeg skrev innlegget mitt på? Da finnes det ein link el info om det. Livstidsgaranti.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #23 Skrevet 12. juni 2012 Ja, regner med at det finnes. Men hvorfor i alle dager skal jeg bruke tid på å finne det? Det klarer vedkommende selv? Og hvis ikke, så går det an å be om hjelp til å finne info om det på en pen måte, ikke ved å skrive "vil ha"?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #24 Skrevet 12. juni 2012 Takker for link om livstidsgaranti. Kosen stiller livsgarantien når ein legger på seg ? Når huden blir slapp ? Kroppen forandrer seg med åra Muskelmassen blir slapp. åssen stiller livsgarantien seg da ? Jeg rakker ikkje dokke ned vil vite kva jeg gjør ? å skrive LIVSTIDSGARANTI uten link el info er det tomme ord for meg. Vil lese om detta ? Snakk om å vere hår såre og dømme vedr om noen som BER om info og link.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #25 Skrevet 12. juni 2012 Det går an å be om det på en pen måte!!! "Vil ha" er ikke en måte å be om hjelp på!!! Men til info: Før måtte man bytte innleggene for det var fare for at de kunne begynne å lekke. De nye med livstidsgaranti garanterer at de ikke vil lekke eller sprekke el. Vektendringer og andre kroppslige forandringer vil ikke ha en innvirkning på hvorvidt innleggene begynner å lekke. Skjønner du nå?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå