Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Avtalte en koselig kveld sammen, han dukket aldri opp. Dagen etter fikk jeg en sms seriøst liksom. hæhæ! Fikk heller aldri noen forklaring. ps. var 18 år da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Da vi snakket på telefonen og jeg trodde jeg skulle avtale neste møte med han jeg hadde vært kjærest med flere måneder..... nei, han var opptatt da for han hadde planer med dama si den dagen.... Eller han som plutselig begynte å fortelle meg om alle sine tragiske dater - som han hadde hatt i det siste, mens jeg (og alle venner) trodde vi var et par...... Eller han som fra en dag til neste ikke svarte på sms, telefon eller mail - og seks måneder senere hadde stoooort kirkebryllup med ei anna dame. Men så har vi jo også han som ikke ville fortsette å være sammen hvis jeg ikke endret hårfrisyre (til en som ikke kler meg) og i tillegg aldri mer noensinne stusset håret nedentil..... Kunne egentlig ha fortsatt med flere eksempler, men dette er vel mer enn nok..... Heldigvis noen gode og rederlige menn innimellom også, da
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 HI, hvis det er den kjipeste opplevelsen du har hatt, så har du vært heldig. Her har vi en som etter 1 års bekjentskap og fram og tilbake med avvisning og flørting endelig erklærte sin kjærlighet på telefon og sa at han ville prøve å satse på oss to, inviterte meg på besøk osv. Senere i uka så sa han at han bare pratet tull i fylla. Og slik var det TRE ganger - til slutt kuttet jeg kontakt med taperen. Presterte å bli gravid med ham en av de få gangene vi hadde sex, på prevensjon. Og måtte ta abort siden ingen støttet meg og han skulle avskrive både meg og barnet. Så har vi en som flørtet med meg slik at vi begynte litt i lag, og etterhvert fortalte at han har blitt så "skadet" av svik fra eksene, at han ikke var klar for seriøst forhold, selv om han var glad i meg. To måneder etter jeg kutta kontakten fant han seg ny kjæreste, og de har 1 år gammelt barn i dag. Så har man en som ville vente i flere måneder med sex, kom og drakk kaffe, så på film og klinte hjemme hos meg, og etter første gangen vi faktisk hadde sex tok det åTTE dager før han ringte igjen. Og skyldte på at han ikke hadde internett (hørt om mobiltelefon liksom?). Da gadd jeg ikke mer.
Silly80 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Hadde en som bare sluttet å ta tlf rett og slett.. Ingen sms eller noen forklaring.. Men det er jo maaaaange år siden og vi er venner i dag
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Jeg hadde vært sammen med en fyr i noen uker da jeg var tenåring, og syns det virket som om han var veldig forelsket i meg. Plutselig sluttet han å ta kontakt. Etter et par dager ringte jeg han og da sa han at han "ikke var så gira lenger" Jeg tok det ikke så veldig tungt, men syns det var rart at han ikke gjorde det slutt isteden for å kutte kontakten.
