Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #1 Skrevet 4. juni 2012 Det mest idiotiske jeg har gjort var på nyttårsaften for en del år siden. Da fant jeg ut at jeg ville ta på stjerneskuddet for å kjenne hvor vondt det var... Herregud!! Angret på det ei stund ja. Ellers så krasja jeg bilen en gang, unødvendig. (men det var ikke i fylla da;) )
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #2 Skrevet 4. juni 2012 det dummeste jeg har gjort er å fyllekjøre. ble noen bulker i den bilen ja
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #3 Skrevet 4. juni 2012 Kjøre. Uten lappen. Jeg skammer meg noe helt sinnsykt over i dag, kan inne fordra folk som kjører i beruset tilstand! Det er ikke noe jeg forteller til folk for å si det sånn.
itb Skrevet 4. juni 2012 #4 Skrevet 4. juni 2012 Jeg hadde akkurat lest tusen strålende soler og var veldig grepet av historien. Jeg var på fest og vi snakket om hjelpearbeid... plutselig hadde jeg gitt flyktningerhjelpen alle sparepengene mine som jeg skulle kjøpe møbler for til mitt første hjem.... dumt og dumt, det fikset seg jo så jeg angrer ikke nå, men den søndagen var litt....tung....
Kosemosepose Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Åpna ølflasker med tenna... virkelig classy... helt til jeg knakk en jeksel :-( Brant hull i pappas plen med en engangsgrill - og så "transplanterte" jeg gress fra en annn del av plena (pappa var veldig stolt av sin flotte plen) Var ikke full, men en gang jeg var alene hjemme lot jeg et stearinlys brenne oppå tv til mamma og pappa - våknet og morgenen til en røykfylt stue og en tv som hadde et hull smeltet oppå... Dette dekket jeg med en liten blondeduk og en blomsterpotte! Hahaha! Idiot.... Ei uke etter jeg tok lappen som 30-åring, rygga jeg rett i en svær søppelcontainer mens ungene satt baki.... samme dag som vi skulle reise til syden.... Uff, jeg er håpløs.... Endret 4. juni 2012 av Kosemosepose
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #7 Skrevet 4. juni 2012 Hmm, hvor skal man begynne, haha.. Husker heldigvis ikke alt ) Men jeg har vel kjørt ett par ganger i fylla, både før jeg fikk lappen og etterpå (har ikke gjort dette på non år nå altså!).. Sovna ute i innkjørsler og div .. (kanskje ikke så dumt sånn sett, men litt pinlig). Rota med folk jeg aldri hadde husket igjen dagen etterpå.. hadde vel lett for å bli litt "billig" i fylla før i tiden, haha.. Og så prater jeg altfor mye når jeg drikker, av den sentimentale sorten.. forteller om alt og ingenting og angrer som en gris dagen etter.. Vurderte å låne med oss en båt, men det ble heldigvis med tanken! Og så har jeg en tedens til å bli veldig fort hissig i fylla, spesielt om noen plager venner av meg.. da er det full sleng med leppa og klar med knytteneven.. (må sies at jeg er veeldig rolig og behersket i edru tilstand og har hittil ikke sloss med noen, har bare blitt med truingen Vel, en gang slo jeg til en fyr i ansiktet etter å ha bedt han ørten ganger om å ikke klå og vist fram forlovelsesringen, og så sparket jeg en fyr i ballene en gang (ikke så altfooor hardt da, men bare litt), han plaget en venninne av meg..
Gjest Dotto Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Trua politiet en gang, hadde blitt nekta å kjøpe øl som 17 åring, ringte politiet for å klage, han sa at jeg ikke hadde noe å være sur over, da sa jeg ordrett " Nei, men vet du hva, det er faen meg greit, jeg skal søren meg komme ned på politikontoret, personlig dra ut innvollene dine analt, steke dem, og spise de, for det har jeg nemlig gjort før! " Husker det ikke, men ei venninne filma meg.. Skamfull den dag i dag, ringte ned dagen etterpå og beklager meg, og forsikra han om at jeg IKKE har gjort noe sånt før.. Ellers, det "vanlige", fått litt før mye mot, knust ølflasker offentlig, sex ++....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Var vel ikke så veldig dumt, men svært pinlig... Våknet en morgen av en vekkeklokke jeg ikke kjente igjen, men en svært kjent stemme bak meg som ba meg la klokkeradioen være i fred. Hadde i løpet av natta klart å legge meg i feil seng etter jeg hadde tisset og lagt meg inne hos foreldrene mine. Ble ikke noe bedre når jeg skulle skynde meg ut og oppdaget at jeg var naken! Dette var en sommer jeg var på besøk hos foreldrene mine flere år etter jeg flyttet ut, og stemningen ble ikke noe bedre av at jeg hadde hatt med meg en fyr hjem som om natten hadde begynt å lete etter meg og hatt en lang samtale med pappaen min for jeg var for full til at de klarte å vekke meg og få meg inn på riktig rom... Snek meg ut mens foreldrene mine var på jobb og tørte ikke komme tilbake på besøk på leeeeenge. Har aldri vært så flau i hele mitt liv!
SagflisiHåret Skrevet 4. juni 2012 #10 Skrevet 4. juni 2012 Runka en fyr på gaten i st.petersburg.sperm og kliss på skjørtet.æsj. Kan le av det idag:)
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #11 Skrevet 4. juni 2012 En gang drakk jeg altfor mye sprit og røyka hasj i tillegg. Var ikke det smarteste jeg har gjort, kan man si. Endte med at jeg ikke kunne gå og spøy ut ganga og toalettet til hun jeg var hos. Spyinga fortsatte på bussen ned til byen. Så gikk vi av og jeg ble liggende i fosterstilling på busstoppet og spy, mens buss etter buss stoppet med festglade folk som skulle på byen. De fikk seg jo litt av et syn da de gikk av bussen... Endte med at politiet måtte kjøre meg hjem. Jeg var 17. Hadde en ons en gang, jeg var 16 og fyren sikkert 30. Det angrer jeg på. Visste ikke en gang hva han het! Slo til en fyr foran hele festen fordi han hadde knekt kjøkkenskapet i leiligheten til mamma, pluss slått hull i veggen. Jeg angra lenge på den festen. Meg og en kompis julte opp en for mange herrens år siden. Han trua meg med balltre og kompisen min kom og skulle beskytte meg. Så ga vi han juling. Han fortjente det kanskje, men ikke så mye! :S
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #12 Skrevet 4. juni 2012 Satt på med en hjerneskadd idiot som ikke hadde lappen. Men der og da var det kjempelurt. Får skylde på drikking av ren sprit og at jeg var ungdom. Skjems idag på tanken. Han var faktisk hjerneskadd og hadde ikke lappen, eller burde vært foran rattet, men han var edru. Han hadde høy fart, og vi fikk skrens i en sving, bare flaks gjorde at vi ikke traff fjellveggen eller at det kom en annen bil.. :s Idiot! Jeg altså. Har nesten ikke drukket siden, og dette er 10år siden.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. juni 2012 #13 Skrevet 5. juni 2012 Debuterte seksuelt som femtenåring på en sofa hos typen til venninna mi. Han jeg var med var kameraten til typen hennes. De lå i en annen sofa.......Ble bare halvveis, for jeg trakk meg etterhvert. Skikkelig kleint:-/ Miksa alkohol og valium ei gang, og sovna utenfor 7-eleven. Også rundt femten da. Har klint masse i min ungdom, gjerne med flere samme kveld. Og rota med en del av dem. Sittet på med rusa sjåfør, selv om jeg visste han var full. Han ene visste ikke helt hvordan han skulle få bilen i revers:-P Vært utro en gang. Hjelpes......:-O
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. juni 2012 #14 Skrevet 5. juni 2012 Forressten, han jeg debuterte med viste seg å være sønn til svigerfars nye samboer........ Verden er ikke stor gitt:-P Mannen min vet om det da, så det er ikke kleint sånn sett. Og jeg har ingen problem med å treffe han andre heller nå lenger. One big happy family;-) He he.....
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. juni 2012 #15 Skrevet 5. juni 2012 Tøffa meg med at jeg kunne ta i gulvet med strake ben. Fint nok, men det jeg ikke oppdaga var at gulvet hellet fremover, så jeg tippa over og klaska i gulvet med nesa først uten å ta meg for. Resulterte i brukket nese, en masse blod, heftige blåveiser, og en fortvilet fyr som ble mistenkt for mishandling da han kjørte meg til legevakta. Ikke veldig imponerende, altså. En annen gang ble jeg så sjuk at jeg spydde som en gris- selv etter bare noen få drinker, men mikset med antibiotika ble deg ikke så digg. Husker jeg lente meg over kanten på balkongen i huset og spydde over rekkverket. Greit nok det, hadde dte ikke vært for de som satt nede i første etasje og så alt spyet komme flyvende. Så er det jo det der med å kline med folk man ikke burde klint med da, men det er jo relativt uskyldig.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #16 Skrevet 5. juni 2012 Gikk å la meg i senga til tante og onkel en nyttårsaften jeg ikke turte å gå hjem siden jeg var så full Ja, de lå og sov da jeg kom hjem, men jeg holdte de våken ganske lenge før jeg klarte å holde kjeft! Hadde visst lagt ut hele livet mitt om at jeg var jomfru, hvor elendig jeg var på skolen, alle de stygge guttene søskenbarnet mitt rotet med+++ Jeg var 18 1/2 år da. De ler enda av meg den dag idag, gud så flaut!
Frimurerfrue Skrevet 5. juni 2012 #17 Skrevet 5. juni 2012 Gikk å la meg i senga til tante og onkel en nyttårsaften jeg ikke turte å gå hjem siden jeg var så full Ja, de lå og sov da jeg kom hjem, men jeg holdte de våken ganske lenge før jeg klarte å holde kjeft! Hadde visst lagt ut hele livet mitt om at jeg var jomfru, hvor elendig jeg var på skolen, alle de stygge guttene søskenbarnet mitt rotet med+++ Jeg var 18 1/2 år da. De ler enda av meg den dag idag, gud så flaut! Jeg liker at Gud liker dette:) I fylla mista jeg en hamburger oppi håndveska til dama bak meg i køa på bensinstasjonen. Og jeg ble så forfjamsa at jeg begynnte å le, dama ble sur, og jeg lo mer...å mer...å mer... faen, det er vanskelig å stoppe å le....gjorde ikke saken enklere at han bak disken også lo Men jeg gjorde opp for meg da, og damen (med nattmaten min i handveska) dro på smilebåndet når vi gikk hver til vårt... Hvordan dette gikk for seg husker jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #18 Skrevet 5. juni 2012 Det hadde vært lettere å svare på hva det smarteste jeg har gjort i fylla er.. for av dumme ting er jeg dronningen: 1. åpna kjeften. Det kommer sjeldent noe smart ut når jeg har drukket mye. 2. Vært lett på tråden i ungdommen. Husker veldig få navn.. 3. Vært utro (før jeg traff han jeg er gift med). 4. Haiket hjem fra byen. Dette skjedde hver helg i slutten av tenårene, det er et under at det alltid gikk bra! 5. Nesten fått hele reisefølget kastet ut av hotellet vi var på i syden da jeg var overstadig beruset og lagde en sjau uten like.. Denne var værst dagen derpå, da så mange var skikkelig sure på meg. Etter mange år med fyllenerver fant jeg ut at jeg absolutt ikke tåler sprit. så etter fylte 23år har jeg stort sett oppført meg.
Cat.68 Skrevet 5. juni 2012 #19 Skrevet 5. juni 2012 Var vel ikke så veldig dumt, men svært pinlig... Våknet en morgen av en vekkeklokke jeg ikke kjente igjen, men en svært kjent stemme bak meg som ba meg la klokkeradioen være i fred. Hadde i løpet av natta klart å legge meg i feil seng etter jeg hadde tisset og lagt meg inne hos foreldrene mine. Ble ikke noe bedre når jeg skulle skynde meg ut og oppdaget at jeg var naken! Dette var en sommer jeg var på besøk hos foreldrene mine flere år etter jeg flyttet ut, og stemningen ble ikke noe bedre av at jeg hadde hatt med meg en fyr hjem som om natten hadde begynt å lete etter meg og hatt en lang samtale med pappaen min for jeg var for full til at de klarte å vekke meg og få meg inn på riktig rom... Snek meg ut mens foreldrene mine var på jobb og tørte ikke komme tilbake på besøk på leeeeenge. Har aldri vært så flau i hele mitt liv! hehehe Den er fin. Dette har jeg klart hos mine foreldre jeg også, som GODT voksen. Var ikke full da, men gikk i søvne. Jeg hadde visst gått inn på soverommet til mine foreldre og tenkte legge meg ved siden av mamma, som våkner og ber meg gå å legge meg i min egen seng ( hun skjønnte jeg sov). Da hadde jeg gått rundt senga og prøvd å legge meg hos stefar isteden som også jaget meg vekk og bad meg gå å legge meg. Våknet opp på morgenen inne hos min sønn, hvor jeg lå ved siden av ham i dobbeltsenga. Skjønnte ikke bæret av hva jeg gjorde der, men gikk til frokost på morgenen og latet som ikke noe. Da jeg gjespet stort om morgen og sa jeg var så trett fikk mamma latterkrampe og sa at det var kanskje ikke så rart siden jeg for oppe å sprang om natta og skulle legge meg i lag med dem. Skjønnte ikke bæret og fikk hele historien. FY FADER!! Da følte jeg meg liten lell ja, hahahaha. Men snill sønn da som lot meg ligge ved siden av ham hahaha.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 Kjørt bil. Attpåtil uten sertifikat. Vært utro. Hatt sex på offentlig sted med en fremmed. Haiket. Sovet over hos fremmede.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 det dummeste jeg har gjort er å fyllekjøre. ble noen bulker i den bilen ja må legge til at jeg heller ikke hadde lappen. var nesten ferdig med førerkortet da dette skjedde. ble 2 år utsettelse. kjedelig men har lappen nå da #2
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 Pult med publikum. Har gjort mye dumt i fylla, men den tar kaka. Skal sies at jeg i dag kun drikker øl eller vin, da beholder jeg kontrollen. Drikker jeg sprit så mister jeg totalt kontroll, og kan gjøre mye dumt, så det har jeg ikke drukket på mange år.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 Pult med publikum. Har gjort mye dumt i fylla, men den tar kaka. Skal sies at jeg i dag kun drikker øl eller vin, da beholder jeg kontrollen. Drikker jeg sprit så mister jeg totalt kontroll, og kan gjøre mye dumt, så det har jeg ikke drukket på mange år.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #24 Skrevet 5. juni 2012 Pult med publikum. Har gjort mye dumt i fylla, men den tar kaka. Skal sies at jeg i dag kun drikker øl eller vin, da beholder jeg kontrollen. Drikker jeg sprit så mister jeg totalt kontroll, og kan gjøre mye dumt, så det har jeg ikke drukket på mange år. Dette var forresten heldigvis før det var kamera på mobil. Men jeg husker at det var en som tok bilde med vanlig kamera. Har aldri hørt noe om det bilde i ettertid, og håper for guds skyld det er borte for lenge siden.
Gjest Miryks Skrevet 5. juni 2012 #25 Skrevet 5. juni 2012 Kanskje ikke det dummeste, men noe av det flaueste. Var "lettere" brisen på en pub, og plutselig satt jeg sammen med to lesbiske kvinnfolk. De prøvde å få meg hjem, og jeg flørta vilt og uhemma med begge to, til gubbens og kompisene hans store glede. Når det kom dithen at vi skulle til å dra hjem for action, kom gubben å huka tak i meg. Ei uke etter var jeg på sentret, og skjønte ikke hvorfor to jenter på kafèen blunket til meg og plutselig begynte å snakke med meg. Det var de to jentene fra puben, så klart. Den andre var en dag gubben hadde jobba sent. Jeg kledde meg i french maid-kostymet mitt, og når gubben kom hjem hadde han så klart en kompis med. Vet ikke hvem som ble flauest, kompisen som så rompa mi under "skjørtet" eller jeg som mer eller mindre flekka ræva mi til ham. Heldigvis så ler vi av det den dag i dag :>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå