Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #1 Skrevet 11. juni 2012 tights og tunika?? Det er stortsett det jeg bruker og nå leser jeg i sokketråden at det er harry ifg de her inne? Syns dere virkelig det?
*Yuna* Skrevet 11. juni 2012 #2 Skrevet 11. juni 2012 Da er jeg Harry liker og dekke rompa når jeg har på tights, tror jeg hadde sett mer harry ut i tights og kort genser!
Moden mamma til 3 :) Skrevet 11. juni 2012 #3 Skrevet 11. juni 2012 Er så mange rare meninger blant folk... Jeg gidder ikke bry meg om hva andre synes er "harry". Ønsker jeg å ha sokker med Ole Brum på, så bruker jeg det. Og hvis jeg fØler for tunika og tights, så tar jeg på meg det!
Loglady Skrevet 11. juni 2012 #4 Skrevet 11. juni 2012 Tights og tunika har vært ut veldig lenge nå, og har dermed endt i harrybåsen.
BareMas Skrevet 11. juni 2012 #5 Skrevet 11. juni 2012 Tights som er noe av det mest behagelige å gå med!?! Har hjemmedag i dag, så her går det i tights og kort genser(lang singlett under da), høy komfortfaktor da
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #6 Skrevet 11. juni 2012 ikke harry det,. bruker det nesten hele sommer`n. rompa er stor og trenger å dekkes til.. ser det er mange som bruker det.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #7 Skrevet 11. juni 2012 Det er UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT! Blir bare brukt av overvektige, lite moteinteresserte, og gjerne litt ressurssvake folk, derfor er det nå blitt "harry"...
Hybelkanina Skrevet 11. juni 2012 #8 Skrevet 11. juni 2012 Haha, jeg må bare kommentere dette siden det var jeg som skrev i den andre tråden at jeg regnet med å skli unna harrystempetet siden jeg styrer unna tights og tunika. La meg poengtere at jeg aldri selv har sett på det som harry før jeg leste det her inne at det var det mest harry man kunne kle seg i. Men så var jeg altså harry allikevel siden jeg har dyresokker. Og så er jeg skikkelig kjerring også fordi jeg har Emmaljungavogn
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 Siden det er flere år siden tights og tunika var moderne er det blitt harry når folk fortsatt velger å gå i det. Er jo sånn det fungerer, på 80-tallet hadde alle tennissokker med to striper, så gikk det av moten og de som fortsatte å bruke det blir harry. Men om du kler det og føler deg fin i det er det da ingen grunn til å slutte med det. Liker å være litt harry jeg
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 hva det man skal bruke til tights om man ikke kan bruke tunika??? jeg bruker tunika,singletter, genser. og lange singletter.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 Vil ikke bruke ordet harry, men personlig syns jeg ikke at tights og tunika er spesielt pent, kanskje bortsett fra på lange og slanke jenter med noen kule sko til, det kan passere, men utover det er det ofte mindre pent på de fleste
*Yuna* Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 Da må jeg bare spørre om hva tunika er? For meg er det en lang genser. Og det er vel ikke harry? Hva skal man bruke lange gensere til da? Og hva skal man bruke til tights? Eller er tunika en vid, lang "telt"genser?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 Det er ikke i motebildet lenger, og personig syns ikke jeg det er så fint. Når det kommer til store damer som føler de vil dekke til rumpa, så synes jeg det faktisk er mye finere med en jeans og kortere genser!! Når det kommer til 80-tallet og tennissokkene, så syns jeg tennissokkene er råkul, med riktig stil da seff. Tights er digg å gå i, så jeg slenger gjerne på meg en tights og singlet når jeg er hjemme! Skal man uansett velge å bruke tights, så velg en svart, og ihvertfall ikke hvit, og ihveeeertfall ikke en leggkort en!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Tunika er en vid, lang "telt" genser eller kjole vil jeg egentlig kalle det.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 Det er vel i hovedsak tightsen som er ut/harry, det er absolutt ikke moderne ihvertfall. Under en tunika kan man ha en slim dongeri f,eks, men bomullstightsen er ut... Så en godt voksen dame i dag med hvit bomullstights og dongerishorts over, pluss en hvit topp over der igjen. Det er unektelig harry altså. Men hvorfor ikke bare bestemme seg for at man liker harry da, veldig kjedelig om alle skulle gå likt kledd synes jeg. Personlig liker jeg den litt rocka harrystilen, og er stolt av det