Silly80 Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 HI, hvis det er den kjipeste opplevelsen du har hatt, så har du vært heldig. Her har vi en som etter 1 års bekjentskap og fram og tilbake med avvisning og flørting endelig erklærte sin kjærlighet på telefon og sa at han ville prøve å satse på oss to, inviterte meg på besøk osv. Senere i uka så sa han at han bare pratet tull i fylla. Og slik var det TRE ganger - til slutt kuttet jeg kontakt med taperen. Presterte å bli gravid med ham en av de få gangene vi hadde sex, på prevensjon. Og måtte ta abort siden ingen støttet meg og han skulle avskrive både meg og barnet. Så har vi en som flørtet med meg slik at vi begynte litt i lag, og etterhvert fortalte at han har blitt så "skadet" av svik fra eksene, at han ikke var klar for seriøst forhold, selv om han var glad i meg. To måneder etter jeg kutta kontakten fant han seg ny kjæreste, og de har 1 år gammelt barn i dag. Så har man en som ville vente i flere måneder med sex, kom og drakk kaffe, så på film og klinte hjemme hos meg, og etter første gangen vi faktisk hadde sex tok det åTTE dager før han ringte igjen. Og skyldte på at han ikke hadde internett (hørt om mobiltelefon liksom?). Da gadd jeg ikke mer. Nr 3 høres nesten ut som han er homo men ikke helt har funnet ut av det enda
Cat.68 Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Jeg og kjæresten min skulle forlove oss dagen for julaften, han skulle bare gjøre seg ferdig på jobb og komme med ringene. Jeg venter, venter, venter og venter. Ble urolig og ringte, ringte og ringte , men fikk ikke noe svar. Begynte å få en veldig dårlig følelse og ringte opp hans foreldre og spurte hans mor om hun visste hvor han var. Når ikke engang hun visste noe ble jeg redd det hadde hent ham noe. En liten stund etter at jeg snakket med moren hans ringer hans far opp og kan fortelle meg at.......: De så absolutt visste hvor han var, og at han skammet seg over sønnen og ikke klarte å lyve for meg. Under natten (før) Hadde han flyttet sammen med sin ex, og hadde da tydligvis ingen planer å fortelle meg om hverken det eller at han holdt det gående med henne samtidlig med meg. Det var ikke min beste julaften for å si det slik. 1 mnd etterpå kan jeg se bryllupsbilde av de 2 i avisen. Hadde problemer med å stole på menn etter den en stund.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Jeg og kjæresten min skulle forlove oss dagen for julaften, han skulle bare gjøre seg ferdig på jobb og komme med ringene. Jeg venter, venter, venter og venter. Ble urolig og ringte, ringte og ringte , men fikk ikke noe svar. Begynte å få en veldig dårlig følelse og ringte opp hans foreldre og spurte hans mor om hun visste hvor han var. Når ikke engang hun visste noe ble jeg redd det hadde hent ham noe. En liten stund etter at jeg snakket med moren hans ringer hans far opp og kan fortelle meg at.......: De så absolutt visste hvor han var, og at han skammet seg over sønnen og ikke klarte å lyve for meg. Under natten (før) Hadde han flyttet sammen med sin ex, og hadde da tydligvis ingen planer å fortelle meg om hverken det eller at han holdt det gående med henne samtidlig med meg. Det var ikke min beste julaften for å si det slik. 1 mnd etterpå kan jeg se bryllupsbilde av de 2 i avisen. Hadde problemer med å stole på menn etter den en stund. Fy f....dette er det verste jeg har hørt. F....mannfolk altså Jeg ble dumpet samtidig som jeg fant ut at jeg var gravid. Fant senere ut at han holdt på med en annen en stund mens vi prøvde å bli gravid. Jeg beholdt barnet og takker Gud for at det ble slutt før det ble mer alvorlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Cat. 68 Herregud, værste jeg har lest skjønner god at du har problemer med og stole på menn etter noe sånt. Håper han er skilt og ulykkelig i dag da!!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Var sammen med en kar da jeg var 19, som plutselig havnet på sykehus etter en ulykke på trening. Så for å få ut aggresjon sendte han meg en sms hvor han skrev at han hatet meg og at jeg bare var sengefyll for han. Jeg, på min side, var i utlandet akkurat da, og hadde fått høre om ulykken av kompisen hans. Prøvde å ringe i ett sett, men fikk bare svarer, og utpå kvelden denne hyggelige sms'en. Det var forøvrig siste gangen jeg hørte fra han. Og min kjære eks som dumpet meg midt i eksamensperioden (for så å unnskylde seg og si at vi kunne vente til eksamen var ferdig med å avslutte forholdet - som om det skulle gjøre ting bedre) og knuste hjertet mitt fullstendig, noe jeg måtte jobbe med i 1,5 år for å komme over. Eksamenene gikk også til helvete, selvsagt. Han ringte meg to år etterpå, sa han angret seg, og innledet et nesten-forhold med meg. Vi datet litt og snakket om å satse på oss to igjen. Etter et par uker fikk jeg en sms om at han hadde møtt en annen, og to uker etter det igjen fikk jeg en sms om at han skulle bli pappa, og at alt mellom oss bare hadde vært tull (regner med det var fordi han skulle bli pappa og var stressa for det). Mannfolk med KLASSE med andre ord.