Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og på bukser bør lengden på bena fremkomme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner også klær for de av oss som er slanke i utgangspunktet - jeg er høy og tynn av type, og har fått mage, men ikke lagt på meg så mye utenom magen. Så når jeg prøver klær for gravide, ser jeg umiddelbart ut som om jeg har fått på meg et telt. Brystene er fortsatt små, hofter og rumpe har ikke forandret seg så masse - men magen er der! Og det er det vanskelig å finne gravidklær som passer til.

Skrevet

Du har fått en masse tips om hvilke klær, så jeg tenkte å komme med litt andre tips til hva jeg synes er viktig når jeg handler i nettbutikk:

 

 

- god, enkel returmulighet

- betaling med visa, ikke for mange ledd i registreringen

- en nettside som er stabil, evt husker hva du hadde i kurven slik at du slipper å lete frem flere ganger

- oversiktlig side med mulighet til å se store bilder av klærne

 

 

Ellers savner jeg litt mer fargerike og "unge" klær både billigere og som passer bedre til kvalititeten til klærne. (synes mamalicious og boob er dyrt og dårlig.) det var en butikk i trondheim som la ned i fjor som bla førte nederlandske noopies. Det var ikke så dyrt, og litt mer fargerikt.

Skrevet

Mammaklär er egentlig latterlig dyrt. Dette er klär som ofte er sydd for å kunne sitte bra og se bra ut de månedene du har mage (la oss si 5 mnd).

 

Også synes jeg det er sött med morsom skrift og enkle illustrasjoner på topper ol.

 

En bra str.guide.

 

Farger!

  • 3 uker senere...
Skrevet

Hei.  Ønsker deg lykke til med nettbutikk. Det som er viktig er å finne gode leverandører som selger varer du kan stå for. Jeg driver mammabutikk i Bergen på 15 året nå, og det er ikke som å drive vanlig klesbutikk...  det er mye arbeid og mange tenker at de skal bruke klærene i kort tid.. 3-4 mnd..som egentlig er maaange dager da :-)   det mange ikke tenker på er at passform og kvalitet MÅ være bra, for at de skal brukes og vaskes mye på kort tid. Tenk hva man betaler for en brudekjole...opptil 20 000 og den skal bare brukes en dag... barnevogner, 10 000, de brukes 4-5 mnd, så e ungene vokst ut av dem... blivende mammaer må lære å tenke litt på seg selv, og investere i behagelige og brukervennlige klær :-) det som er utfordingen for oss som driver innen bransjen er å finne gode leverandører som står for kvaliteten, og da må man alltid litt opp i pris. Lykke til :-)  hilsen Jane

Skrevet

Er enig i mye av det som er skrevet over, og vil bare understreke en ting, og det er kvalitet. Kjøpte ei bukse på H&M som er raknet i rumpa allerede, og jeg har ikke født ennå... Ok, så man skal ikke bruke klærne så lenge, men de kan jo som babyklær arves videre om de fortsatt er i god stand. For ikke å snakke om brukes i neste evt svangerskap :)

Skrevet

Klær i små nok størrelser, men med plass til svære mager: Altså lange nok framme... Må jo ha kjoler som går ned til knærne bak for å ikke blotte magen framme!

 

Støtter også empirieliv og farger på klærne :) Liker godt topper med empirieliv og litt strikk nede så de ikke står rett ut fra ytterste punktet på magen.... Blir et svært telt etterhvert :S

 

Hadde ikke funnet gode treningstightser og treningsshortser som ikke har hardt strikk i livet, og som gjerne går litt opp på magen (som gravidbuksene). I godt treningsstoff, ikke bomull! Om du får tak i DET, så har du en sikker kunde neste gang magen min begynner å vokse ;)

 

Kommentarfelt på hvert enkelt plagg er bra!!!

Skrevet

jeg pleide å handle på babyphat.com når jeg var yngre og det jeg likte best med klærne var at de kom i S/M L/M størrelser.. S/M betyr små pupper men medium mage, og L/M betyr large pupper men medium mage... osv.. i alle variasjoner.. det er ofte jeg må kjøpe noe i L for at den skal passe magen men så sitter den helt løs over skuldre og pupper... eller omvendt... sitter perfekt over puppene men er supertrang over magen.. slike størrelser savner jeg i Norge generelt... da jeg bodde i Canada hadde de alle størrelser ikke 36 også hopp til 38 men faktisk 36 37 38 39 osv... hvorfor har ikke Norge kommet lenger.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...