Gå til innhold

Fødested


Squirrel79

Anbefalte innlegg

Jeg bor på nedre romerike så ahus er nærmest oss. Fødte der første gang også. Gleder meg til å se det "nye" sykehuset. Håper vi får familierom. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahus her.. Gidder vikelig ikke bekymre meg om hvor jeg føder, bare barnet mitt kommer friskt ut og jeg overlever uten varige men... Betryggende og vite man bare har 20 min og kjøre den dagen babyen skal komme!

Guuuuuuuri jeg gleder meg til å se øllebølle!! sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på nedre romerike så ahus er nærmest oss. Fødte der første gang også. Gleder meg til å se det "nye" sykehuset. Håper vi får familierom. :-)

 

Nå har de fått sykehushotell der og, så så lenge fødselen forløper seg normalt vil du bli flyttet dit. Og da vil sambo/mann kunne bo sammen med deg. Fikk papirene i helga, og det står at man blir flytta dit 3-4 timer etter fødsel, og det koster 300 kr. pr døgn for mannen å bo der, inkl. frokost. Jeg fødte på Ullevål sist, og var på sykehushotellet der. Var kjempefornøyd med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo også risikere at det er fullt på det sykehuset man har fødeplass på. Har en venninne som hadde termin dagen etter meg sist, men fødte halvannen uke før. Hun skulle føde på Ullevål, men der var det fullt. Det var det også på A-Hus og Bærum, så hun måtte kjøre til Drammen.

seriøst? kan de bare sende fødende kvinner ut døra og si beklager? jøssenavn

 

Ja, har de ikke kapasitet til å ta deg i mot så kan de tydeligvis det. Har ikke hørt det fra noen andre jeg kjenner, men vet det er tilfelle. Var nok utrolig mange barn født 19. januar 2009 da, hehe.

 

Fikk "fødepapirene" i går, og der står det at om det skulle være fullt på sykehuset hvor du skal føde, vil du bli henvist til nærmest mulig sykehus med kapasitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra Ullevål på lørdag om at jeg har fått fødeplass der, etter mitt ønske, da begge våre to andre barn er født der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er ny her.....eller det vil si med andre mann:) synes det er et merkelig oppsett fra 7 år siden.

 

skal føde i fredrikstad:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her blir det Bærum.

Bor 5 min utter unna, og sist gang søkte jeg riksen.

Endte opp med å nesten føde i bilen pga styrfødsel, så denne gangen ble jeg oppfordret til å ta det som lå nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...