Gå til innhold

VAR EI SOM SA AT JEG VAGGER!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker godt jeg ble utrolig fornærmet da tanta til min bestemor sa til meg følgende: " Oi, det må minst være to inni der! Du er jo VELDIG stor!!" Og hun mente det fullt ut kunne jeg se, for hun så nesten bestyrtet ut.

 

Nå skal det sies at denne damen ikke har fått barn selv, så jeg unnskylder henne med at hun ikke vet hvor hormonell gravide kvinner kan bli:-P

 

Men den svei ja. Kunne aldri falt meg inn å si noe liknende til ei gravid dame. Kommenterer heller at hun har fin mage, eller ser godt ut. Enkelte eier heller ikke antenner fra før, så noen kameler får man bare svelge unna. De får nok høre det før eller siden selv også;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld, ikke tanta men kusina til min bestemor.....

 

Ikke at det har så frykelig relevans da, men....:-P

Skrevet

Hva er negativt/sårende med å "vagge" anyway? Normalt folk bryr seg vel ikke om hvordan folk går?

 

å være hormonell er ingen unnskyldning for å være ufin mot andre, de som er gravid har da vel fornuften i behold og kan dermed ha normal folkeskikk overfor andre. Fikk selv ufortjente nedlatende kommentarer og kritikk av ei gravid venninne i går. Hun er bortskjemt og sur fra før, så jeg blir ikke å følge henne lenger i hennes svangerskap. Patetisk.

Skrevet

Anonym #18, kan man ikke gå rundt i høye hæler selv om man har kul på magen, altså?!! Den var ny! Jeg går på jobb i høye hæler (jobber som lærer) og er 31 uker på vei =) Alle over 30 uker trenger vel ikke vagge, slik det har blitt skrevet tidligere i denne tråden =)

Skrevet

Anonym #18, kan man ikke gå rundt i høye hæler selv om man har kul på magen, altså?!! Den var ny! Jeg går på jobb i høye hæler (jobber som lærer) og er 31 uker på vei =) Alle over 30 uker trenger vel ikke vagge, slik det har blitt skrevet tidligere i denne tråden =)

 

Selvsagt kan gravide gå på stylter for alt jeg vet! Alt jeg vet er at de fleste blir ganske tunge og trøtte i både rygg og bekken, og at å trippe rundt i høye hæler er noe de fleste gravide kan se på med lengsel.

 

Heldig er du som kan det! Jeg er i uke 21 og har aldri vært så glad i joggeskoene mine ;)

 

#18

Skrevet

Synes alle andre gravide er vakre, men klarer ikke å se det på meg selv. Løper rundt i joggeklær fordi jeg ikke har andre klær så passer, så tar meg ikke så høytidelig.

Gleder meg til denne dagen er over!

Skulle vel gjerne sett det selv at jeg vagger, så jeg kunne være mer forberedt på at det kom :P

 

Hvis du kun går rundt i joggeklær (hvem bruker det???) så er det ikke rart du ikke føler deg vakker! Det har ingenting med vaggingen å gjøre. Kjøp deg noen fine mammabukser og et par fine topper, fiks håret og få på deg litt sminke så føler du deg straks bedre.

 

Når du et så hormonell og hårsår må du lagre mld som kladd i minst en time, og så lese den om igjen og se om den bør slettes eller sendes.

Og den du allerede har sendt burde du unnskylde og prøve å le bort.

Skrevet

Jaja.

 

Du får trøste deg med at jeg nettopp kom hjem fra butikken, og kassadama utbrøt gledestrålende til meg: "Ja, nå kan det ikke være lenge igjen, gitt!!

 

Jeg fødte for 3 måneder siden...

 

:-)

Skrevet

Nå er dagens episode "glemt", og både mannen og veninna ler av meg :/

Skal ikke være lett! *flau*

 

HI

Skrevet

Nå er dagens episode "glemt", og både mannen og veninna ler av meg :/

Skal ikke være lett! *flau*

 

HI

Gjest AnneS
Skrevet

Hehe, huff det skal ikke være lett å være gravid ;) Husker da jeg hadde født nr 2 og syntes magen hadde trekt seg sammen veldig fort etter fødsel. Følte meg veldig fin faktisk! Så kommer farmora mi på besøk og presterer og spørre om det er en til inni magen!! Må innrømme at jeg ble litt irritert da gitt...

Skrevet

hehe, jeg fikk høre at jeg vagget når jeg var 19 uker på vei.. (hadde kraftig bekkenløsning så kanskje det var årsaken.. )

og når jeg var høygravid var jeg ENORM, altså 159 cm høy, hadde lagt på meg 25 kg og magen var stor nok til tvillinger og selv med den kroppen var jeg heeelt sikker på at ingen kunne se at jeg var gravid så lenge jeg kneppet igjen jakken min.. :P

ler bare av det i dag når jeg ser på bilder fra rett før fødsel ;)

er lov å være litt hormonell og "tullerusk" :D

så lenge en ikke blir ufin da. synes ikke mld din var så ufin, men hvis du tror venninna di oppfattet det sånn så er det nok greit å sende en beklager mld ;)

Skrevet

He he he, beklager men jeg må le litt...det var litt komisk ;-)

Send bare en melding om at du er litt hormonell bla bla ... Kjenner meg igjen, men ja du overreagerer litt. Husker det var ei som slo ut med armene demonstrativt for å vise hvor stort ansiktet mitt var på slutten. Jeg ga henne inn. Og var dødelig fornærmet lenge etterpå. Nå bare ler jeg av det...

 

Når det er sagt, du har lov å være litt følsom, man føler seg ikke veldig vel på slutten, de fleste gjør ikke det..

Skrevet

Har sendt henne melding, men hun lo heldigvis bare av det. Tror jeg tok det stykke også værre enn henne ;)

Jada, tårene kommer rett så det er...

Skrevet

Huff, kjenner hormonene rase i meg i dag, og gleder meg til å våkne til en ny dag i morgen. Å gå rundt og være lei seg, fornærma og sint for småtterier en hel dag tar på både for den som kjenner det på kroppen og de rundt. Håper du får en bedre dag i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...