vårsol73 Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Jeg synes det er utrolig stygt og lite elegant. Jeg har ikke brukt det før jeg ble gravid, og jeg sverger på at når denne graviditeten er over er tights og tunika et antrekk jeg aldri mer kommer til å ha på meg!! Jeg har likevel hatt det på meg noen ganger mens jeg er gravid, men mest hjemme, fordi det er så behagelig å gå i. Det er bare så mye finere og freshere med en fin gravidebukse og en pen topp eller skjorte, eller en kjole (med strømpebukse hvis det er kaldt og ikke tights!!). Enig i de som skriver over, det er bare overvektige som bruker det. Underlig nok, fordi det får en til å se dobbelt så stor ut. ... Jeg gleder meg til å kaste mine tights og tunikaer
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Jeg går i tights og tunika, jeg går i bukse og kort genser, jeg går i joggebukse og hettegenser, jeg går i sokker med dyrebilder, jeg har skilt på barnevogna, jeg er visst harry i følge folk her inne.. Men so what? Jeg går i det jeg selv føler for å gå i! Rart hva folk skal legge seg oppi...
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 Herreguuuuuuuuud, når ble man ressurssvak av å kle seg sånn som man selv vil?? Bææææææææææææ!
Tigerpote Skrevet 11. juni 2012 #19 Skrevet 11. juni 2012 Hvis det er harry er det veldig rart at butikkene har både tights og tunika i alskens varianter da Men butikksjefene er kanskje ikke på dib
*Yuna* Skrevet 11. juni 2012 #20 Skrevet 11. juni 2012 Hvis det er harry er det veldig rart at butikkene har både tights og tunika i alskens varianter da Men butikksjefene er kanskje ikke på dib Må være sånne harrybutikker det da
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 11. juni 2012 #21 Skrevet 11. juni 2012 Synes det er mye mere harry å se skrittet til mange veldig fremhevet i syltrange bukser. Og kameltå i diverse utgaver.. -Yuuuk...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #22 Skrevet 11. juni 2012 Mest overvektige som bruker det?? Herliget hva er det for en ting å si. Jeg er overvektig med føler meg mye finere og slnakere med tights og tunika istede for ei trang dongeribukse der bilringen tyter fram! korte topper får meg også til å se firkanta ut, lange topper / tunika til tights derimor får meg til å se lengre og slankere ut så ikke snakk om mote og fasong før dere vet hva dere snakker om!
*Yuna* Skrevet 11. juni 2012 #23 Skrevet 11. juni 2012 Synes det er mye mere harry å se skrittet til mange veldig fremhevet i syltrange bukser. Og kameltå i diverse utgaver.. -Yuuuk... Haha, nå ga du meg bilder i hodet jeg gjerne vil bli kvitt
Isola&Lille+julegave Skrevet 11. juni 2012 #24 Skrevet 11. juni 2012 Jeg syns det er fantastisk å ha blitt så voksen at jeg driter i hva som er mote og inn eller ut og Harry, og kler meg i akkurat det jeg vil, det jeg syns er pent og som kler kroppen min!! Syns forøvrig rånere er det mest Harry som fins. (appropo harry) De folka der MÅ jo bare få seg et liv!....
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 11. juni 2012 #25 Skrevet 11. juni 2012 Synes det er mye mere harry å se skrittet til mange veldig fremhevet i syltrange bukser. Og kameltå i diverse utgaver.. -Yuuuk... Haha, nå ga du meg bilder i hodet jeg gjerne vil bli kvitt Unnskyld, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå