Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Selv er jeg på dag 3 over ikm uten at tr har dukket opp. Føler meg ikke gravid så regner egentlig med at den dukker opp i dag. Men kan jo håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Tina-30 og Mmbaby!! :) Så heldige dere er!! :)

 

Mandag 9.juli

*Fomle84 (sånn ca.)

*PeppaPig

*AIK

*88frøken

 

 

Tirsdag 10.juli

*Anonym87

*~Lena~

 

 

Onsdag 11.juli

* Florida 11

* Friluftsfriken

*Wilma+baby

 

 

Torsdag 12.juli

*Lille trille ♀

 

 

Fredag 13.juli

*JuniGull10

*Nora-Pernille

*AngryBird

*AgyBirdi

*Mamma til prins 2012

 

 

Lørdag 14.juli

* Najaden 15 PP

 

 

Søndag 15.juli

*Mmbaby

 

 

************************

 

Gravid

*Spire ønskes:)

*Florida11 :-)

*Tina-30

*Mmbaby

 

************************

 

Ny pp

*Fomle84

*PeppaPig

*Anonym87

*88frøken

*AgyBirdie

 

***********************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, vi er litt i skyene her idag, litt vanskelig å fatte at endelig !!! Lykke til videre alle dere som går inn i ny pp. Skulle gjerne hatt dere alle med over i første trimester :) håper vi ses der veldig fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere her inne?

Har alle enten fått klaff eller tr?

 

Venter fortsatt på min tr som nå er 3 dager forsinket. Men ingen symptomer og tror ikke vi traff eggløsning denne måneden siden vi bestemte oss for å prøve litt for seint.

Tok test ikveld, men blendahvit så får vel bare vente på tr, og begynne prøvingen om et par uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har heller ikke tr dukket opp.. Ser på temperaturmålingene mine at jeg har trifasisk kurve denne syklusen, noen som har noen erfaring med dette? Gratulerer til dere som har fått en spire!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har heller ikke tr dukket opp.. Ser på temperaturmålingene mine at jeg har trifasisk kurve denne syklusen, noen som har noen erfaring med dette? Gratulerer til dere som har fått en spire!! =)

 

Når jeg bar hatt trifasisk kurve så har jeg vært gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svak strek her i dag, men strek er strek? :-S ikke sånn at den må tolkes eller myses etter eller noe, men ikke knallsterk heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vi ble en grei liten haug gravide denne uka :-D Gratulerer alle sammen. Regner med å kjenne dere igjen i 1. Ttrimester eller i mars-klubben ;-) Til dere andre, lykke til videre med prøvingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, er litt ny på denne testingen, så jeg trenger hjelp: Tok en clearblue test i dag. Den vertikale streken er kjempetydelig som en tynn stripe, så er resten av streken veldig svak. Er dette positiv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, er litt ny på denne testingen, så jeg trenger hjelp: Tok en clearblue test i dag. Den vertikale streken er kjempetydelig som en tynn stripe, så er resten av streken veldig svak. Er dette positiv??

 

Så lenge du kan se et kryss, skal det bety at den er positiv ;-)

Legg gjerne ut et bilde av den, så er det litt lettere å se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Hei! Tr har fremdeles ikke dukket opp. Hadde negative tester før helga. Jeg har mistanke om forsinket el, så om jeg ikke får Tr før helga så tester jeg igjen. Føler meg ikke gravid og er på ferie nå, så klarer faktisk å ha en avslappet holdning til det hele.

 

Gratulerer til dere som har fått positive tester nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Er på 5.dagen ovet ikm og testen idag var hvit. Så må være forsinket eggløsning her og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svak strek her i dag, men strek er strek? :-S ikke sånn at den må tolkes eller myses etter eller noe, men ikke knallsterk heller....

 

Gratulerer så mye AngryBird!! :) Håper å kunne joine dere i 1.trimester neste pp! Kos deg så mye! :)

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av testen. De er litt dårlige, måtte ta bilde med iPoden :) Streken er tydeligere i virkeligheten. Dette bildet er også tatt et par timer etter at jeg tok testen, så streken har falmet litt.. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder av testen. De er litt dårlige, måtte ta bilde med iPoden :) Streken er tydeligere i virkeligheten. Dette bildet er også tatt et par timer etter at jeg tok testen, så streken har falmet litt.. Hva tror dere?

post-847529-0-45940400-1342536383_thumb.jpg

post-847529-0-80567300-1342536415_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken og kanskje (hvis jeg legger godviljen til) en synålsstrek nedover. Jeg har hatt sterkere kryss enn det der og IKKE vært gravid tidligere. Jeg synes ikke disse CB testene er til å stole på med mindre det kommer et kjempesterkt kryss dessverre. Men jeg skal ikke påstå noe når det gjelder din altså, men jeg hadde nok tolket den som negativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junigull10: Hvordan går det med deg? Har tr dukket opp, eller har du fått en positiv test?

