Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #26 Skrevet 8. juni 2012 Jeg syns egentlig du er ganske trist som klarer å engasjere deg såpass i hva en fremmed på et anonymforum klarer å oppnå! Har du det ofte slik at du henger deg opp hva andre gjør og hva de oppnår? Hvorfor engasjerer dette deg så sterkt? Som du ser av svarene, står du ganske alene om din bekymring. Burde ikke det fortelle deg noe? Jo. Skal spørre dere neste gang jeg skal skrive oppg, så slipper jeg å slite med det selv sånn som jeg har pleid. Greit å vite at det er stuereint, sikkert jeg som er dum.HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #27 Skrevet 8. juni 2012 Skjønner at dere synes det er greit. Kanskje bare jeg som er trangsynt el no. Du kan ikke sammenligne det med å bruke informanter elller å bruke veileder. Dette handler jo om å få fremmede mennesker til å fortelle hva du bør skrive, hva du bør skrive om, hvordan du bør skrive det osv i det uendelige. Det hadde ikke veilederen min gjort i hvert fall. Jeg får spørre dere om alt neste gang jeg skal skrive oppgave også HI Nå har du enda ikke hostet opp link, så det er vanskelig å vise nøyaktig hva det er snakk om. Men kan ikke se for meg at dette skal være problematisk. Man kan jo faktisk gå til biblioteket på skolen og lese oppgavene til fjorårets kull uten at det er galt. Med mindre hun du snakker om fant opp kruttet på nytt vil det være rikelig med oppgaver med samme tema, selv om vinklingen kanskje er ulik.. Jeg synes det er forskjell på å lese andre oppgaver og få inspirasjon og at andre sier hva man skal skrive, hvis det er det som har skjedd? Eller?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #28 Skrevet 8. juni 2012 Vanskelig å svare når man ikke vet hva som har skjedd... noen som skjønner?
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #29 Skrevet 8. juni 2012 ...på en oppgave selv om man har fått hjelp til omtrent alt og har stilt spørsmål som har gjort det tydelig at man ikke forstår hvordan man skriver en oppgave? Hun må selv formulere og spisse og argumentere og sette opp og dokumentere påstander, så kan hun gjøre det til en A så er det hjertelig fortjent. Kandidater er så forskjellige - noen er der de skal være fra start mens andre famler mye og lenge, men det er uansett sluttproduktet som vurderes. Så lenge sluttproduktet ikke er plagiat kan hun slenge beina på bordet, åpne en øl, ta en megaslurk og rape fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #30 Skrevet 8. juni 2012 Hva er det du feiler HI? Seriøst!!!!!! Gå inn på universitetes sider og les om Bacheloroppgaver, og hvilke hjelpemidler man kan bruke, så skal du se at du burde snart gi deg med denne uthengingen.
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2012 #31 Skrevet 8. juni 2012 Jeg synes det er forskjell på å lese andre oppgaver og få inspirasjon og at andre sier hva man skal skrive, hvis det er det som har skjedd? Eller? Hva som har skjedd holder HI hemmelig, men det blir mye det samme. Akkurat som du ikke aner om oppgavene du leser har fått bra eller dårlig karakter må man vurdere råd man får her, vet aldri om den som svarer har peiling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå