Gå til innhold

Hva er det dummeste du har gjort (i fylla)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørta vilt med en lesbisk jente, og det var ikke mye som skulle til før jeg hadde blitt med henne hjem, haha. Det var merkelig det, for jeg har aldri noensinne tenkt tanken på jentesex engang. Dessuten var hun overhodet ikke tiltrekkende what so ever.

Ellers mye annet rart da selvsagt. En av de verste tingene jeg har gjort er å rote med han som bestevenninna mi var forelsket i. Han var tydeligvis forelsket i meg, og jeg var så full at jeg ikke engang husker å ha klina med han. Enden på visa var at venninna mi avlyste ferieturen med meg, vi prata ikke sammen på mange mnd og jeg ble sammen med fyren bare fordi jeg hvertfall ikke ville innrømme at jeg hadde rota med han uten grunn! Jeg fikk for meg at det var hakket bedre om jeg lata som det var kjærligheten som tok overhånd ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi. Trodde dette var en morsom tråd da jeg gikk inn, men her var det mye trist! Kjøre i fylla??? Er det virkelig så vanlig? Nå ble jeg skikkelig bekymret!

Skrevet

Det flaueste var å ha med seg en gutt hjem fra byen en gang jeg trodde jeg hadde huset for meg selv. Da jeg kom hjem hadde mamma hadde 5-6 kollegaer på besøk, bla moren til denne gutten... Gjett om det var noen som måtte forklare seg, for både den ene og den andre.

Aldri gjort noe ellers som jeg angrer på- som jeg kommer på hvertfall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...