Gå til innhold

Inspirert: Noen som LIKER å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg liker det. Vi blir tent av det begge to. Jeg blir så våt at jeg bare kan skli rett nedpå ham etterpå og fortsette med penetrering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil serr ikke ha strupekreft, eller annen kreft i svelget! - noe som skal være svært økende for tida.....undres hva det skyldes :P

Greit å ha noe å skylde på wink.png

Hehe, det kan du si!

Tror sjansen er atskillig større for at det skyldes tobakk av ymse slag enn oralsex ;)

Skrevet

Skjønner dere ikke helt her. Det gir jo ikke dere noe?

Gir ikke oss noe? Klart det gjør, vi blir opphisset av det (ihvertfall mange av oss) ;)

Ja, men jeg mener det gir ikke dere noen nytelse, bare han.

Ja, og så? Jeg syns det er flott å kunne gi noe som han nyter til fulle. Dessuten får jeg tilbake i massevis før eller etterpå ;) det er jo slik det skal være, man gir og får tilbake :)

Skrevet

Ja, det er faktisk det mest opphissende jeg kan tenke meg. Har med ekser vært flink med deep throat og den slags, men han jeg nå er sammen med er så stor nedentil at jeg ikke klarer det lenger :( Han er tillegg omskåret så det er ikke like morsomt. Dumme amerikanske mødre som tror dette er fint og flott...

Hvorfor er det ikke like morsomt fordi han er omskjært?

Han får ofte vondt i arret (Noen ganger blør det :( )

Det er ikke nok hud til å gi "håndjobber" uten glidekrem og selv da kan han bli litt sår, ikke akkurat en selvtilittsboost for meg. Og han er rett og slett mindre følsom der nede (Noe som er selvsagt, siden mye av det mest følsomme har blitt skåret bort) Når det gjelder suging så er det ikke så mye å jobbe med, rett og slett. Vet ikke hvordan jeg best kan forklare det. Det er liksom bare "feil".

Det er veldig mange år siden jeg så en penis som ikke var omskjært, og jeg har aldri sett noe arr. Det skal da heller ikke blø! Det er naturlig nok ikke så mye hud å "dra'n" med, men det er da nok til å klare det. Det høres jo helt galt ut, og jeg hadde gått til lege om jeg var han. Sex er vanligvis ikke problematisk selv om man er omskjært.

Han har vært hos flere leger og de sier alle det samme, at det er en VELDIG vanlig komplikasjon av å omskjære spedbarn. For mye hud har blitt skåret bort, rett og slett. Dessverre ikke en stor eller alvorlig komplikasjon som hadde gjort det mulig å saksøkt legen for en "botched circumcision", så da kan man tenke seg hvor ille det kan bli. At du ikke ser noe arr forstår jeg ikke, av de omskårede penisene jeg har sett på bilder og i virkeligheten så har arret vært godt synlig.

Det ble i sin tid sett på som en kur for onani, og det forstår jeg godt etter å ha sett min utkårede, samt snakket med menn i diverse støttegrupper han er med i. Tragisk at folk gjør dette mot barna sine.

I landet jeg sikter til (Tyrkia) omskjærer de ikke spedbarn, de venter til de er mellom 4-6 år. Jeg har aldri hørt om noen som har slike problemer. Kanskje det hovedsaklig skjer dersom det utføres på nettopp spedbarn?

Skrevet

I landet jeg sikter til (Tyrkia) omskjærer de ikke spedbarn, de venter til de er mellom 4-6 år. Jeg har aldri hørt om noen som har slike problemer. Kanskje det hovedsaklig skjer dersom det utføres på nettopp spedbarn?

Kanskje, men jeg ser likevel på omskjæring av barn som et enormt overgrep man bør slutte med. La det bli en aldersgrense så folk kan velge selv. Det har tross alt store følger for seksuallivet uansett, så bra om folk får gjøre et velopplyst valg selv.

Og ikke for å krangle, men problemer på grunn av omskjæring finner man i absolutt alle land i verden, dessverre.

Skrevet

Når jeg tenker på det, vet jeg ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere.. Hehe. Synes ikke det er så ille egentlig, men gjør det ganske sjeldent.

