Gjest Mamma til 1+spire2012<3 Skrevet 7. juni 2012 #26 Skrevet 7. juni 2012 Har ei jente på 14mnd og venter en til i august Sambo er fornøyd med de to (noe han sa etter første også- men ombestemte seg etter 8 mnd), så får se hva det blir til. For min del vil jeg gjerne ha en eller to til, men ikke før om 4-6 år. Akkurat nå er jeg lei av å gå gravid, selv om det jo er koselig.
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 7. juni 2012 #27 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har ei jente på 2 år og venter ei jente til i disse dager! Da holder det for oss! Har aldri tenkt mer enn to barn, samme med mannen min. Er jo litt vemodig at dette er siste gang jeg skal gå gravid, kjenne spark, å føde, men kan ikke lage barn hele livet så en gang må bli den siste
Soveposen Skrevet 7. juni 2012 #29 Skrevet 7. juni 2012 Har ei på 4 mnd, skal ikke ha flere før jeg er ferdig med sykepleien - så kanskje nummer 2 kommet om 3-4 år? Vi tar sikte på to barn - men hvem vet..
Overraskelsen Skrevet 7. juni 2012 #30 Skrevet 7. juni 2012 Har en gutt på snart tre, og venter en gutt til om en drøy måned. Tror det blir med de to. Orker ikke følge opp mer en to potensielle fotballkarrierer ;-)
Fersking:) Skrevet 7. juni 2012 #31 Skrevet 7. juni 2012 Vår første er på vei nå, og ønsker en søskenflokk på tre eller fire stykk tilslutt
4blir5 Skrevet 7. juni 2012 #32 Skrevet 7. juni 2012 Vi venter nummer 6, har barn i alderen 13,8,7,6 og 1 år. En måned til termin nå. Mannen sier stopp etter hvert barn, men har alltid ombestemt seg, så vi får se hvor vi havner.. Tar ett barn ad gangen, men jeg tror jeg uansett sier meg fornøyd dersom jeg skulle være så heldig å få nummer 7. Er veldig godt fornøyd med 6 også ja:-)) Hvor gammel er du? jeg synes det er travelt med mine to på 4 og 2 år og venter nr 3. i August ;-)
Gjøkeredet③ Skrevet 7. juni 2012 #33 Skrevet 7. juni 2012 Hadde store planer om 3 barn, og har nettopp fått nummer 3, så jeg sier meg egentlig godt fornøyd med det. Men man skal jo aldri si aldri
Gjest Baby♡Lykke Skrevet 8. juni 2012 #34 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har 3. Ønsker å prØve på nr. 4 om ca. 1 år.
Rosaglede Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #35 Skrevet 8. juni 2012 Mange som har lyst på 4 barn, det er jo bra Klart man må jo ha helse og plass til alle barna og ikke minst følge dem opp... Håper jeg er så heldig å kan få et barn til om 1-2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå