Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #51 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap! Du, jeg har også opplevd utroskap.... Foreldrene mine er til og med skilt pga utroskap. Det har lært meg at det er menneskelig å feile, men gudommelig å tilgi.... Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri søkt råd på DIB, til det har jeg lest for mye her inne og vet hvordan svarene ville blitt. Så siden det er guddommelig å tilgi, hadde du tilgitt mannen din igjen og igjen, løgner, svik og sex med andre damer, for å føle at du er et bedre menneske? Det er menneskelig å feile ja... og de fleste feil man begår her i livet fører med seg konsekvenser. De fleste som er utro i edru tilstand vet at sannsynlighet for at familien går i oppløsning er ganske stor, likevel ofrer de familien sin for et knull. Eller vet kanskje disse mennene at de blir tilgitt uansett hva de gjør? Når begynte det her og handle om menn? Var det ikke en hun det handlet om i denne saken. Leser nok om utro menn her inne, kan ikke legge det over på oss i denne saken Siden hun skriver at hun har opplevd utroskap, så antar jeg at det er fra en mann? Og siden hun skriver at det har lært henne at det er guddommelig å tilgi, lurer jeg på om hun er villig til å tilgi alt fra partneren? Jeg er bare nysgjerrig, har ingenting med den andre utroskapstråden å gjøre!
khm Skrevet 6. juni 2012 #52 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap! Du, jeg har også opplevd utroskap.... Foreldrene mine er til og med skilt pga utroskap. Det har lært meg at det er menneskelig å feile, men gudommelig å tilgi.... Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri søkt råd på DIB, til det har jeg lest for mye her inne og vet hvordan svarene ville blitt. Så siden det er guddommelig å tilgi, hadde du tilgitt mannen din igjen og igjen, løgner, svik og sex med andre damer, for å føle at du er et bedre menneske? Det er menneskelig å feile ja... og de fleste feil man begår her i livet fører med seg konsekvenser. De fleste som er utro i edru tilstand vet at sannsynlighet for at familien går i oppløsning er ganske stor, likevel ofrer de familien sin for et knull. Eller vet kanskje disse mennene at de blir tilgitt uansett hva de gjør? Når begynte det her og handle om menn? Var det ikke en hun det handlet om i denne saken. Leser nok om utro menn her inne, kan ikke legge det over på oss i denne saken Siden hun skriver at hun har opplevd utroskap, så antar jeg at det er fra en mann? Og siden hun skriver at det har lært henne at det er guddommelig å tilgi, lurer jeg på om hun er villig til å tilgi alt fra partneren? Jeg er bare nysgjerrig, har ingenting med den andre utroskapstråden å gjøre! Ok, så den nå, trodde bare hun mente foreldrene da. Min feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå