Gå til innhold

Når ble det harry med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest overvektige som bruker det?? Herliget hva er det for en ting å si. Jeg er overvektig med føler meg mye finere og slnakere med tights og tunika istede for ei trang dongeribukse der bilringen tyter fram! korte topper får meg også til å se firkanta ut, lange topper / tunika til tights derimor får meg til å se lengre og slankere ut wink.png så ikke snakk om mote og fasong før dere vet hva dere snakker om!

Du reagerer på at vi skriver at det er mest overvektige som bruker det, også bygger du opp under påstanden ved å si at du er overvektig og bruker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, elsker at ordet ressurssvak er et skjellsord her inne! :D Finnes ikke grenser for hvor små forbrytelser som må til for å bli kalt det heller!

Skrevet

Jeg synes jenter som kun kler seg etter mote uten å bruke hode og se i speilet om det passer dem eller ikke, er mer ressurssvake enn de som bruker behagelige klær som passer jeg da...

Skrevet

Jeg sier ikke at man er ressurssvak PÅ GRUNN AV at man bruker tights og tunika, har bare observert at det er ofte de som er ressurssvake av andre grunner som bruker det!

Skrevet

Hahaha, elsker at ordet ressurssvak er et skjellsord her inne! :D Finnes ikke grenser for hvor små forbrytelser som må til for å bli kalt det heller!

Er ressurssvak et positivt ladet ord andre steder kanskje?

Skrevet

Jeg ser jeg må ta en telefon til min venninde universitetsprofessoren, så hun sporenstreks kan bli klar over at hun herved fremstår som resurssvak ved å gå i tunika og tights. Ikke nok med det, men hun kan bli mistenkt for å være på vei til å bli overvektig, under der. Huffameg! Tenk om en av hennes studenter skulle føle seg støtt. Om hun i tillegg har sokker med mønster på, tror jeg nesten det er nødvendig å gjennomgå den doktorgraden, i tilfelle det er noe muffens, for med en så folkelig påkledning kan hun da ikke ha fått den på ærlig vis?

Skrevet

Å jassÅ ja! Du har observert det ja, da mÅ det jo være sant! ;) Hva vet du om folk er ressurssvake egentlig? Eller har du kanskje en ressurssvak omgangskrets, slik at du vet en del om disse tights og tunika-brukende bottomfeederne? :P

Skrevet

Det er UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Blir bare brukt av overvektige, lite moteinteresserte, og gjerne litt ressurssvake folk, derfor er det nå blitt "harry"...

Takk for den, da laerte jeg noe nytt om meg selv i dag ogsaa.

Skrevet

Jeg sier ikke at man er ressurssvak PÅ GRUNN AV at man bruker tights og tunika, har bare observert at det er ofte de som er ressurssvake av andre grunner som bruker det!

Hahaha! SÅ det har du ja. Hva legger du i Å være ressurssvak da? Hvordan vet du i sÅ fall at de du ser pÅ gata er ressurssvake?

Skrevet

Er ressurssvak et positivt ladet ord andre steder kanskje?

Vet ikke om noen andre steder det ordet omtrent slenges etter deg som om det skulle vært "idiot". Positivt eller negativt lada, vel, det er vel bare beskrivende på sin måte.

Skrevet

Dere er så festlige! :D Ikke kan man gå i tigthis, ikke tunika, ikke ankelsokkker, hvite, svarte, strømper, mønster, generelt sokker, ikke navneskilt på vogna osv osv. I tillegg blander man inn de ressurssvake inn i dette. Men vet dere hva, jeg har en god nyhet til dere som føler dere truffet: flytt til Trøndelag, her er vi harry alle sammen :D

Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Jeg er så glad jeg ikke bryr meg om andres meninger og kler meg i det jeg vil :-D elsker tights og synes det er kjempe fint om man bruker det med lang genser/topp :-)

Skrevet

Hehe, festlig diskusjon! Jeg gikk forøvrig med tunika og tights når jeg var gravid...

Skrevet

Det er vel ingen som forbyr noen å gå i hva som helst? Spørsmålet var når tights og tunika ble harry, og svaret er at det har blitt harry forlengst. Men folk må da få lov til å være harry så mye det passer dem?

Motemessig unngår man liksom ikke at noe på et eller annet tidspunkt blir ansett som harry. Noen som føler for bolebukse og Mefistosko lenger?

Skrevet

Det ble harry 13/7 2010 klokka 15.32.

Skrevet

Mest overvektige som bruker det?? Herliget hva er det for en ting å si. Jeg er overvektig med føler meg mye finere og slnakere med tights og tunika istede for ei trang dongeribukse der bilringen tyter fram! korte topper får meg også til å se firkanta ut, lange topper / tunika til tights derimor får meg til å se lengre og slankere ut ;) så ikke snakk om mote og fasong før dere vet hva dere snakker om!

Du reagerer på at vi skriver at det er mest overvektige som bruker det, også bygger du opp under påstanden ved å si at du er overvektig og bruker det?

hun sa hun bruker de klærna som passer hennes kroppsfasong best.

Skrevet

Jeg bruker veldig mye tunika/kjoler med tights under. Grunnen til det er at selv om jeg er alminnelig slank så syns jeg det er ubehagelig med gnissende lår og fukt imellom. Derfor tights.

Er ellers ressussterk med grei utdannelse og inntekt på 800.000,- bare så det er avklart.

Skrevet

Det hat gått inflasjon i begrepet "harry". ALT er harry om dagen, og begrepet har mistet sin betydning.

Skrevet

Er du seriøs? Jeg vil nesten pÅstÅ Å si at du er ressursvak pga den pÅstanden der! Jøje meg..

Skrevet

Harry har jo alltid blitt brukt om det som var moderne for noen år tilbake, men ikke er moderne nå lenger.

At noe er harry er jo så og si det samme som at det er "ut".

Det har absolutt ingenting å gjøre med om det er fint eller ikke, eller om det passer til noen og ikke til andre osv...

Da jeg gikk på ungdomskolen skulle vi ha jeans som var veldig lave i livet og med sleng. Vi holdt på å le oss i hel hvis vi så gamle bilder av folk med buksen over navvelen. Det var super-harry.

Så ble det moderne igjen....

sånn er det.... Hvis man ikke har tenkt å følge moten, så får man heller si at man liker det som er harry da.. Jeg gjør det.

Det er jo bare det samme som å si at man liker det som er "ut".

Skrevet

Ups.... Det gikk plutselig opp for meg at jeg er harry faktisk... :) For en nedtur ;) Tights er jo så deilig å gå med, hvordan skal jeg kunne slutte med det.....?!

Gjest sandyBay1
Skrevet

ER pokker ikke rart det er krig i verden sier nå jeg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...