Gå til innhold

Dere som tjener ca 400.000 i året.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber du med? Hvor lang utdannelse har du og hvor lang erfaring?

Hvor gammel er du og hvor bor du?

Bare lurer på dette jeg, føler jeg selv har vært veldig heldig med lønnen. Jobber med regnskap i en privat bedrift, har tre års erfaring og ett år på fagskole.

Jeg er 27 og bor og jobber i Oslo.

Trives ikke med å jobbe med det jeg gjør da, så vurderer å skifte jobb, men innser at jeg sannsynligvis vil gå ned i lønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

førstekonsulent NAV,bachelor,ett års erf.

Skrevet

Jeg har opp mot 400 000. Jobber som saksbehandler i barneverntjenesten, max ansiennitet (10 år), og jobber i en godt betalt kommune.

Har tre års utdannelse

Er 35 år

Bor i Asker

I en annen kommune tjente jeg 340 000, men da hadde jeg heller ikke noe særlig ansiennitet.

Skrevet

Utdannet sosionom, jobber som miljøterapeut på institusjon. Fire års ansiennitet.

Skrevet

Farmasøyt, bachelorgrad. Bor på østlandet og er 25 år. Har 10 mnd erfaring.

Skrevet

Spesialsykepleier med 9 års ansiennitet. Kommer opp på 400 000 med turnustilleggene hvis jeg tar ut helligdagstillegget i penger og ikke erstatningsfri...

Skrevet

Jobbet som sekretær i et statlig foretak inntil nylig. Hadde ca 4-5 års erfaring før jeg startet, og har ikke studert. Kun videregående og NKF. Er 35.

Skrevet

Utdanna adjunkt (4 år), lærer på barneskole.

15 års ansiennitet.

Skrevet

Selvstendig næringsdrivende. Drøyt 400 000 i året siste 3 årene. Har ingen utdannelse utover noe tull på videregående som jeg aldri fullførte. Er 28 år.

Skrevet

Jobber i Oslo kommune, bor et kvarter utenfor Oslo, har bachelor (var ferdig når jeg var 21). Begynte umiddelbart etter endt utdannelse å jobber der jeg fortsatt jobber. Er 25 år og har vel rett over 400 000 ,- i året. Jobber turnus btw.

Skrevet

2 år skole og 2 år i lære som utdanning som CNC operatør. tjener ca 400 000 med kveldstilleg.

er 20 år fra vestlandet..

Skrevet

Utdanna adjunkt (4 år), lærer på barneskole.

15 års ansiennitet.

Samme her, men har bare fire års ansiennitet og i underkant av 400.

Skrevet

Adjunkt med tillegg, 4 års fast ansettelse ( rykker opp i lønn til høsten pga 4 års ansiennitet). Kontaktlærer på småtrinnet. Bor på vestlandet, men minstelønna ville uansett vært 385 000 uansett bosted. Kontaktlærertillegg er ekstra.

Regner med å gå litt opp pga lønnsoppgjøret nå også.

Skrevet

Mastergrad, og har jobbet i 5 år. Er førstekonsulent i staten

Skrevet

Cand.mag, 12 års ansiennitet, førstekonsulent i staten, 32 år, bor i Buskerud

Skrevet

Lastebilsjåfør, ca 430 000 i fjor. Fagbrev som yrkessjåfør.

Skrevet

Stipendiat med to mastergrader + enkeltfag (tilsammen 12 års utdannelse). Jobbet i fire år, men bare ett som stipendiat ennå. 35 år, jobber i Oslo.

Skrevet

Butikksjef.

Har videregående skole pluss alle mulige kurs i alt fra eksponering til markedsføring, salg osv. Har også kurs i HMS og er verneombud.

Har 13 års erfaring som sjef, snart 20 års erfaring fra butikk, er 38 år.

Skrevet

27år, daglig leder. ingen utdannelse (kun studiekompetanse fra vidergående) 4år i jobben. butikkkarbeider før dette.

Skrevet

Hjelpepleier,fullansenitet,40år.

Skrevet

Apotektkeniker (videregående skole), Har 18 års erfaring. 35 år.

Rogaland.

Skrevet

Frisør, Oslo. Er 27 år, vært ferdig utlært med svennebrev i to år.

Skrevet

Salgskoordinator i gassfirma. 430000 i året. To års erfaring. Ingen relevant utdanning. 30år. Rogaland

Skrevet

Hjelpepleier, jobbet i 18 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...