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Jeg og kjæresten min skulle forlove oss dagen for julaften, han skulle bare gjøre seg ferdig på jobb og komme med ringene. Jeg venter, venter, venter og venter. Ble urolig og ringte, ringte og ringte , men fikk ikke noe svar. Begynte å få en veldig dårlig følelse og ringte opp hans foreldre og spurte hans mor om hun visste hvor han var. Når ikke engang hun visste noe ble jeg redd det hadde hent ham noe. En liten stund etter at jeg snakket med moren hans ringer hans far opp og kan fortelle meg at.......: De så absolutt visste hvor han var, og at han skammet seg over sønnen og ikke klarte å lyve for meg. Under natten (før) Hadde han flyttet sammen med sin ex, og hadde da tydligvis ingen planer å fortelle meg om hverken det eller at han holdt det gående med henne samtidlig med meg. Det var ikke min beste julaften for å si det slik. 1 mnd etterpå kan jeg se bryllupsbilde av de 2 i avisen. Hadde problemer med å stole på menn etter den en stund. FY f..., det er bare forkastelig! Noe så utgjort gement har jeg aldri hørt, og jeg håper han detter skikkelig hardt på ræva en dag, gjerne på en nykvessa spikermatte. Sånne menn skulle det vært skuddpremie på.
Cat.68 Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Han forble ikke gift lenge *BOMBE* og hvordan han har det idag aner jeg ikke ,og ikke bryr det meg heller. Dette var jo en god stund siden, og idag er jeg jo gift med verldens beste mann og han har jeg vært sammen med i 17 år snart. Men er forferdelig opplevelse var det, den var vondt og satte meg ut av spill en stund det skal ærlig innrømmes..
*Yuna* Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Hadde hatt et seriøst forhold til denne fyren i ett år. Vi skulle flytte sammen, planla barn etter endt utdanning osv. Plutselig dumpet han meg og jeg fikk ikke kontakt med han, tok ikke tlf svarte ikke på sms. Jeg satt igjen som et spørsmålstegn. Var helt knust. Hører med til historien at han et halvt år senere ville ha meg tilbake. Jeg var ikke interessert. Den som ler sist ler best
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Han som dumpet meg etter 4 måneder, etter vi hadde hatt sex var han plutselig ikke klar for et forhold alikevel....( og vi ventet 4 mnd med sex), i ettertid har han beklaget seg...traff han på byen, da var jeg sammen med samboer, lykkelig og hadde fått barn nummer 1, så følte meg litt bedre enn han kan du si:) Han som var klin gærn, og lå med andre damer mens vi holdt på, når det er sagt så var vi aldri sammen, men holdt på, "dumpet" han ganske fort. Han som gikk etter venninene mine, ville bare nedlegge mest mulig damer, og var veldig intresert i å treffe alle venninene mine... Han som plutselig ikke var intresert da jeg ikke ville ha sex med han..... hm...er nok flere også Jeg var ung fra 17-22 her.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Og ja glemte han som plutselig ikke svarte meg på sms eller noen ting, og dagen før ville han at jeg skulle komme å treffe han..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Han som dumpet meg etter 4 måneder, etter vi hadde hatt sex var han plutselig ikke klar for et forhold alikevel....( og vi ventet 4 mnd med sex), i ettertid har han beklaget seg...traff han på byen, da var jeg sammen med samboer, lykkelig og hadde fått barn nummer 1, så følte meg litt bedre enn han kan du si:) Han som var klin gærn, og lå med andre damer mens vi holdt på, når det er sagt så var vi aldri sammen, men holdt på, "dumpet" han ganske fort. Han som gikk etter venninene mine, ville bare nedlegge mest mulig damer, og var veldig intresert i å treffe alle venninene mine... Han som plutselig ikke var intresert da jeg ikke ville ha sex med han..... hm...er nok flere også Jeg var ung fra 17-22 her. Hvordan klarte du å stole på menn igjen? Jeg har store problemer med å stole på at samboeren ikke forlater meg, siden jeg kun har opplevd dritt, svik og bedrag.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 Hjemme hos hans familie på julaften rett etter gaveutdelingen, med hele hans familie, inklusiv barn fra tidligere til stede.
Musemorbr / Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har bare blitt dumpa en gang, da jeg var 17. Han gråt så sårt og tryglet om å tenke over det til neste dag og snakke med han igjen, for det måtte ikke ende brått og ugjennomtenkt. Dumme meg sa ok, og fikk da en tlf neste dag fra en gutt som satt sammen med alle vennene sine/våre og proklamerte høyt og tydelig alle grunnene til at HAN ble nødt til å dumpe MEG. Det var ikke måte på hvor mye han mislikte med meg, plutselig. Ikke spesielt gøy, og han fikk jo alle på sitt parti. Nyttet ikke å komme med at jeg hadde dumpa han først. Nå ler jeg av det, men da var det ganske kjipt. Min halvbror har den verste av oss da. Ganske lik Cat sin, faktisk. Han og samboer gjennom mange år, skulle feire jul hver for seg. Dette gjorde de annen hvert år, siden hun kom fra en annen by og han har en mor han ikke vil forlate helt alene i julen. Denne samboeren ringer som vanlig hver kveld og forteller at hun elsker han. Alt er som normalt. De har snakket om å få barn, huskjøp og alt som hører med, og han har tenkt på når og hvor det passer best å fri. Den dagen hun skal komme hjem er alt som før. Han møter henne på busstationen som avtalt, klar til å kysse henne. Hun kommer ut, avviser kysset, sier hun kommer for å pakke, og blir hentet samme kveld. Hun har nemlig flyttet inn hos eksen sin, og ville bare ikke såre han over telefon. Dette er mange år siden, og han har aldri hatt noe nytt forhold. Han har gått fra å være en kul fyr med stort nettverk, til å sitte hjemme alene, og ikke stole på noen. Det hele er ganske så tragisk.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Jeg hadde holdt på med en fyr en stund og det var på vei til å bli noe mer før jeg ble lagt inn på sykehuset (jeg bor på en liten plass uten sykehus så jeg måtte til en annen by). Når jeg hadde ligget på sykehuset noen dager får jeg en telefon av noen jeg kjenner om at han hadde fått seg dame. Jeg ringte han å spurte hva som skjedde og hvorfor han hadde gått bak ryggen min på den måten. Jeg fikk til svar at jeg var jo ikke der så da hadde han møtt en annen. Litt etter at jeg var kommet hjem fra sykehuset fikk jeg en telefon fra denne fyren. Han hadde hørt at jeg var kommet hjem fra sykehuset så han hadde dumpet dama si og ville at vi skulle fortsette der vi slapp. Jeg ba han glemme det og han ble sammen med dama si igjen. Det forholdet varte visst ikke så lenge.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 - Han som sendte sms mens jeg var i begravelse til tanta mi, om at han ville slå opp.... (!!!) Jeg var heldigvis ikke kjempeforelsket, så det gikk greit, men han visste godt at jeg var i begravelsen.. - Han som jeg trodde jeg hadde noe på gang med, etter uttallige "rotekvelder" i ukesvis.... Møtte han på byen, etter å egentlig å ha avtalt å møtes et annet sted, men han svarte ikke på telefon den kvelden. Hvorfor? Fordi forloveden hans fra sverige var på besøk, møtte de utenfor et utested i byen... - Mannen jeg var gift med, som jeg hadde latt meg bli behandlet som dritt av i flere år... Har to barn sammen, som han ikke en eneste dag har gjort noe med, hverken bleieskift eller mating.. Som plutselig var usikker på hva han følte, som måtte dra til kompisen sin i en uke og tenke mens jeg skulle sitte å vente på svar alene med hus og barn. Kom hjem han, og jeg måtte tvinge han til å bestemme seg, og da ville han ikke mer. Hadde visst hatt sex med ei som var 12 år eldre enn seg på turen i tillegg, noe han den dag i dag aldri har innrømmet, men som jeg vet alt om. At jeg satt der og ventet kan jeg rett og slett ikke forstå..... Heldigvis slutten på visa dette Har nå verdens snilleste mann, og barna mine har fått den pappaen de trenger
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #21 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har bare blitt dumpa en gang, da jeg var 17. Han gråt så sårt og tryglet om å tenke over det til neste dag og snakke med han igjen, for det måtte ikke ende brått og ugjennomtenkt. Dumme meg sa ok, og fikk da en tlf neste dag fra en gutt som satt sammen med alle vennene sine/våre og proklamerte høyt og tydelig alle grunnene til at HAN ble nødt til å dumpe MEG. Det var ikke måte på hvor mye han mislikte med meg, plutselig. Ikke spesielt gøy, og han fikk jo alle på sitt parti. Nyttet ikke å komme med at jeg hadde dumpa han først. Nå ler jeg av det, men da var det ganske kjipt. Min halvbror har den verste av oss da. Ganske lik Cat sin, faktisk. Han og samboer gjennom mange år, skulle feire jul hver for seg. Dette gjorde de annen hvert år, siden hun kom fra en annen by og han har en mor han ikke vil forlate helt alene i julen. Denne samboeren ringer som vanlig hver kveld og forteller at hun elsker han. Alt er som normalt. De har snakket om å få barn, huskjøp og alt som hører med, og han har tenkt på når og hvor det passer best å fri. Den dagen hun skal komme hjem er alt som før. Han møter henne på busstationen som avtalt, klar til å kysse henne. Hun kommer ut, avviser kysset, sier hun kommer for å pakke, og blir hentet samme kveld. Hun har nemlig flyttet inn hos eksen sin, og ville bare ikke såre han over telefon. Dette er mange år siden, og han har aldri hatt noe nytt forhold. Han har gått fra å være en kul fyr med stort nettverk, til å sitte hjemme alene, og ikke stole på noen. Det hele er ganske så tragisk. Uff kjente jeg fikk kjempe vondt av han. Det er utrolig mange drittsekker der ute både kvinner og menn
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #22 Skrevet 8. juni 2012 " Jeg flytter, har funnet en ny plass og bo " - er ute av døren 1 time etterpå.... Dette etter 22 års samliv - 3 barn og jeg er gravid i 5 mnd med nr. 4 Skulle finne seg selv.......... lykke til med den !
holahopp Skrevet 8. juni 2012 #23 Skrevet 8. juni 2012 ble gravid med kjæresten min og han sa det var bare med...etter en stund prøvde han å tvinge meg til abort siden jeg ikke ville ta det så dumpet han meg. Han var ikke klar for å være får. Får en telefon en mnd senere at han nå gledet seg til å bli pappa...men ikke for vår unge men han hadde gjort en annen dame gravid nesten samtidig og han måtte bare ringe meg å fortelle at han nå skulle bli familiefar og gledet seg....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #24 Skrevet 8. juni 2012 Etter 5-6 år(hvorav 3 som samboere) ble jeg dumpet per telefon da jeg var i praksis i forb med studiet, dette var en uke før jeg skulle reise hjem til han ca halvveis i praksisen. Skjønte lite til å begynne med, men fikk etter noen dager dradd ut av han at han hadde funnet en ny, og det var ingen ringere enn dattera(17år) til husvertene våre(vi var da 23). Synes det var et kjempe svik da vi hadde et kjempegodt forhold til husvertene, de var som en ekstra familie for oss to. Er kjempeglad for at det ikke ble oss to, fant drømmemannen kort tid senere og nå venter vi vårt første nurk <3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2017 #25 Skrevet 6. november 2017 Må bare slenge meg på denne siden det er fokus på det i VG. Denne uken. Sommer for ett år siden møtte jeg en herlig kar, trodde jeg! Det begynte som seg hør og bør