Gå til innhold

Inspirert: Noen som LIKER å suge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som ikke liker å suge mannens penis, men de fleste (?) gjør det kanskje likevel, for å tekkes ham?

Men er det noen som, med hånden på hjertet, kan si at de LIKER å suge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg elsker det, og har alltid gjort det. Men samboer er svært renslig da, lukter det surt gjør jeg det ikke. Ber han vaske seg da. Ofte er det jeg som spør om å få suge.

Skrevet

Jeg liker det. Blir kåt av det, og liker å se på at han ligger og nyter det..

Skrevet

Jeg elsker det, men jeg får ikke "lov" hvis han ikke føler seg helt ren, så derfor har jeg aldri opplevd hverken lukt eller andre ekle ting :P

Det er yammi :)

Skrevet

Eeeelsker det, gjør det helt uoppfordret hver eneste gang vi har sex...

Ikke så ofte det gjengjeldes, da.... men det er ikke så nøye, hehe

Skrevet

Ja, det er faktisk det mest opphissende jeg kan tenke meg. Har med ekser vært flink med deep throat og den slags, men han jeg nå er sammen med er så stor nedentil at jeg ikke klarer det lenger :( Han er tillegg omskåret så det er ikke like morsomt. Dumme amerikanske mødre som tror dette er fint og flott...

Skrevet

Elsker det :) Men må være ren.

Skrevet

Skjønner dere ikke helt her. Det gir jo ikke dere noe?

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har ingen problemer med det..

Jeg har mine triks, og merker det blir satt stor pris på, så hvorfor ikke? ;)

Skrevet

Ja, det er faktisk det mest opphissende jeg kan tenke meg. Har med ekser vært flink med deep throat og den slags, men han jeg nå er sammen med er så stor nedentil at jeg ikke klarer det lenger :( Han er tillegg omskåret så det er ikke like morsomt. Dumme amerikanske mødre som tror dette er fint og flott...

Hvorfor er det ikke like morsomt fordi han er omskjært?

Skrevet

Jo, det gjør det faktisk :)

Skrevet

Gir de aller fleste noe å se sin elskede nyte det kanskje? Litt ufølsom? ;)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt, men gjør det kun når han har dusjet før vi legger oss.

Får det ikke til så det går for han, men vi liker det begge 2, så ingen klager. Dessuten skal vi jo ha sex etterpå så det er jo ikke nødvendig :)

Jeg liker ikke at han går ned på meg. Det er ikke vondt eller ubehagelig, men synes synd på han hahahaha :P

Skrevet

Gir ikke oss noe? Klart det gjør, vi blir opphisset av det (ihvertfall mange av oss) ;)

Skrevet

Gir ikke oss noe? Klart det gjør, vi blir opphisset av det (ihvertfall mange av oss) ;)

Ja, men jeg mener det gir ikke dere noen nytelse, bare han.

Skrevet

Han får ofte vondt i arret (Noen ganger blør det :( )

Det er ikke nok hud til å gi "håndjobber" uten glidekrem og selv da kan han bli litt sår, ikke akkurat en selvtilittsboost for meg. Og han er rett og slett mindre følsom der nede (Noe som er selvsagt, siden mye av det mest følsomme har blitt skåret bort) Når det gjelder suging så er det ikke så mye å jobbe med, rett og slett. Vet ikke hvordan jeg best kan forklare det. Det er liksom bare "feil".

Skrevet

Jeg liker det, med hånden på både hjertet, ballene hans og rundt pikken :P

Det gir meg mye. Har du kun sex med mannen for å tilfredstille deg selv? Hva da med forspill? Kun for å få det samme igjen?

Skrevet

Gir ikke oss noe? Klart det gjør, vi blir opphisset av det (ihvertfall mange av oss) wink.png

Jeg syns det er kjempeopphissende iallefall. At jeg gir han så mye nytelse.

Skrevet

Joda ;) Det gir meg nytelse av å merke opphisselsen og nytelsen hans ;) Men jeg ser hva du mener ;)

Skrevet

jeg vil serr ikke ha strupekreft, eller annen kreft i svelget! - noe som skal være svært økende for tida.....undres hva det skyldes :P

Skrevet

Det er ikke nok hud til å gi "håndjobber" uten glidekrem og selv da kan han bli litt sår, ikke akkurat en selvtilittsboost for meg. Og han er rett og slett mindre følsom der nede (Noe som er selvsagt, siden mye av det mest følsomme har blitt skåret bort) Når det gjelder suging så er det ikke så mye å jobbe med, rett og slett. Vet ikke hvordan jeg best kan forklare det. Det er liksom bare "feil".

Det er veldig mange år siden jeg så en penis som ikke var omskjært, og jeg har aldri sett noe arr. Det skal da heller ikke blø! Det er naturlig nok ikke så mye hud å "dra'n" med, men det er da nok til å klare det. Det høres jo helt galt ut, og jeg hadde gått til lege om jeg var han. Sex er vanligvis ikke problematisk selv om man er omskjært.

Skrevet

jeg vil serr ikke ha strupekreft, eller annen kreft i svelget! - noe som skal være svært økende for tida.....undres hva det skyldes tongue.png

Greit å ha noe å skylde på ;)

Skrevet

Jeg liker ikke å gjøre det. Tror jeg har fått en sperre for det, fordi jeg ble presset til å gjøre det en gang. Så jeg gjør det helst ikke. Jeg har snart vært med samboeren min i 3,5år og tror jeg har sugd han tre ganger. Får jo dårlig samvittighet, for jeg vet at han liker og nyter det, men jeg kan ikke noe for at jeg har fått en sånn sperre.

Skrevet

Elsker å suge kjæresten min! Får ofte tilbake med samme mynt, men liker bedre å suge ham enn at han tilfredsstiller meg tilsvarende. Finnes faktisk lite som tenner meg mer enn å uten forvarsel brette ned buksa hans og sette i gang - slikt blir det god sex av! ;)

Personlig tror jeg at grunnen til at jenter ikke nyter å suge mannen, men setter pris på at han slikker henne, bunner i at jenter har vanskeligere for å slippe seg løs og "eie situasjonen" i forhold til ham enn omvendt.

Skrevet

Det er veldig mange år siden jeg så en penis som ikke var omskjært, og jeg har aldri sett noe arr. Det skal da heller ikke blø! Det er naturlig nok ikke så mye hud å "dra'n" med, men det er da nok til å klare det. Det høres jo helt galt ut, og jeg hadde gått til lege om jeg var han. Sex er vanligvis ikke problematisk selv om man er omskjært.

Han har vært hos flere leger og de sier alle det samme, at det er en VELDIG vanlig komplikasjon av å omskjære spedbarn. For mye hud har blitt skåret bort, rett og slett. Dessverre ikke en stor eller alvorlig komplikasjon som hadde gjort det mulig å saksøkt legen for en "botched circumcision", så da kan man tenke seg hvor ille det kan bli. At du ikke ser noe arr forstår jeg ikke, av de omskårede penisene jeg har sett på bilder og i virkeligheten så har arret vært godt synlig.

Det ble i sin tid sett på som en kur for onani, og det forstår jeg godt etter å ha sett min utkårede, samt snakket med menn i diverse støttegrupper han er med i. Tragisk at folk gjør dette mot barna sine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...