Gå til innhold

Dere som tjener ca 400.000 i året.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 600 000. Jobber innen økonomi. Bachelor og 4 års erfaring. Så du kan jo gå opp i lønn :-) Vet jeg får god lønnsjustering i år. Har null overtid og 8 ukers ferie i 2011 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke utdannet noe(gått helse og sos, og barn og ungdom på videregående), jobbet i bolig for psykisk utviklingshemmede som assistent. fått over 400 000 i året de siste 3 årene. jobbet da mye røde dager, turnus og sikkert 120%. er 26 og bor ved gardermoen.

Skrevet

Ingen utdannelse, jobber som personlig assistent for en handikappet.

Men jobber mye kveld og heg, så det som drar opp lønna ;)

Skrevet

Bachelor i sosialt arbeid, full ansiennitet, 373.000 i året. 385.000 etter lønnsforhandlingene. Bor på bøgda.

Skrevet

Førstekons. I staten forresten.

Skrevet

Spesialsykepleier, dagstilling.

Skrevet

Kvalitetsleder på en næringsmiddelbedrift, 6 års ansiennitet i faget, ansatt i 2 år. Bachelor.

Skrevet

Driver familiebarnehage. Er 31 år. Har ingen utdannelse annet enn videregående. Men jobber ti timer hver dag og masse utenom ordinær arbeidstid. Er selvfølgelig selvstendig næringsdrivende.

Skrevet

Førskolelærer i Oslo - privat. 8 års ansiennitet som ped.leder - tilsammen 14 år i barnehage. Har litt over 400 000 i året.

Skrevet

Er spesialbibliotekar ved universitetsbibliotek. Bachelor, 7 års ansiennitet og er 32 år.

Skrevet

Er adjunkt med tillegg, jobber i vdg. har 12 eller 13 års ansiennitet (husker ikke!) bor på bygda og tjener ca 450 000,- inkl kontaktlærertillegg og sensorgodtgjørelse. Det er ikke et øre for mye!

Skrevet

Adjunkt 4.5 års utdannelse. 4 års ans.

Kontaktlærer på u.trinnet.

Skrevet

28 år gammel lektor med fire års ansiennitet. Med kontaktlærertillegg tjener jeg rundt 430.000,- Har i tillegg eget firma hvor jeg "sper på lønna" med rundt 100.000,- i året.

Skrevet

Førstekonsulent i staten, nyansatt.. Men har 12 års ansiennitet som sykepleier, ville hatt ca det samme i grunnlønn om jeg jobbet som det...

Skrevet

Ca 580 000 Opratør. Kun helse og miljø 1 år.

Skrevet

Legesekretær

Hvor jobber du? Statlig eller privat? Jeg er autorisert Helsesekretær med 10 års ansiennitet på Ahus (10 år er maks). Har 338 000 i året.

Ble bare veldig nysgjerrig for kan jeg gå opp til 400 000 i året et sted er jeg villig til å flytte på meg kjenner jeg :-)

Skrevet

Adjunkt, 4 års høyskoleutdanning, 4 år i jobb. Er 26 år

Skrevet

Legesekretær

Hvor jobber du? Statlig eller privat? Jeg er autorisert Helsesekretær med 10 års ansiennitet på Ahus (10 år er maks). Har 338 000 i året.

Ble bare veldig nysgjerrig for kan jeg gå opp til 400 000 i året et sted er jeg villig til å flytte på meg kjenner jeg :-)

Samme situasjon her også. Jobber ved SSHF Kristiansand med 10 års ansiennitet og har også 338 000.

Er også villig til å bytte jobb for den summen :)

Skrevet

Ingen utdannelse. 29 år. Ca 420.000,-

Jobbet meg oppover i samme bedrift. Har avdelingsansvar (kontor)

Skrevet

Legestudiet + ett år på Blindern og turnustjeneste, jobber nå som doktorgradsstipendiat og har 404 000 i året :) Kunne vel tjent vesentlig mer i en vanlig assistentlegestilling/som fastlege, men arbeidstidene, mindre stress og fleksibilitet frister for mye nå som vi er i ferd med å stifte familie...

Skrevet

Legesekretær

Samme situasjon her også. Jobber ved SSHF Kristiansand med 10 års ansiennitet og har også 338 000.

Er også villig til å bytte jobb for den summen :)

Innlegger jobber sikkert privat i Oslo? Erfarte en gang selv her å bli tilbudt 340.000 for noen år tilbake, men 400.000 som legesekretær har jeg ikke hørt før. Er selv legesekretær med denne lønna, men jobber som noe annet da.

Skrevet

Legesekretær

Er også villig til å bytte jobb for den summen smile.png

Innlegger jobber sikkert privat i Oslo? Erfarte en gang selv her å bli tilbudt 340.000 for noen år tilbake, men 400.000 som legesekretær har jeg ikke hørt før. Er selv legesekretær med denne lønna, men jobber som noe annet da.

Forum er alt muligt

Skrevet

adjunkt m tillegg , lærer i grunnskolen, 4 års ansiennitet, 6 år høgskole.

Skrevet

Utdannet lærer m 10 års ansiennitet, men jobber nå administrativt i en privat bedrift. 450 000,-

Skrevet

Sekretær i privat sektor, tjener 460.000. Har jobbet i bedriften i 5 år med 1års pause ifbm med fødsel av førstemann. Er 28 år. Har kun kontorutdanning fra NKS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...