med stormende forelskelse og ett ønske om å være sammen. Men skjønte vel kanskje etterhvert at det var mulig bare jeg som ønsket dette. Nei jeg er ikke dum, har alltid vært årvåknen og lydhør på den andre personens følelser..denne gang var litt vanskelig å bedømme. Vi hadde avstands forhold og han bedyrer at det betydde lite da det var gode følelser til stede. Han begynte å snakke om å flytte sammen, han snakket om seriøst forhold.. Ikke jeg. Men jeg var jo happy! Det som skuret i bakgrunnen var en venninne av han. De hadde vært venner i mange år. Jeg hadde ikke noe imot deres forhold. Men det hadde hun. Vårt forhold. Og begynte å være rimelig frekk med meg. I startet unngikk jeg og bryr meg om hva hun sa.. Men etterhvert ble jeg rimelig irritert, og begynte å reagere. Det var det hun ville.. For da var det meg som var problemet. Hun var kun frekk når ikke han hørte. Jeg fortalte det etterhvert til han.. Men han unngikk problemet, konfliksky som han var.. Hun var alltid til stede når jeg besøkte han og var hun ikke fysisk så var hun på tlf.. Det var bla. Snakk om at hun ville ta sitt eget liv. Han burde ordnet opp i dette på en voksen måte. Ærlig og oppriktig var jeg ikke sjalu på deres vennskap. Han sa han hadde ikke hjerte til å si noe til henne. Etter ca halvt år sluttet han å skrive koselige kjærlighetsmeldinger når vi var fra hverandre.. Kun korte mld og ringte kun når det passer han. Om jeg ringte han, så passet det sjelden. Jeg skjønte jo at noe var som det ikke skulle og spurte om han ikke ville mer.. Men jo, det ville han. Han var glad i meg å ville fortsette. Syntes vi hadde det så fint sammen, men han var ikke så flink med slike kjærlighetsgreier.. Hmm men han var jo flink, så sluttet han med det.. Jeg bestemte meg for at han ikke skulle få slippe uten å være voksen å si ting på en skikkelig måte.. Så jeg gikk vel bare å ventet på slutten.. Forelsket var jeg, og vondt var det.. Da jeg fikk en tlf fra han at han ville vi skulle reise til Syden sammen.. Han savnet meg og ville vi skulle være sammen.. Jeg ble selfølgelig glad, men forvirret.. Vi reiste, men han viste ikke noe videre følelser.. Men sex ville han ha.. Møtte vi mennesker ute som spurte om vi var ett par, var han snar å si at det var vi ikke.. Jeg ble jo selvfølgelig skuffet og såret over dette og bestemte meg for en skikkelig prat.. Der han kunne bedyre at han hadde tenkt mer og mer at vi skulle være ett par og han syntes vi skulle det.. Jeg hadde jo trodd vi var det allerede.. Så ny glede, men også forvirret Da vi kom hjem hørte jeg mindre og mindre fra han.. Jeg ville han skulle si at han ikke ville mer.. Men det kom aldri.. Men det som kom var at han ikke var klar for de forpliktelser som lå i ett forhold akkurat nå, men at det ville bli oss på sikt.. Nå er det greit å si at mannen ikke er 19,men langt over 50..har barn fra ett tidligere forhold.. Nå hadde jeg fått nok, dette hadde pågått nå i ett år. Så jeg fortalte han at etter alle problemer med venninne, null støtte fra han etter utskjelling fra henne, han selv og måten ting var blitt gjort på så ville det ikke bli oss på sikt. Jeg tenker hva er så vanskelig med å si sannheten.. Denne måte var langvarig og vond.. Fikk i ettertid vite at denne historien var en kjent sak, og tingene hadde skjedd på lik måte ved tidligere forhold.. Feig? Ondsinnet eller uvitenhet? Phu!!! Må legge til at jeg skjelte han skikkelig ut etter det, noe jeg selfølgelig burde holde meg for god for. Håper fortsatt på kjærlighet 😍 Anonymkode: 1f306...bef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå