Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 så vi som skylder penger kan begynne å deppe!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 Tenkte det samme.... Mannen fikk baksmell på 20.000, i tillegg fikk vi forsinket strømregning på 20.000, begge får redusert lønn i juni pga vi kun har jobbet halve 2011 på nåværende arbeidssted... Ikke mye å bruke på hverken det ene eller andre.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 hvor kom dette fra. ?? vet mange har det tøft økonomisk.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 så vi som skylder penger kan begynne å deppe! Hvem som gnir hva???
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #6 Skrevet 4. juni 2012 så vi som skylder penger kan begynne å deppe! Hvem som gnir hva??? HI mener sikker denne: http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143942946-noen-som-har-planene-klare/
håpefull<3 Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Hvis hi ikke takler at andre får igjen på skatten og har god økonomi så er det utrolig synd på henne. Makan til rart innlegg! Eller rar dame for den saks skyld ...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 det er faktisk lov til å tenke seg om før man skriver om alle godene sine! HI
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Så la vær å lese hvis folk ikke får skrive om godene sine da
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Så hvis man har giftet seg, kan man ikke skrive det, siden det er mange alenemødre her som sliter å finne partner, noen som nettopp har blit dumpet osv. Hvis man har fått ny jobb, kan man ikke skrive det siden det er mange arbeidsløse her som sliter på arbeidsmarkedet. Har man kjøpt eget hus, skal man holde kjeft - tenk på alle de som bor sammen med venninner og går på sosialen! Hvor jantelov går det an å være? Skatt til gode er ingen gode i seg selv - det betyr bare at man har betalt for mye i skatt året før, og hadde mindre å rutte med da. Når skal folk skjønne at de som får restskatt ikke er "uheldige" og de som får tilgode ikke er "heldige"; men at skatten blir da fordelt på de forskjellige årene, slik at resultatet blir det samme? Mange av dem jeg kjenner, inkludert meg selv, har ekstra skattetrekk på inntekten, nettopp for å unngå restskatt. Og nei, jeg har enda ikke fått ligninga mi og vet ikke om jeg får tilgode eller ikke.
Gjest sug lut Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 Gnir gjerne, bare si fra hvor det gjør vondest.
Gjest Miryks Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Jeg har en sløv kniv og en pakke salt å bidra med.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #13 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe.
Gjest Miryks Skrevet 4. juni 2012 #14 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Unnskyld meg? Så alle som kommer med vittige kommentarer til ellers nokså sure tråder/innlegg, er Sug Luts disipler? (No offense, luten).
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #15 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Om rævhenget starter å slikke rompa, så vil jeg foreslå å komme seg til legen, snakk om å svelge tunga :-p
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #16 Skrevet 4. juni 2012 Kan gjerne gni litt. For mine skattepenger, får jeg nytt kjøkken, nye vegger i stue, soverom og gang, gleder meg :-) Hva skal du gjøre med dine skattepenger HI? ......................................, ahh, stemmer du skulle betale de tilbake, jaja, sånn går det når man ikke sikrer seg..
håpefull<3 Skrevet 4. juni 2012 #17 Skrevet 4. juni 2012 Vi får 60.000 igjen på skatten, det er som nevnt over her ingen gave men VÅRE penger. Så om det er å gni det inn, så gnir jeg gjerne ikke har vi merket at vi har hatt 60.000 mindre å rutte med heller ingen ting er som å provosere når folk skriver helt idiotiske innlegg ! selv om vi sliter litt med å få barn så klikker ikke jeg på de som legger ut bilder av positive tester, de som klager over alle plagene i svangerskapet eller de som GNIR det inn at de har barn
AdrenaLine Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Og hvem er feige du som gjemmer deg bak anonym?
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 maken til barnslig oppførel, hi. minner meg om et barn som er misunnelig på lekestua til naboen. komisk
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #20 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Ja,du anno # 13 har vel nok med å slikke lampen, og håpe at ånden skal komme ut med noen skattekroner som du kan gi til hallikken din
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #21 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Og hvem er feige du som gjemmer deg bak anonym? åh nei! *klask i panna* ikke dra igang den igjen... Har vi ikke måtte lese nok om dette med anonym forum, anonymes rettigheter osv osv.. Såååååå lei den der
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #22 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Unnskyld meg? Så alle som kommer med vittige kommentarer til ellers nokså sure tråder/innlegg, er Sug Luts disipler? (No offense, luten). Ehm nei, ikke nødvendigvis. Men du er kanskje ikke helt uenig i at din kommentar var til forveksling noe lik sug lut sin? Samme humor (tørrpinne-morsomheter), og samme sarkastiske type forslag. Kjedelig å observere. Rævheng, thats what you are.
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #23 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Unnskyld meg? Så alle som kommer med vittige kommentarer til ellers nokså sure tråder/innlegg, er Sug Luts disipler? (No offense, luten). Ehm nei, ikke nødvendigvis. Men du er kanskje ikke helt uenig i at din kommentar var til forveksling noe lik sug lut sin? Samme humor (tørrpinne-morsomheter), og samme sarkastiske type forslag. Kjedelig å observere. Rævheng, thats what you are. Ups..., har visst kommet på feil sted, var ikke til barnehageavdelingen jeg skulle....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #24 Skrevet 4. juni 2012 Og her var det på'an igjen, med den så uuutrolig morsomme sug lut, og rævhenget hennes som slikker rumpe. Og hvem er feige du som gjemmer deg bak anonym? åh nei! *klask i panna* ikke dra igang den igjen... Har vi ikke måtte lese nok om dette med anonym forum, anonymes rettigheter osv osv.. Såååååå lei den der Jeg driter i "anonymes rettigheter", jeg gidder bare ikke svare med nick, for dere rævheng-damer er som kattjævler, og glemmer aldri. Disser jeg sug lut med nick, er jeg utestengt fra det gode selskap for godt, og kan glemme å motta råd om når man skal ringe barnevern eller ei.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. juni 2012 #25 Skrevet 4. juni 2012 Skattepengene har jeg vel forsåvidt brukt opp i dag... Betalte det det kostet å få rettet opp skade på bilen etter ublidt møte med stolpe i parkeringshus. Har jeg slutta å parkere i parkeringshus? Nope, men jeg har lært meg å være litt mer forsiktig! Den siste tusenlappen skal jeg betale mannens restskatt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå