Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Gud så dyrt det er med trillinger! Synes jo det er kjempekoselig å ha 3 sunne og friske barn, men gud som det svir når vi får alle store utgiftene på en gang! Bilseter er noe vi ikke kjøper brukt, da vi er redd for at det skal være skadet. Ble bakovervendte Besafe-seter til alle mann. Her gjelder det å spare, men er neimen ikke lett med så mange som krever en del utstyr. De er bare 9 mnd så må si det har slitt litt på økonomien til tider. Jaja, morsomt å skal teste de senere
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Er de gullbelagt eller? Tror bilstolen til suppa kostet ny 2300,-
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Klart det svir med slike dyre seter! Velger man på øverste hylle, og har tre på en gang blir det å kjennes økonomisk! Setet til mini kostet 1500 kr på tilbud (ny pris ca 3000), det kjøpet merket jeg ikke økonomisk såklart!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Er de gullbelagt eller? Tror bilstolen til suppa kostet ny 2300,- Kjøpte besafe seter med isofix,og de kostet 4.499 kr pr stk+ solskjermer.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Er de gullbelagt eller? Tror bilstolen til suppa kostet ny 2300,- Kjøpte besafe seter med isofix,og de kostet 4.499 kr pr stk+ solskjermer. Skamme butikken du kjøpte dei i. Synest du skulle få AVSLAG På PRISEN.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Er de gullbelagt eller? Tror bilstolen til suppa kostet ny 2300,- Kjøpte besafe seter med isofix,og de kostet 4.499 kr pr stk+ solskjermer. Når man kjøper det dyreste som finnes på markedet selv om det eksisterer billigere og like sikre alternativer, så får man skylde på seg selv og slutte å syte.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Neida,skal ikke klage Synes egentlig bare at det er horrible høye priser på barneutstyr. Kunne såklart valgt noe annet, så er jo opp til oss ja!
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Neida,skal ikke klage Synes egentlig bare at det er horrible høye priser på barneutstyr. Kunne såklart valgt noe annet, så er jo opp til oss ja! Det er ikke horrible priser hvis man leter godt nok og følger med på tilbud. Samtidig ser gjennom godkjente tester for å se om det finnes fullgode alternativer til stolen. Selvfølgelig vil en selger på butikken tilby dere det dyreste og påstå at det ikke finnes like gode alternativer! Det er det de lever for jo!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Gud så dyrt det er med trillinger! Synes jo det er kjempekoselig å ha 3 sunne og friske barn, men gud som det svir når vi får alle store utgiftene på en gang! Bilseter er noe vi ikke kjøper brukt, da vi er redd for at det skal være skadet. Ble bakovervendte Besafe-seter til alle mann. Her gjelder det å spare, men er neimen ikke lett med så mange som krever en del utstyr. De er bare 9 mnd så må si det har slitt litt på økonomien til tider. Jaja, morsomt å skal teste de senere Er det ikke godt å vite at du kunne spart 5000 kr på å kjøpe de samme setene i sverige? Ironisk siden de er norskproduserte, ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Jada, jeg kan sikkert virke naiv ol, men det var disse setene vi hadde plukket ut at vi skulle ha Så fikk bare litt info og anbefalinger. De selger bare Besafe og Acta graco her, så gadd ikke reise langt eller drive med bestilling fra nett kun for å få tak i en annen type stol. Kommer jo fort på det samme om vi skal ha frakt og tilbehør.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Gud så dyrt det er med trillinger! Synes jo det er kjempekoselig å ha 3 sunne og friske barn, men gud som det svir når vi får alle store utgiftene på en gang! Bilseter er noe vi ikke kjøper brukt, da vi er redd for at det skal være skadet. Ble bakovervendte Besafe-seter til alle mann. Her gjelder det å spare, men er neimen ikke lett med så mange som krever en del utstyr. De er bare 9 mnd så må si det har slitt litt på økonomien til tider. Jaja, morsomt å skal teste de senere Er det ikke godt å vite at du kunne spart 5000 kr på å kjøpe de samme setene i sverige? Ironisk siden de er norskproduserte, ikke sant? Synes det er absurd, men koster oss minst 5.000 å reise dit, så hadde ikke spart så mye på det, gitt...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Jada, jeg kan sikkert virke naiv ol, men det var disse setene vi hadde plukket ut at vi skulle ha Så fikk bare litt info og anbefalinger. De selger bare Besafe og Acta graco her, så gadd ikke reise langt eller drive med bestilling fra nett kun for å få tak i en annen type stol. Kommer jo fort på det samme om vi skal ha frakt og tilbehør. Jeg bestilte setene på nett. Akkurat samme stoler til mye lavere pris. I 2012 burde man ikke være avhengig av fysisk butikk for å bestille ting og tang. Frakt på stolene var gratis når bestillingen var på over 3000.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Jada, jeg kan sikkert virke naiv ol, men det var disse setene vi hadde plukket ut at vi skulle ha Så fikk bare litt info og anbefalinger. De selger bare Besafe og Acta graco her, så gadd ikke reise langt eller drive med bestilling fra nett kun for å få tak i en annen type stol. Kommer jo fort på det samme om vi skal ha frakt og tilbehør. Jeg bestilte setene på nett. Akkurat samme stoler til mye lavere pris. I 2012 burde man ikke være avhengig av fysisk butikk for å bestille ting og tang. Frakt på stolene var gratis når bestillingen var på over 3000. Jaja,kjøpt er kjøpt... Får heller sjekke nøyere neste gang, og heller planlegge bedre i goood tid før vi trenger noe!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Bare for morro: hvor mye tjener du og mannen din? Mannen min og jeg hadde aldri klart å øse ut så mye penger. Vi tjener mellom 50-60 000 i mnd ;-) Gøy å vite hvor rike folk er når de kjøper noe de kunne fått mye billigere ;-)
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Du vet at babyshop har 25% på alle bilseter ut dagen?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Du vet at babyshop har 25% på alle bilseter ut dagen? Nei Men har ikke det i nærheten, så tenkte ikke å sjekke ut det... Ser at ting gikk litt fort i svingen her
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 Herregud, folk.....toppen er når ei spør hva HI tjener siden hun har kjøpt disse dyre setene.... Gratulerer HI. Her inne må de veie hvert ord du skriver ellers får du kritikk, spydige kommentarer, belærende svar m.v Gratulerer med trillinger, bilseter og trippel lykke!!
<3 mine søte små<3 Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 oijsann trillinger . vel det er jo bare trippel lykke bilseter er dyre:) synest de i butikken burde gitt deg en pakkedeal:) masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Så gøy med trillinger, da! Skjønner at det kan gjøre et innhugg i økonomien når dere kjøper utstyr:) Ser for meg tre like sitte i baksetet med like seter med solskjermer, hi-hi, søtt!
Gjest SHOC Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Gud så dyrt det er med trillinger! Synes jo det er kjempekoselig å ha 3 sunne og friske barn, men gud som det svir når vi får alle store utgiftene på en gang! Bilseter er noe vi ikke kjøper brukt, da vi er redd for at det skal være skadet. Ble bakovervendte Besafe-seter til alle mann. Her gjelder det å spare, men er neimen ikke lett med så mange som krever en del utstyr. De er bare 9 mnd så må si det har slitt litt på økonomien til tider. Jaja, morsomt å skal teste de senere Vi leier seter på if.no til tvillingene. Koster kr 92 pr mnd.
Gjest Heartbroken Skrevet 8. juni 2012 #21 Skrevet 8. juni 2012 Huff, sånn er vi også. Kjøper det vi ønsker uten å undersøke og sjekke noe særlig. Har brent oss litt på det Men jeg orker ikke bruke tid og krefter på å lete frem tilbud som ofte viser seg å ikke være så gode som de gir uttrykk for. Jeg sjekker som regel "best i test" og handler ut fra det. Syns nesten det er humor å se hvor aggresive enkelte blir av tråder som dette. Nesten kjefter på HI for å kjøpe dyre seter til gullungene sine. Det er da ikke opp til andre å bedømme hva andre har råd til? Jeg syns heller ikke HI syter, hun lufter bare en liten frustrasjon på en humoristisk måte. Det er klart at det er dyrt å ha trillinger, men samtidig må det jo være lykken på jord Håper hvertfall du blir fornøyd med setene, HI
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #22 Skrevet 8. juni 2012 Herregud, folk.....toppen er når ei spør hva HI tjener siden hun har kjøpt disse dyre setene.... Gratulerer HI. Her inne må de veie hvert ord du skriver ellers får du kritikk, spydige kommentarer, belærende svar m.v Gratulerer med trillinger, bilseter og trippel lykke!! Herregud, folk.....toppen er når ei spør hva HI tjener siden hun har kjøpt disse dyre setene.... Gratulerer HI. Her inne må de veie hvert ord du skriver ellers får du kritikk, spydige kommentarer, belærende svar m.v Gratulerer med trillinger, bilseter og trippel lykke!! Hahaha, det var ikke ment som kritikk eller spydig kommentar ;-) Bare litt nysgjerrig.... Kanskje det er vi som er veldig gniene og spinker og sparer det vi kan. Håper bilstolene står til forventningene! :-)
Mor Løvehjerte Skrevet 8. juni 2012 #23 Skrevet 8. juni 2012 If.no er virkelig verdt å sjekke ut. Har brukt dealen deres i snart fire år nå. Dog brukte seter, men de testes og sjekkes i alle bauger og kanter, før de sendes til neste kunde. Bare et tips, og grattis med tre små på én gang!
Gjest meg mamma? Skrevet 8. juni 2012 #24 Skrevet 8. juni 2012 Herregud så mye surmaga folk det er her inne. Hi klaga da ikke, må vel være lov til å være litt frustrert uten å bli nærmest halshugget her inne. Skjerp dere folkens. Så heldig du er hi som har fått tre små, men skjønner godt at det tærer på økonomien. Stå på og hev deg over dumme gretne kommentarer her inne fra
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #25 Skrevet 8. juni 2012 Har du tre seter i bilen til iso-fix? Er kun to av mine bakseter som har det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå