Gå til innhold

Jeg gruer så vanvittig til UL i morgen...

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Vi skal på Riksen og ta ul i uke 22 pga at vi fikk en baby med en alvorlig sykdom som h'n døde av for et år siden.

Vi har vært på et par ul før dette, og da har de sjekket ekstra om denne lille har samme sykdom, uten å finne noe mistenkelig.

Men nå skal vi til landets beste eksperter på denne sykdommen, og det skal gjøres en svært grundig undersøkelsen hvor de forventer å oppdage ev. avvik om det er noen.

Jeg er så redd! Så utrolig redd for at denne lille også skal bli revet bort fra oss. Så redd for at storesøsken enda en gang skal måtte følge en liten baby til graven.

Det er nesten så jeg angrer at vi tok sjansen på å bli gravid igjen, for selv om sjansen er liten for at det skal skje igjen, er man jo aldri garantert et friskt barn uansett...

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Huff. Skjønner at du gruer deg, men det går nok bra! :) Krysser fingrene for deg og gir deg en stor klem :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Sender over en stor klem til deg og krysser alt som krysses kan for dere! Det går nok bra skal du se, og så godt dere får så bar oppfølging!

Skrevet

Det skjønner jeg godt at du gruer deg til. Men også fint at du vet at sjansen er liten for at noe skal være galt. Prøv å fokusere på den gode følelsen du kommer til å ha etter undersøkelsen, og hvordan du kommer til å føle da. Og unn deg å kjøpe noen fine klesplagg eller noe til baby etter undersøkelsen. ønsker deg så masse lykke til! Dette går bra! :)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Jeg forstår godt at du gruer deg! Det må være forferdelig å ha opplevd noe så tragisk som dere har vært gjennom, og det er ikke rart at du er redd for at det skal skje igjen. Men, som du selv sier, er sjansen liten for at noe skal skje med denne lille også. Men følelsene sine rår man ikke over.

Det er godt du skal til landets fremste eksperter på området, og kjempebra at dere får så god oppfølging. Krysser fingre og tær for deg i morgen, det går sikkert kjempefint! Sender deg en god klem :)

Skrevet

De er i hvertfall verdens fineste og beste leger (jobber selv for dem og kjenner dem godt), så uansett hva som skjer blir du tatt sååå godt vare på :)

Oddsen for at det er noe er uhorvelig liten da, men skjønner godt du er nervøs! Tenk at når det er overstått, så kan du tenke på at du har en fantastisk fin og frisk klump i magen som dere kommer til å få masse glede av :)

Skrevet

Vil bare si masse lykke til! Forhåpentligvis og sannsynligvis er alt i skjønneste orden. Da vil du i etterkant vite at barnet er undersøkt av de beste, og du kan (håper jeg) slappe av og nyte resten av svangerskapet.

Skrevet

Å kjære deg.. Kan virkelig ikke forestille meg hvordan du har det nå, men jeg føler veldig med deg! Krysser alt jeg har for at det går fint - husk at du har oddsene på din side: de aller fleste barn er helt friske.

stor klem!!

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Skjønner godt at du er fryktelig nervøs nå!

Masse lykke til i morgen, og krysser fingrene for at alt står kjempe bra til med den lille i magen :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Tusen, tusen takk for alle gode ord og ønsker.

Jeg er egentlig ganske overrasket over reaksjonen min i dag, for jeg har klart å være "fornuftig" mtp hva vi må gjennom i dette svangerskapet.

Vi har fått fantastisk oppfølging, både etter dødsfallet og da vi søkte informasjon for å se om vi våget å prøve igjen. Jeg VET med hodet at det ikke er noen grunn til at vi skal oppleve marerittet igjen, det er ingenting genetisk eller arvelig, men plutselig tar følelsene over for fornuften og jeg er nærmest paralysert av skrekk i dag!

Mannen min skjønner ikke helt rekkevidden av angsten min, han er fornuften selv og påpeker at vi visste hva vi gikk til. Jada, jeg vet det - men magen og hjertet mitt er ikke helt med på det akkurat nå.

Men om 24 lange timer har vi svaret, og jeg håper at vi kan gå gjennom sommeren og glede oss til lille kommer :)

Skrevet

Skjønner frykten din godt, jeg var livredd forran hver UL. Gikk med monochoriale tvillinger og måtte gå til UL hver 14 dag for å se etter TTTTS. Var livredd for at den ene eller begge skulle dø, etter hver UL var jeg rolig noen dager før frykten igjen begynte og bli sterkere for hver dag som gikk.

Sender dere mange positive tanker, og håper av hele mitt hjerte at dere får gode nyheter i morra.

Skrevet

Sender deg masse gode tanker og ønsker om at dere bare får glade beskjeder i morra!

Skrevet

Skjønner godt at du gruver deg etter d du har gjennomgått. D må ha vært forferdelg for deg! Håper alt ser fint ut, bra st dere får så fin oppfølging! Lykke til og en stor klem til deg!!

Skrevet

Lykke til i morgen, dette går så bra!:):)

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Jeg forstår veldig godt at du er livredd nå selv om det kanskje er irrasjonelt med tanke på hvor liten sjansen for gjentakelse er.

Det som har hjulpet meg når jeg har hatt en slik redsel er å tenke at det som skjer, det skjer uansett, og at det ikke nytter å kjempe imot. Da blir alt bare vondere for deg selv.

Jeg gleder meg til å lese at alt er bra når du er ferdig med dette i morgen!

Klem.

Skrevet

Lykke,lykke til :)

Håper alt står bra til med babyen deres og at alt går bra videre i svangerskapet :)

klem =)

Skrevet

Er det derfor du kaller deg heartbroken?

Skrevet

Vil bare ønske dere lykke til i motta, og håper gullet i magen er frisk :)

Skrevet

Krysser fingrene for gode nyheter i morgen!!!!

Skrevet

krysser det som krysses kan!!

kommer nok til å gå bra :)

masse lykke til

Skrevet

Masse lykke til i morgen Heartbroken! Det går sikkert bra, men skjønner godt at du gruer deg, det er en helt normal reaksjon. Skal krysse fingrene :)

Skrevet

Håper alt gikk fint, tenker mye på deg!

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Det er vel ikke mye jeg kan si for å få deg til å være mindre nervøs, men jeg ønsker dere lykke til, og skal krysse fingre og tær for gode nyheter, jeg også :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...