Gå til innhold

Hva er den kjipeste måten du blir "dumpet" på?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 8.6.2012 den 15.14, Musemorbr / skrev:

Jeg har bare blitt dumpa en gang, da jeg var 17. Han gråt så sårt og tryglet om å tenke over det til neste dag og snakke med han igjen, for det måtte ikke ende brått og ugjennomtenkt. Dumme meg sa ok, og fikk da en tlf neste dag fra en gutt som satt sammen med alle vennene sine/våre og proklamerte høyt og tydelig alle grunnene til at HAN ble nødt til å dumpe MEG. Det var ikke måte på hvor mye han mislikte med meg, plutselig. Ikke spesielt gøy, og han fikk jo alle på sitt parti. Nyttet ikke å komme med at jeg hadde dumpa han først. Nå ler jeg av det, men da var det ganske kjipt.

Min halvbror har den verste av oss da. Ganske lik Cat sin, faktisk. Han og samboer gjennom mange år, skulle feire jul hver for seg. Dette gjorde de annen hvert år, siden hun kom fra en annen by og han har en mor han ikke vil forlate helt alene i julen. Denne samboeren ringer som vanlig hver kveld og forteller at hun elsker han. Alt er som normalt. De har snakket om å få barn, huskjøp og alt som hører med, og han har tenkt på når og hvor det passer best å fri. Den dagen hun skal komme hjem er alt som før. Han møter henne på busstationen som avtalt, klar til å kysse henne. Hun kommer ut, avviser kysset, sier hun kommer for å pakke, og blir hentet samme kveld. Hun har nemlig flyttet inn hos eksen sin, og ville bare ikke såre han over telefon.

Dette er mange år siden, og han har aldri hatt noe nytt forhold. Han har gått fra å være en kul fyr med stort nettverk, til å sitte hjemme alene, og ikke stole på noen. Det hele er ganske så tragisk.

Ser denne tråden er gammel, men håper din bror har det bedre den dag idag:)

Anonymkode: 8575c...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange år siden. Jeg hadde møtt en type jeg begynte å like. Hadde hatt noen treff, og havnet et par ganger i senga. 

Han skulle på julebord med jobben, men jeg hadde ikke mulighet til å være med for jeg skulle jobbe. 

Hørte ikke fra han søndagen etter. 

Mandag morgen går jeg på jobb, og hører på radioen om en som hadde hatt sex under bordet på et julebord. Lo litt for meg selv av dette...

Lo ikke når jeg fant ut hvem det var! Og klamydia hadde jeg også fått. 

Kul type!

Anonymkode: 1f093...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...