Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #26 Skrevet 12. juni 2012 Uff, så leit. Hadde selv norsk idag og klarte med et nødskrik å berge meg en 3'er. Du SKAL ha lov å bruke notater, og det vet både vi og sensor godt. Som ei over her sier kan du klage til skolen. Forklar det som det er, og skriv at du ble avbrutt av sensor under foredraget. Dette kan virke forstyrrende på mange- noe som helt klart ødela for deg. Sender deg en varm klem
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2012 #27 Skrevet 12. juni 2012 Mulig eksaminator ville påpeke at hvis du bare leste det som stod på arket, ville de ikke hjelpe noe, hvis du åpenbart ikke kan NOE annet utenom. Du kan jo alltids prøve å klage på formell feil, du har jo ikke noe å tape på det, forsåvidt. Men, i og med at du sa du ikke kjente igjen noen av de punktene en bruker tidligere listet opp, så må jeg si det virker riktig at du ikke kan nok fra norskfaget til å få en ståkarakter. For hvis ikke noe av det var kjent, så kan du seriøst ingenting fra læreplanen. Men hvorfor sier du at dette gjør at du mister motivasjonen, og at du tror du ikke er god på det her? Du fortalte jo i begynnelsen at du ikke har fått lest. Altså er du ikke dum - du hadde bare ikke anledning til å få lest. Ingen kan stå i et fag de aldri har lært seg noe av. Meld deg opp på nytt, og les pensum. Da klarer du det, helt sikkert!
Gjest uni kum Skrevet 13. juni 2012 #28 Skrevet 13. juni 2012 Så strøk du denne gangen. men det høres ut som det har skjedd en feil her altså, så det burde du klage på. Men nå ser du bare opp og frem. Du tar eksamen en gang til, får litt bedre tid å forberede deg på og står med glans Keep up the good work, har jeg forstått det riktig har du hatt flere eksamener tidligere og greide deg bra på dem... Da er ikke dette noe problem:)
Miss Dynamite Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #29 Skrevet 13. juni 2012 Jeg sier jeg mister motivasjon fordi slik har jeg alltid vært. Med en gang jeg feiler så mister jeg dessverre nok troa,og som regel gir opp... En uting, fordi j har aldri hatt selvtilliten til å fortsette med hevet hode. Jeg påstår ikke at jeg var flink i dette faget. Det har skjedd så mye rundt denne tiden at hjernen husker ikke. Noe jege også sliter med i hverdagen men d hjelper lite her og nå. Jeg syns det var dårlig gjort at når sensor sa dette ikke var lov, deretter sa eksaminator at der var lov,så fikk jeg allikevel ikke lov av eksaminator å se på de. Og det var ikke snakk om å sitte og lese mye,bare se på et stikkord når jeg hang fast. Alle de andre fikk det. Men men.. Da blir det vel enda en eksamen til høsten. Inkl de andre.....sukk. Ja, har hatt 5 eksamener tidlig som jeg har klart iallfall.... Takk for Støtten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå