Gå til innhold

kjønnstest av urin!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåken som har tatt sann test ? og ka blei resultatet? riktig eller feil? eg tok en sann idag for moro skyld :P blir spennande og sjå om de stemme når den lille kjeme ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var riktig forje svangerskap. fikk en sjønn gutt :)

men har ikke prøvd denne gangen. husker ikke hvordan en gjør testen !!!

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

hva er det for test? hvor får man kjøpt det?

Skrevet

du tisser i en kopp so tar du en sann test som viser gutt eller jente...(omtrent som e gravid test) eg har bestiltmin på ebay...trur ikkje den finnst i norge :/ visste gutt med meg og no men har på følelsen att de blir jente de hadde eg sist eg fikk jente og :)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

så gøy, du må skrive om det stemmer da=)

Skrevet

hakje termin før 3 oktober da :P

Skrevet

å jeg trodde det var denne testen med plumbo og urin jeg. den stemte hos meg.men husker ikke hvor mye plumbo en skulle bruke.

Skrevet

den har eg aldri hørt om... plumbo sann som enn bruka til tette rør?? :P

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

jeg ska bestille den=) kan man bruke den uansett hvor langt på vei man er, eller er det en spesiell uke?

Skrevet

Etter uke 9 :) men den funker vel bedre til lenger men er på veg kansje...

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

sååå gøy, gleder meg til å prøve =)

Skrevet

[quote name=Barn 3 :)' timestamp='1339359660' post='144305033]

ja. den var ganske populær for 3 år siden da jeg gikk me førstemann. plumbo pulver og urin. men huska ikke hvor mye som skulle brukes ijen da. eller hva svara skulle si. for ettersom kjønn så vart det spesielle farger da man rista sammen plumbo og urina.

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

ja. den var ganske populær for 3 år siden da jeg gikk me førstemann. plumbo pulver og urin. men huska ikke hvor mye som skulle brukes ijen da. eller hva svara skulle si. for ettersom kjønn så vart det spesielle farger da man rista sammen plumbo og urina.

du ska ha 0,5 dl urin i en kopp og 1-2 ss med plumbo, la det stå i 30 min, viss fargen er mørk rød/brun er det gutt viss den blir grønn er det jente,ska vara morgen urin og i uke 15 ca. =)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

glemte skrive at viss fargen er : blå,grønn og kald gul er JENTE

og Rød/brun/varm gul-oransje/sort = GUTT

Skrevet

hehe da ska eg jammen prøve de og :P

Skrevet

Da må jeg ut å kjøpe plumbo :D hihi...

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

hi hi hi, dere må skrive hvordan det går da=)

Skrevet

jepp ska sjå om eg får kjøpt plumbo imårra... glømte de idag :/

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

så gøy=) gleder meg å hør hvordan det har gått=) hi hi

må man vara 15 uker for å gjøre den testen?

Skrevet

da ha eg prøvd natron testen :) en tesjei med natron og so tisse oppi.. om de brusa er de gutt visst ikkje er de jente :)

Skrevet

eg har aldri hørt om disse greiene her før, ville det ikkje vært mer prat om blant leger / jordmødre viss det var hold i dette?? er min 3 så syns det er snodig at ikkje eg har lest noke om detta....

Skrevet

e min 3 og men har aldri hørt om de eg heller før for noken veke siden :) er jo berre for gøy for og sjå om de stemmer når bebyen kjeme :)

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

da har jeg prøvd natron =) hi hi

viss den stemmer blir det en liten jente=)

Skrevet

ka so sjedde da? med meg brusa de ikkje men skomma litt likksom ca 1-2 mm likksom :P

Gjest SweetMommy <3
Skrevet

det skjedde virkelig ikke noe natronen låg helt stille på bunnen av glasset =) blir kansje jente på deg og da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...