Tror kanskje det er fordi at mannen alltid dusjer på morgenen, og med to små barn er ikke det slikt som prioriteres på morrakvisten ;) Og da klarer jeg det ikke på kvelden siden det da er for "lenge" siden han dusjet.. :) Ekkelt kanskje, men OM jeg gjør det på kvelden så må han være inn i meg før jeg kan suge ham..

Skrevet

Kanskje, men jeg ser likevel på omskjæring av barn som et enormt overgrep man bør slutte med. La det bli en aldersgrense så folk kan velge selv. Det har tross alt store følger for seksuallivet uansett, så bra om folk får gjøre et velopplyst valg selv.

Og ikke for å krangle, men problemer på grunn av omskjæring finner man i absolutt alle land i verden, dessverre.

Ja, det er sikkert det. Jeg kommer heller ikke til å omskjære sønnen min som jeg venter nå, han skal få bestemme det selv. Det er vel slik at mange ikke får noen problemer, mens noen dessverre får det. Det må være veldig ille å ha det slik, huff :(

Skrevet

Ja, det er sikkert det. Jeg kommer heller ikke til å omskjære sønnen min som jeg venter nå, han skal få bestemme det selv. Det er vel slik at mange ikke får noen problemer, mens noen dessverre får det. Det må være veldig ille å ha det slik, huff :(

Nydelig gjort av deg :) Ja, det er så absolutt ille for han, spesielt fordi moren hans nekter for at omskjæring noensinne kan være negativt.

Skrevet

Tror det er MANGE som ikke skjønner poenget av omskjæringen.

Det er rett og slett kun for hygienens skyld, og takket være omskjæring sliter færre menn med infeksjoner nedentil.

Jeg jobber selv på sykehus og ser en Stoooor økning i omskjæring blant norske menn.

Jeg har selv en omskjært ektemann og har NULL problem med sexlivet. Tvertimot er det deilig å vite at han er helt ren nedentil, uten noen bakterier under forhuden.. Ekkelt!

Skrevet

Tror det er MANGE som ikke skjønner poenget av omskjæringen.

Det er rett og slett kun for hygienens skyld, og takket være omskjæring sliter færre menn med infeksjoner nedentil.

Jeg jobber selv på sykehus og ser en Stoooor økning i omskjæring blant norske menn.

Jeg har selv en omskjært ektemann og har NULL problem med sexlivet. Tvertimot er det deilig å vite at han er helt ren nedentil, uten noen bakterier under forhuden.. Ekkelt!

Må ikke slike som deg spre løgner da. Jeg er selv sykepleier og det er ikke en økning i antall omskårede, annet enn med religiøse og konvertitter. Sammenligner man risikoen har man en 5% livslang risiko blant uomskårede til å få infeksjoner (Deriblandt urinveisinfeksjon) mot 5-35% risiko som omskåret.

Tallet har vært stabilt hele veien og selv om Norge ikke omskjærer så ser man heller ikke en forhøyet kreftrisiko. I Norge omskjærer man tilogmed ikke dem med phimose, man har kommet lenger.

Når det gjelder hygiene så er det kun en ting som hjelper og det er rent vann. Skal man følge din håpløse logikk så bør kvinner også omskjæres, siden kvinner faktisk produserer MER smegma enn menn, samt har en fysikk som kan gjøre det mer urenslig. Men som et moderne samfunn så har man lært at det er viktigere å vaske seg enn å skjære bort kroppsdeler som kan bli skitne.

At omskjæring påvirker sexlivet er påvist i utallige undersøkelser og forskingsrapporter.

Skrevet

Etter at jeg traff mannen min som er omskåret liker jeg og suge.Med de andre jeg har prøvd før var det helt jævlig.Luktet ikke godt og satt seg alltid fast hår i forhuden.Brakk meg hver gang;(

Skrevet

Etter at jeg traff mannen min som er omskåret liker jeg og suge.Med de andre jeg har prøvd før var det helt jævlig.Luktet ikke godt og satt seg alltid fast hår i forhuden.Brakk meg hver gang;(

Dust

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...