Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #26 Skrevet 4. juni 2012 Ehm nei, ikke nødvendigvis. Men du er kanskje ikke helt uenig i at din kommentar var til forveksling noe lik sug lut sin? Samme humor (tørrpinne-morsomheter), og samme sarkastiske type forslag. Kjedelig å observere. Rævheng, thats what you are. Så bare fordi luten ikke er eneste med den type humor, så kvalifiserer hun seg som queen bee, resten av oss er bare rumpediltere som ikke eier egen humor? jaja, deg om det
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #27 Skrevet 4. juni 2012 Jeg driter i "anonymes rettigheter", jeg gidder bare ikke svare med nick, for dere rævheng-damer er som kattjævler, og glemmer aldri. Disser jeg sug lut med nick, er jeg utestengt fra det gode selskap for godt, og kan glemme å motta råd om når man skal ringe barnevern eller ei. Så kjekt du vet hvordan det hele ligger ann... not
Gjest Miryks Skrevet 4. juni 2012 #28 Skrevet 4. juni 2012 Ehm nei, ikke nødvendigvis. Men du er kanskje ikke helt uenig i at din kommentar var til forveksling noe lik sug lut sin? Samme humor (tørrpinne-morsomheter), og samme sarkastiske type forslag. Kjedelig å observere. Rævheng, thats what you are. Gjesp. Begynner å bli lei den "tørrpinne-morsomheter"-greia. Du får unnskylde, madamen, at jeg ER sarkastisk av meg. At din sarte hjerne og tørre personlighet ikke tåler det, er ikke mitt problem. Du får finne en nettside for eldre/andre som ikke skjønner sarkasme og ironi. Jeg er kanskje mye, men rompedilter er jeg ikke. Falt deg ikke inn at Luten ikke er den eneste med tørrpinnehumor? Boring, thats what you are.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #29 Skrevet 4. juni 2012 Fatter ikke de som er sure fordi andre får igjen på skatten? Det er jo penger de selv eier, de har jobbet for de pengene, så hvorfor bli surmuggen for at andre får igjen på skatten og ikke en selv?
L-8 Skrevet 4. juni 2012 #30 Skrevet 4. juni 2012 Finner mye god underholdning her på dib, men er usigelig glad for å kunne legge fra meg padda og med det de fyrrige diskusjonene når dagen er omme. Noen av dere må virkelig være slitsomme å ha som venninner. Får da være måte på å være surmaga. Guri....
Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #31 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Unnskyld meg? Så alle som kommer med vittige kommentarer til ellers nokså sure tråder/innlegg, er Sug Luts disipler? (No offense, luten). Ehm nei, ikke nødvendigvis. Men du er kanskje ikke helt uenig i at din kommentar var til forveksling noe lik sug lut sin? Samme humor (tørrpinne-morsomheter), og samme sarkastiske type forslag. Kjedelig å observere. Rævheng, thats what you are. Er du så sterk og uavhengig du da? Som har baller nok til å stå imot den tørre humoren? Men som ikke våger å stå for det du skriver, fordi du da får pes? Hvor tøft er det liksom Skal man slenge dritt, får man være voksen nok til å stå for det også - og ikke engang våge å vise nicket sitt sier vel sitt om hva du har å fare med...
Rivjernet Skrevet 4. juni 2012 #32 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en sløv kniv og en pakke salt å bidra med. Så kan jeg ta med ei kanne bensin til bålet!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #33 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en sløv kniv og en pakke salt å bidra med. Så kan jeg ta med ei kanne bensin til bålet! til det allerede overtente bålet, blir en kjempefest dette her.-)
håpefull<3 Skrevet 4. juni 2012 #34 Skrevet 4. juni 2012 Finner mye god underholdning her på dib, men er usigelig glad for å kunne legge fra meg padda og med det de fyrrige diskusjonene når dagen er omme. Noen av dere må virkelig være slitsomme å ha som venninner. Får da være måte på å være surmaga. Guri.... enig ! Stakkars mannfolk sier jeg bare, hvis de har menn lenger
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #35 Skrevet 4. juni 2012 (melodi gutter og jenter sitter og venter) Gnikker og gnurer, hi er en surer, ræven er slikket og pengepungen er tom.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #36 Skrevet 5. juni 2012 Så Sug Lut kan ikke skrive noe som helst, for DU anonyme drittkjerring, liker ikke humoren hennes? Andre med samme humor kan heller ikke skrive noe, for da er de rævsleikere og undersåttene til Sug LuT? Du er tydeligvis ikke helt på stasjon, og måtte du glemme den hersens anonymknappen neste gang. Og hvis du du lurer på om du skal ringe barnevernet eller ikke, så skal du få et tips. RING! Det høres ut som om du kan trenge litt veileding og hjelp.
Gjest sug lut Skrevet 5. juni 2012 #37 Skrevet 5. juni 2012 Jøss, det var da en tråd som spora av grundig.
☆☆☆ Skrevet 5. juni 2012 #38 Skrevet 5. juni 2012 Jeg er glad for skattepengene jeg får, jeg betaler heller mer gjennom året og får en fin slump sparepenger (for det er jo mine penger) året etter. Du som bærer deg pga restskatt, har du tenkt over at du har fått disse pengene ekstra i fjor, og levd det gode liv med dem? Blir vel hardt dette, men du legger opp til det ved måten du skriver på. Jeg tror du gjør lurt i å svelge bitterheten din, og sørge for at det ikke skjer neste år ved å skaffe deg nytt skattekort på bakgrunn av oppdaterte opplysninger. Vil du være ekstra sikker ber du arbeidsgiver om å trekke noen hundrelapper ekstra.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #39 Skrevet 5. juni 2012 seriøst så mye dritt skriving pga noen som missliker at andre får igjen på skatten. at det går ann. skattepengene til de som får igjen er jo dems. samme som at de som får smell har betalt for lite. vi får igjen,. men vi tenker da ikke anderledes om de som får baksmell. tenker faktisk veldig lite om de. tenker ikke noe om hverken de som får igjen eller de som får smell.
Tigerpote Skrevet 5. juni 2012 #40 Skrevet 5. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Og hvem er feige du som gjemmer deg bak anonym? åh nei! *klask i panna* ikke dra igang den igjen... Har vi ikke måtte lese nok om dette med anonym forum, anonymes rettigheter osv osv.. Såååååå lei den der Jeg driter i "anonymes rettigheter", jeg gidder bare ikke svare med nick, for dere rævheng-damer er som kattjævler, og glemmer aldri. Disser jeg sug lut med nick, er jeg utestengt fra det gode selskap for godt, og kan glemme å motta råd om når man skal ringe barnevern eller ei. Hahaha, jeg synes du er ganske så tørrvittig sjæl jeg! Er du sikker på at du ikke også er rævheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå