Gjest Mentha & Junior Skrevet 11. juni 2012 #26 Skrevet 11. juni 2012 Har tenkt på deg i dag, og håper det ble en fin opplevelse på UL!
Gjest Heartbroken Skrevet 11. juni 2012 #27 Skrevet 11. juni 2012 Tusen takk for alle gode tanker og ønsker! Det gikk kjempefint i dag. Ingen tegn til sykdommen og vi skal fortsatt bli fulgt opp gjennom sv.skapet. Jeg er imponert og stolt over norsk helsevesen! Vi har blitt tatt fantastisk godt vare på helt siden marerittet startet. Nå er jeg letta og glad. En stund, så begynner jeg nok å grue litt til neste ul. Men nå når det verst tenkelig er utelukket, er skuldrene vesentlig senket
kamik Skrevet 11. juni 2012 #29 Skrevet 11. juni 2012 Så bra! Håper du kan nyte resten av svangerskapet uten alt for mange bekymringer... Men skjønner at det er utfordrende med den bakgrunnen du har. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2012 #30 Skrevet 11. juni 2012 Ja! Jeg har tenkt så mye på deg i dag! Nå ble jeg glad på dine vegne!
Tyra79 Skrevet 11. juni 2012 #31 Skrevet 11. juni 2012 Tusen takk for alle gode tanker og ønsker! Det gikk kjempefint i dag. Ingen tegn til sykdommen og vi skal fortsatt bli fulgt opp gjennom sv.skapet. Jeg er imponert og stolt over norsk helsevesen! Vi har blitt tatt fantastisk godt vare på helt siden marerittet startet. Nå er jeg letta og glad. En stund, så begynner jeg nok å grue litt til neste ul. Men nå når det verst tenkelig er utelukket, er skuldrene vesentlig senket Hurra! Så godt å høre:-) Lykke til videre!
Tigerpote Skrevet 11. juni 2012 #32 Skrevet 11. juni 2012 Å, det var godt Å høre! Lykke til videre! *Klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå