Gå til innhold

Å jobbe i butikk,


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber i apotek som er en butikk og stortrives! Gleder meg til å gå på jobben hver dag og dagene går kjempe fort :) Er stolt av å jobbe i apotek og ha utdannelse til det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobbet i en butikk i 2 år og har aldri hatt en mer kjedelig jobb. Angerer sinnsykt på at jeg prøvde meg på butikkjobben. Er på leting etter noe annet. En jobb med mer utfordringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i butikk hvor vi solgte klær og interiør. Jeg storkoste meg :) Hadde fantastiske kollegaer, og vi hadde utrolig mye moro sammen.

 

At man skal være flau over å jobbe i butikk, forstår jeg ikke helt?

 

Husker jeg fikk en jente på ca 16 år i butikken, meget overvektig og usikker. Store baggy klær. Hun hadde med moren sin, som presset og presset på at datteren skulle prøve klær. Datteren ville bare løpe å gjemme seg, hun var overbevist om at ingenting så bra ut. Fikk helt vondt av jenta. Jeg sa til henne" Gi meg 3 minutter" og så fant jeg frem 5-6 antrekk til henne med tilbehør. Hun kom ut av det prøverommet med tårer i øynene og en helt fantastisk utstråling. Hun så rett og slett fantastisk ut. Hun snudde seg mot moren og sa " Se mamma!! Se hvor flott jeg er!"

Jeg fikk til og med en klem. Kom ikke her å fortell meg at butikkyrket er meningsløst ;) Den gleden i øynene hennes var umulig å sette pris på. Flau? Niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i matbutikk. I en av norges største kjeder. Der har jeg jobbet i 8år. Har ingen planer om å slutte.

 

Det er hverken flaut eller kjedelig! Jeg har en annen utdannelse men kunne absolutt ikke tenke meg å jobbe med noe annet enn det jeg gjør. Man får enorme muligheter om interessen og ambisjonene er til stede og tilretteleggingen for dette er meget bra. Alt av kurser og skoler gratis med lønn. De ansatte blir virkelig satt pris på. Lønna er heller ikke å klage på. Gjennomsnittslønna mi er 180kr i timen og det er langt ifra dårlig til å være matbutikk. Jeg har det som plomma i egget jeg! Jobber 70%, har ikke vært på jobb siden torsdag og skal ikke på jobb før på onsdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...