Gå til innhold

***IKM uke 28***


Fomle84

Anbefalte innlegg

Gratulere så mye florida:D:D:D Håper å kan følge etter deg og spire ønskes til trimester 1 i neste pp;)

 

Har gått i ett hos meg i går å i dag, skyndter meg innom for å se hvordan det går med dere andre;) Blir spennende å høre hvordan lista vår ender opp til slutt. Lykke til alle dere som ikke har testet eller fått svar! Og dere som har fått tr, får ha lykke til i neste pp. Kanskje sees flere av dere i ikm32;)

 

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer lille trille. Jeg gikk og tittet på min test flere ganger i går, bare for å se at det faktisk stemte (tittet på den i morges også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positiv test:-))

 

Her kom tr i dag, ikke uventet... Satser på en april-baby da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 11 dpo i dag, testet negativ med morgenurinen med Doc Morris gravitest. Har ikke fulgt noe spesielt med på livmortappen, så begynte å tappetafse for en uke siden. Da var den hard, litt spis og lukket. Lå svært høyt oppe. I dag er den fremdeles høyt oppe, men konsistensen er litt forandret. Mere myk og det kjennes ut som det er noe "soft" som liksom ligger utenpå "inngangen" til tappen. Også er den bakovervendt. Har ikm-murringer og har spottet både en uke etter EL og begynte litt i forrigårds igjen. Alt håp ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lille trille :-)

Testet negativt på morgenurin idag også, 2 dager over ikm..

Føler at håpet er ute nå, vil bare at tr skal komme slik at vi kan prøve på nytt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg Junigull10 :-)

Håper spiren sitter hos oss begge to denne mnd, selvom jeg også har en dårlig magefølelse :-/ tvi tvi, dagene vil vise !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en clearblue og den lyste fort "gravid". Kan nesten ikke tro det!! :))

 

Gratulerer så my lilletrille!! :):) Gode nyheter!! :D

a87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lille trille :)

Lena: når det gjelder symptomer så er jeg øm i puppene, men klarer ikke å huske om jeg pleier å være det noen dager før mens. Oppblåst, men det kan likegodt være ferieoppblåsthet... Så spent på i morgen, litt redd for å teste og. Har billig- tester med meg, ikke prøvd de før..

 

Lykke til alle som tester i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi jeg venter en mars-baby;) nå har vi prøvd i 1 år(hadde SA i okt). Tok cb digital-test i dag og der stod det gravid 1-2uker.

Kjempevondt i puppene og er veldig oppblåst/menssmerter..

 

Masse lykke til dere andre med testene her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag og enda ingen mensen... Innser at jeg er et merkelig motstykke til mange av dere "testomaner" og har ikke tenkt til å teste før over helga hvis ingenting skjer til da :-) Lurer på om magefølelse stemmer denne gangen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull10

Spennende da, AngryBird! :) Ikm idag jeg også, men jeg har som nevnt tidligere ikke en god magefølelse. Jeg kjenner noen murringer innimellom, men det er det.. Jeg tar en test imorgen tidlig om ikke tr dukker opp. Ellers så pakker jeg straks kofferten og slenger oppi både en pakke bind og en graviditetstest..

 

Jeg gir et pip fra meg om jeg får positiv test, men hvis dere ikke hører noe så er jeg over i 4 pp.

 

Hvordan er det med deg, -Lena-? Jeg har jo et lite håp, selv om magefølelsen sier noe annet og testen var blendahvit igår. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag som ble negativ. Ennå ingen tr, men mistenker at el kanskje kom litt senere enn jeg trodde.. Nå gjør jeg som JuniGull10, pakker bind med til hytteturen til helga, men tester ikke igjen før til mandag, hvis ikke tr dukker opp. Mannen fikk sjokk da jeg fortalte at jeg hadde svidd av 10 tester på 6 dager, så nå tror jeg at jeg skal roe meg litt... :) Lykke til til dere andre som skal teste ila helga, og gratulerer så mye til dere som har fått positiv test!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig skyggestrek på testen her i dag tidlig. Tydeligere etterhvert, men det var etter tidsfrist. Ikm Søndag, så sparer siste ferie g test til er mandag om ikke te dukker opp..

 

Ømme pupper, ingen mens murring enda . Og til nå ( bank i bordet ) totalt fravær av migrene. Det har aldri skjedd før. Den pleier alltid å komme fire dager før ikm... Krysser fingre for at dette er positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille trille ♀

Nå har det begynt å synke litt inn hos meg, føles veldig bra!! Hvor mange er vi som det klaffet for?? Håper alle andre følger etter i neste runde!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr er ikke kommet her enda. Trodde jeg hadde ikm idag, men litt usikker pga utsatt mens forrige gang. Tar en test på mandag hvis den ikke dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå skulle jeg hatt en test! Begynner å bli klar for å vite om magefølelse f sett nå... Vet ikke om det er bare noe jeg inbilder meg, men har gått murringer i flere dager nå og tror jeg ikke pleier å ha det bortsett fra akkurat når mensen kommer. Men vet det er et sikkert g tegn hos meg.... Bare dumt å ikke ha noe test tilgjengelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det enda bare vært så enkelt å finne en grunn til å låne bilen til svigermor og ta seg en tur nå midt i ferien. Er jo litt spennende og da;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver fra mobil, så hvis noen oppdaterer ikm lista vår så kan settes opp som GRAVID..... Helt sinnsyk følelse, og en veldig bra avslutning på en super ferie i Hellas :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...