Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #1 Skrevet 5. juni 2012 NEI,jeg vagger IKKE!! Ja, hun har fått ei melding fra meg Normalt å bli fornærmet, eller bare jeg som er litt hormonell?
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #2 Skrevet 5. juni 2012 Haha! Mange gravide vagger så det er ikke så utenkelig at du gjør det
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #3 Skrevet 5. juni 2012 Hehe - jeg er gravid i uke 33, og jeg har vagget i mange uker allerede Blir jo fort seende slik ut
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #4 Skrevet 5. juni 2012 Er vel ikke umulig at du vagger hvis du er stor og gravid! Mange som skal demonstrere hvor gravide de som vagger. Ikke pent!!!
Gjest Heartbroken Skrevet 5. juni 2012 #5 Skrevet 5. juni 2012 Hehe, hva skrev du i den meldingen da? "Jeg vagger IKKE, bare så du vet det"? Litt hormonell er du nok - og sjansen for at du vagger er nok ganske stor, dessverre.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. juni 2012 #6 Skrevet 5. juni 2012 Du er ikke litt hormonell, du er ekstremt hormonell Neste alle gravide i uke 30-35+ vagger litt enten de ser det selv eller ei. Så om du er gravid og så langt på vei så har nok venninnen din rett, men det er jo unødvendig å si det til deg da.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #7 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI
Silly80 Skrevet 5. juni 2012 #8 Skrevet 5. juni 2012 ta det med ett smil vagging er fint tegn på at du er gravid Har bekkenløsning, så vagger allerede i uke 13 når jeg har ekstra vondt
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juni 2012 #9 Skrevet 5. juni 2012 Jeg vagget fra uke 31 med storebror, og fra uke 28(!) med lillesøster.. De fleste gravide vagger litt, enda de ikke merker det selv Så jo, du er nok mer enn bare litt hormonell
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juni 2012 #10 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI Ta det med ro Alle vet at gravide kan bli hormonelle, hun tar det nok ikke så tungt å få meldingen
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #11 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI Men hva skreiv du i meldingen da? Var du ufin? Da bør du sende en ny og unnskylde deg, hun mente nok bare at det var koselig å se gravide deg
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #12 Skrevet 5. juni 2012 Hehe, jeg fikk høre jeg vagga allerede fra uke 20... Visste ikke at det var "negativt" hehe, nå føler jeg meg litt dum
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI Det er aldri for sent å unnskylde seg Bare skriv at du er visst fryktelig hormonell og overreagerte litt, og unnskylder for det med en stor smiley bak, så ordner det seg nok. Jeg synes forøvrig at vaggende gravide er sjarmerende jeg da.
Gjest Sekretøsa Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Jeg vagga når jeg gikk på ungdommsskolen jeg, og da var jeg IKKE gravid. Ro ned, ta deg ei bolle og nyt dagen
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Du bør beklage ja, å være hormonell er ingen unnskyldning for å være frekk eller stygg mot andre, selv om den andre kanskje forstår årsaken (og selv om hormonene løper avgårde med oss).
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Det er veldig få gravide som ikke vagger i større eller mindre grad da, tyngdepunktet forflytter seg, bekkenet sklir fra hverandre og gangen forandrer seg. Visste ikke at det var negativt engang jeg... Er 100% sikker på at venninnen din ikke mente noe ille, gravide går på en spesiell måte og du er gravid. Er ikke kritikk i det hele tatt, bare en koselig konstatering av at du også går som en gravid. Skriv en melding hvor du unnskylder din hormonelle overreaksjon, er sikker på at hun har forståelse for det også
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI Men hva skreiv du i meldingen da? Var du ufin? Da bør du sende en ny og unnskylde deg, hun mente nok bare at det var koselig å se gravide deg Jeg skrev "Jeg kan ikke bli gravid igjen om jeg ser ut som en hval når jeg går!!!" :/ Den største utblåsningen tar jeg med meg selv her hjemme! Visste egentlig ikke at jeg kom til å bli fornærmet av noe slik, men merker jeg har en dårlig dag idag! Pc'en holdt på å få seg en flygetur da den låste seg! Herlighet, har jo ikke kontroll idag HI
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Jeg prøvde bare å smile, men da jeg kom hjem sprutet tårene... Uff, stakkars henne! åHH, nå angrer jeg på at jeg sendte meldinga :( HI Men hva skreiv du i meldingen da? Var du ufin? Da bør du sende en ny og unnskylde deg, hun mente nok bare at det var koselig å se gravide deg Jeg skrev "Jeg kan ikke bli gravid igjen om jeg ser ut som en hval når jeg går!!!" :/ Den største utblåsningen tar jeg med meg selv her hjemme! Visste egentlig ikke at jeg kom til å bli fornærmet av noe slik, men merker jeg har en dårlig dag idag! Pc'en holdt på å få seg en flygetur da den låste seg! Herlighet, har jo ikke kontroll idag HI Nei, klart du ikke kan få flere barn om det går utover fremtoningen din! Det får da være måte på å være selvopptatt! Du bærer på et barn. Trodde du at du kunne trippe rundt på høye hæler med en liten kul på magen? En gravid kropp er vakker, men man må nok være litt voksen for å se det God bedring til hormontrollet
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 5. juni 2012 #19 Skrevet 5. juni 2012 Ha ha ha, det fikk jeg høre begge gangene jeg var gravid. Det er helt normalt. Lykke til med resten av svangerskapet og når du holder den lille bylten så har du glemt hele vaggingen
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 Jepp...er man gravid og ihvertfall et stykke på vei så får man gjerne høre at man vagger, at man er diger, "hei tjukka", "oi du begynner å bli stor!" osv Sånn er det å være gravid, ingenting å ta seg nær av.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 Synes alle andre gravide er vakre, men klarer ikke å se det på meg selv. Løper rundt i joggeklær fordi jeg ikke har andre klær så passer, så tar meg ikke så høytidelig. Gleder meg til denne dagen er over! Skulle vel gjerne sett det selv at jeg vagger, så jeg kunne være mer forberedt på at det kom
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 He, he, på mitt største fikk jeg høre av en kollega at han syntes jeg beveget meg så lett og grasiøst rundt i gangene - og han mente det, faktisk...;-) Han må ha veldig dårlige briller, for her var det virkelig høyintensiv vagging på gang, der jeg både så ut som og peste som en hval, og hadde en toppfart på rundt 1 km i timen! Men det var veldig koselig av han å si det, da:-)
Gjest mammatil3smågull Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 Da skulle du sett meg på det verste, regner med at man ikke kan bli verre Er helt normalt å vagge, ikke noe å ta seg nær av
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 5. juni 2012 #24 Skrevet 5. juni 2012 Hi, den meldingen var ikke så ille da... ;-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #25 Skrevet 5. juni 2012 Hi, den meldingen var ikke så ille da... ;-) Håper ikke det :/ Heldigvis prøvde jeg å kontrollere meg når jeg snakket med henne, så håper ikke hun skjønte så mye av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå