Gå til innhold

Og der hadde vi svidd av 14.000 kr på bilseter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barneutstyr er så dyrt i Norge! Jeg bor i USA og betalte $70 for barnesetet vi kjoepte forrige helg. Det er et av de som er best i test også, så det er ikke noe dårlige greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du tre seter i bilen til iso-fix? Er kun to av mine bakseter som har det....

Ja, vi kjøpte en Ford s-max rett før de kom til, og den har 3 isofix-fester :)

Skrevet

If.no er virkelig verdt å sjekke ut. Har brukt dealen deres i snart fire år nå. Dog brukte seter, men de testes og sjekkes i alle bauger og kanter, før de sendes til neste kunde. Bare et tips, og grattis med tre små på én gang!

Den ordningen har jeg aldri hørt om. Er jo en fantastisk ordning :)

Hehe, takk takk :)

Skrevet

Har testa setene, og de sto opp til alle forventningene. Barna virket fornøyd med å komme litt høyere opp, slik at de kunne se mer. De var så søte der de satt og bablet med hverandre :)

For å si d sånn, vi hadde ikke kunnet kjøpt de om vi ikke hadde råd til det! Siden vi er mye på tur, er det viktig med gode seter og. Skjønner at folk har andre meninger om dette, men vi valgte å følge testene. Det skal ikke være barnas feil at de kom 3 stykker. Storkoser oss, og vi kunne ikke fått det bedre :) Tærer selvfølgelig på økonomi og krefter, men det positive veier jo så mye mer opp enn det negative.

Er et livlig hjem, men du verden så fantastik å få følge 3 stykker i samme alder!

Skrevet

Grattis med tre på en gang :-)

Og jeg er helt enig i at det er lurt å følge testene og kjøpe best i test seter. Det har vi også gjort til begge våre, bare det beste er godt nok.

MEN jeg har også trålet nettbutikker i inn og utland, samt tilbud i ulike butikker - for å være sikker på å få best mulig pris. Kvaliteten er jo den samme, selv om setet er på tilbud...

Jeg synes ikke det er å være gnien, men snarere økonomisk. Og jeg har bare kjløpt ett sete om gangen.

Så, dere må selvfølgelig gjøre som dere vil, men da blir det litt rart å klage her at jaggu er det dyrt med tvillinger. Bare i dag kunne du spart 25 % av den summen ved å bestille hos babyshop - og barna hadde nok klart seg ei uke til i babystoler mens dere ventet på å få stolene tilsendt.

Jeg er imponert over at man kan impulskjøpe for 14 000 kr...

Skrevet

Grattis med tre på en gang :-)

Og jeg er helt enig i at det er lurt å følge testene og kjøpe best i test seter. Det har vi også gjort til begge våre, bare det beste er godt nok.

MEN jeg har også trålet nettbutikker i inn og utland, samt tilbud i ulike butikker - for å være sikker på å få best mulig pris. Kvaliteten er jo den samme, selv om setet er på tilbud...

Jeg synes ikke det er å være gnien, men snarere økonomisk. Og jeg har bare kjløpt ett sete om gangen.

Så, dere må selvfølgelig gjøre som dere vil, men da blir det litt rart å klage her at jaggu er det dyrt med tvillinger. Bare i dag kunne du spart 25 % av den summen ved å bestille hos babyshop - og barna hadde nok klart seg ei uke til i babystoler mens dere ventet på å få stolene tilsendt.

Jeg er imponert over at man kan impulskjøpe for 14 000 kr...

Har jo visst i 9 mnd at vi måtte kjøpe nye seter, så har såklart litt ekstra. Er ikke bare en ekstrautgift, men tre, så vi må være litt forutseede på hva vi skal gjøre med lønna. Har en egen konto hvor vi setter av penger til utstyr til de små, for plutselig kommer det noe vi bare må ha til dem!

Ser at det er tilbud på babyshop, men har ikke butikken i nærheten (la ikke merke til det før i ettermiddag). Har kun "bare barn", og jeg må innrømme at det er litt slitsomt å bestille på nett (min mening), og synes det er veldig greit å gå inn i butikken å få det der og da.

Kjøpt er kjøpt, har hatt glede av de allerede :)

Skrevet

Gud så dyrt det er med trillinger! Synes jo det er kjempekoselig å ha 3 sunne og friske barn, men gud som det svir når vi får alle store utgiftene på en gang! Bilseter er noe vi ikke kjøper brukt, da vi er redd for at det skal være skadet.

Ble bakovervendte Besafe-seter til alle mann.

Her gjelder det å spare, men er neimen ikke lett med så mange som krever en del utstyr. De er bare 9 mnd så må si det har slitt litt på økonomien til tider.

Jaja, morsomt å skal teste de senere :D

Vi leier seter på if.no til tvillingene. Koster kr 92 pr mnd.

Syns jo ikke akkurat det var så veldig billig heller da..

Vårt barn brukte bilstol 9-18 kg i tre år, og da ville det blitt 92 x 12 x 3 = 3312 kr. Altså, ikke spesielt billig!!

Kjøper man sete, kan man jo også selge det etterpå.. eller bruke det til flere barn. Virker sikkert som en god deal, men syns ikke det var det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...