Gå til innhold

kjønnstest av urin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har hatt jente følelse heilt fra eg sjønnte at eg va blitt gravid var slik da eg var gravid sist med jente og :) ja de er akkurat de samme ka de blir har en av kvar so :) men er arti og teste og slike ting for og sjå om de stemmer :)

Videoannonse
Annonse
Gjest SweetMommy <3
Skrevet

hi hi, jeg og har hatt veldig jente følelse dette svangerskapet, har 3 gutter og har alltid vart sikker på at det er gutter jeg venter=) hi hi...

har jo veldig veldig lyst på en jente men blir glad uansett=)

Skrevet

Jeg bestilte bare for morro skyld fra disse her:

http://www.boyorgirl.com.au/

Hadde/har ikke trua på det egentlig, men morsomt likevel. Bestillte meg to stk. Den første testen ble gutt, men tok den akkurat på dagen som var det tidligste man kunne teste. Den andre testen noen uker senere ble jente, sener ul visste at det bor en jente i magen min.

Så kan være at den første testen ble tatt for tidlig og derfor ga feil utslag, men tror ikke man bør stole for mye på disse testene hehe

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Jeg ska og bestille den=) blir gøy å se om det stemmer....

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Er det noen av dere som har prøvd rødkålmetoden da?:) tenkte jeg ville prøve den jeg:)

Skrevet

Da har jeg prøvd Natron, og det bruste masse masse leeeenge!! Blir spennende og se om ordinær Ul neste uke bekrefter Gutt.... Har hatt guttefølelse hele denne graviditeten.... Har en av hver fra før, så ikke så viktig hva det blir denne gang :-))

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

Da har jeg prøvd Natron, og det bruste masse masse leeeenge!! Blir spennende og se om ordinær Ul neste uke bekrefter Gutt.... Har hatt guttefølelse hele denne graviditeten.... Har en av hver fra før, så ikke så viktig hva det blir denne gang :-))

så gøy da, då må du skrive her og si om det stemte da=)

Skrevet

rødkål? har eg ikkje hørt om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...