Gå til innhold

Hvor mange barn har du??? Hvor mange vil du ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 barn, ganske tett og er hektiske dager, kunne tenke meg 1 barn til om noen år...mannen sier at ikke vil ha flere, gått med på å ta opp temaet om noen år :)

Hvor mange barn har du og hvor mange vil du ha??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to store "barn", snart 13 og 16 år og venter nr tre i mnd skiftet juli/august. Nr tre er med min samboer som ikke er faren til de andre barna. vi ønsket oss et barn sammen, og etter denne blir det ingen fler! ;) Det skal sies at jeg nettopp fylte 39 år, så alderen har mye å si her... Dessuten har jeg hatt et vanskelig sv.skap, og det frister ikke til gjentagelse :(

Skrevet

Det var ikke kjekt å høre....håper resten av sv.skapet blir bedre :)

Skrevet

Jeg har to barn på 2,5 og 5 år. Kan tenke meg nr tre og mannen min ble omsider enig i fjor, men nå har han dessverre ombestemt seg. Får se om jeg klarer å overtale han...

Skrevet

Hei :) eg har 3barn, jente født jan-07, gutt født okt-08 o

Skrevet

Han har ei på 12, vi har ei på 4 sammen og venter en i desember.

Dette blir siste, både fordi vi synes det er greit nok med de vi har siden eldste er 12 og fordi jeg blir syk av å være gravid (hyperemesis). Det frister absolutt ikke å gå gravid enda en gang!

Skrevet

og gutt født aug-2011

Gjest AnneS
Skrevet

Jeg har to på 6 og snart 8, og nummer tre er i magen :) Hvis alt går bra nå kjører vi på med nummer fire et år eller to etterpå :)

Skrevet

Er alene med en gutt på 1.5 og en jente på 6mnd, og det holder for meg foreløbig. Er usikker på om jeg vil ha flere barn, selv om jeg får meg mann osv i fremtiden. Men har ikke noe problemer med å bli sammen med en med barn fra før.

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 og en gutt som kommer nå når som helst. Ønsker oss 1 eller 2 til etter hvert, men tror vi venter 3-4 år fØr nestemann. Kjenner at jeg ikke har lyst å være gravid på en stund nå...

Skrevet

Har en gutt på 3,5 og en liten en til på vei i desember. Planen er at det blir med de to.

Skrevet

Jeg har to og mannen min har tre, vi venter vårt første felles som nok også blir det siste for oss begge :)

Skrevet

Jeg har 3 barn i alderen 9,5,3 å vente nr 4 som blir min siste :)

Skrevet

Har to, gravid med num 3 . Vil ha 3:)

Skrevet

Jeg har tre barn, og prøver på fjerdemann :D

Skrevet

har ei på 2år... Venter nr 2 på ny året

Skrevet

Tar en om gangen jeg. Prøver på nr 2 nå.

Skrevet

Har to, prøver på nr. 3 som blir siste :)

Skrevet

Vi har 3, jeg ønsker meg en til:) Mannen er ferdig. hehe.. Håper han ombestemmer seg med tiden.

Skrevet

Har tre på 10,8 og 2 år.

Vi var ferdig med barn ( jeg blir så sykt dårlig pga bekkenet) så gubben steriliserte seg og et år etterpå så var jeg jammen gravid igjen ;p

Så her kommer 4 og SISTE mann om 4 uker ca.

Vet ikke helt hva vi skal gjøre for og forsikre oss nå siden det ikke funka på gubben men ;p

Skrevet

har 1 jente på 4 og 1 jente til på vei.. ønsker oss vell ett barn til om ett par år :) eller gubben har bestemt seg for 1 barn til og eg har vendt meg til tanken hehe

4 og hørres koslig ut men da må det verre en etterpåklatt som kommer litt uventa :P

Skrevet

Har alltid ønsket meg 3, og nummer 3 er i magen nå :-)

Etter det er vi ferdig.

Skrevet

Har 2 fra før på 5 og 3 år, venter nr.3 med ny sambo i September, han vil ha flere også, så får se hvor vi havner :) kunne tenkt mg 4, har 3 søsken selv :)

Skrevet

Vi venter nummer 6, har barn i alderen 13,8,7,6 og 1 år. En måned til termin nå.

Mannen sier stopp etter hvert barn, men har alltid ombestemt seg, så vi får se hvor vi havner.. Tar ett barn ad gangen, men jeg tror jeg uansett sier meg fornøyd dersom jeg skulle være så heldig å få nummer 7. Er veldig godt fornøyd med 6 også ja:-))

Skrevet

Har to gutter (6,5år og 2år) - venter ei jente i november.

Må se an litt. Orker jeg flere, eller blir jeg fornøyd?

Jeg er bare (snart) 25år, så kanskje en til om 3-4år. Samboeren har sagt ja til det. Men, må se om jeg orker ett nytt sv.skap :)

Men, da er det iallefall stopp! :P

Vil i utg.punktet ha 4stk - men kroppen må også tåle ett nytt sv.skap! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...