 

Eller kanskje du er der jeg fremdeles er: i ingenmansland??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Junigull10: Hvordan går det med deg? Har tr dukket opp, eller har du fått en positiv test?

 

Eller kanskje du er der jeg fremdeles er: i ingenmansland??

 

Ingen tr..

 

Jeg hadde positive eggløsningstester i to omganger denne pp, så tror det var kroppen som ikke klarte å slippe egget i første omgang.. Men saken er at min mann var bortreist i en hel uke da jeg fikk mulig el den andre gangen, så sjansen er ikke stor for graviditet likevel. Men et håp har jeg, for spermen kan jo leve mange døgn der inne! :-) Jeg innbiller meg at jeg kjenner ømme bryster, men jeg er uregelmessig og er vant med lange sykluser. Har ikke hatt mens på over 5 uker nå..

 

Jeg har med en test, men vi bor så tett opp på folk her. Kan hende jeg klarer å få tatt en senere idag eller før helga. Ingen her vet at vi er prøvere, så forsøker å ikke tenke så mye på det.

 

Har det skjedd noe hos deg idag da? Bruker du å være veldig regelmessig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junigull10: Hvordan går det med deg? Har tr dukket opp, eller har du fått en positiv test? Eller kanskje du er der jeg fremdeles er: i ingenmansland??
Ingen tr.. Jeg hadde positive eggløsningstester i to omganger denne pp, så tror det var kroppen som ikke klarte å slippe egget i første omgang.. Men saken er at min mann var bortreist i en hel uke da jeg fikk mulig el den andre gangen, så sjansen er ikke stor for graviditet likevel. Men et håp har jeg, for spermen kan jo leve mange døgn der inne! :-) Jeg innbiller meg at jeg kjenner ømme bryster, men jeg er uregelmessig og er vant med lange sykluser. Har ikke hatt mens på over 5 uker nå.. Jeg har med en test, men vi bor så tett opp på folk her. Kan hende jeg klarer å få tatt en senere idag eller før helga. Ingen her vet at vi er prøvere, så forsøker å ikke tenke så mye på det. Har det skjedd noe hos deg idag da? Bruker du å være veldig regelmessig?

 

Nei, her har det fortsatt ikke skjedd noe. Drømte i hele natt at jeg var gravid.. he he.. Har kjent mye murringer den siste uka, så jeg har regna med at det er tr som skal dukke opp hver gang. Og noen stikkinger i siden.

 

Men saken er den at jeg ikke tror vi har truffet. Siden forrige fødsel har jeg hatt stabile sykluser på 25 dager de siste månedene, men forrige periode brukte jeg primolutt for å utsette mensen siden vi var i utlandet. Så for et par uker siden bestemte vi oss for å bli prøvere, men jeg visste egentlig at det var for seint i forhold til eggløsning, siden dette da var på dag 18 i syklusen.

 

Men nå er det gått 12 dager siden vi prøvde uten prevensjon første gang. Så nå er det nesten sånn at jeg begynner å lure for hver dag som går, om primolutten kan ha forskyvet eggløsningen ytterligere denne måneden og at vi kan ha vært i nærheten.

 

Er på dag 31 i syklusen mot 25 som har vært vanlig.

Blir tullerusk av alt det her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Huff, ja.. Slitsomt å være på symptomjakt og ikke vite noe. Men nå ser det ut til at tr dukker opp her idag. Spotter litt nå nemlig. Ja, da blir det vin på meg ikveld! ;-)

 

Argf.. Irriterer meg at mannen min måtte vekk akkurat den uka jeg hadde el.. Og at kroppen min skal tulle slik med meg.

 

Lykke til videre da! Du får oppdatere om det skulle skje noe positivt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre :)

Du får kose deg med vinen ikveld og håpe at det blir lenge til neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det ble en POSITIV oppdatering fra min side!!

Tok en test nå, og den ble svaaak positiv. Men den slåt ur og blir litt rosa. Trodde det bare var en skyggestrek i går, men i dag er den sterkere.

 

Så vi har nok enten klart å bli gravide på prevensjon, eller så har eggløsningen virkelig vært på blåbærtur denne måneden.

 

Så ser ut som jeg ble gravid i 0pp denne gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...