Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #26 Skrevet 4. juni 2012 Åh, så travelt vi har det med andres liv! Føles det godt å få kaste litt dritt og fortelle om alt VI ikke har gjort galt? Jeg vet at jeg har gjort mine feil iløpet av livet og har lært meg å leve med dem. Har også lært å være forsiktig med å dømme andre for deres valg. Det var det derre med glasshus, vet dere. Man er sjelden perfekt selv om man ikke har vært utro!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #27 Skrevet 4. juni 2012 Åh, sÅ travelt vi har det med andres liv! Føles det godt Å fÅ kaste litt dritt og fortelle om alt VI ikke har gjort galt? Jeg vet at jeg har gjort mine feil iløpet av livet og har lært meg Å leve med dem. Har ogsÅ lært Å være forsiktig med Å dømme andre for deres valg. Det var det derre med glasshus, vet dere. Man er sjelden perfekt selv om man ikke har vært utro! SÅ siden man ikke er perfekt kan man ikke dømme andres forkastelige handlinger? Skal man kosemoseoverdose med alt og alle? Hun spurte etter ærlige meninger og fikk det. SÅ hvis du har stjÅlet mascara da du var 10 eller klint med 2 gutter pÅ samme kveld da du var 14, kan du ikke anmelde en trygdesvindler, fordømme svik og utroskap osv fordi du selv ikke er perfekt? Javel...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #28 Skrevet 4. juni 2012 Forstår godt at hun ikke har gitt noen oppdatering her så stygge som mange var mot henne! Håper bare at det går bra med henne, uansett hva resultatet er blitt og uansett hva hun har valgt å gjøre. Om hennes handlinger var umoralske, ja det er det vel ingen tvil om. Man vil trolig ikke finne noen som forsvarer det hun gjorde. Men det har hun jo innsett selv, så hvorfor fortsette å trampe på henne av den grunn? Og dere som her skriver at "ville hun bare tatt imot råd om å fortelle mannen..."...... Dere er ikke så lite arrogante og besserwissere! Ingen, absolutt INGEN, av oss her på forumet kan vite hva som er riktig for henne å gjøre. Ingen av oss kan vite hva som er best for de involverte. Alt vi kan gjøre er å sitte på utsiden og synse og mene og råde. Det er HUN som må leve gjennom følgene av sine valg og det er bare HUN som kan ha mulighet til å avgjøre hva som er best. Hvem er vi som liksom skal sette oss over henne? Ingen av oss vet hva som har skjedd. La oss si at hun finner ut at kompisen er faren.... da mener jeg (men det er bare min mening) at mannen hennes har rett til å vite. Men hva om det faktisk er mannen hennes som er faren? Hva er da rett å gjøre? Og hvem kan bestemme hva som er rett og riktig? Ja, alle moralske instinkter i meg roper at mannen har rett til å vite om hennes utroskap, fordi det er "riktig" at han får vite og kan ta et valg. Men hva om det er nettopp denne erfaringen som hun nå har gjort seg som gjør at hun innser hvor godt hun har det med mannen, og ved å ikke si noe så kan kanskje de leve et godt liv som en familie - hva da? Er det da "riktig" å si fra, hvis det å si fra fører til at det blir skillsmisse? Kanskje mannen hennes også er så god at han kan tilgi utroskap om han fikk vite? Men hvis hun kunne redde familien sin ved ikke å fortelle om utroskapen, ville ikke da det være "riktigst"? Og ville ikke det å alltid føle at hun sviktet mannen og kanskje redsel for å bli avslørt være mer enn nok straff for henne? Jeg vet ikke, jeg vet ikke hva som er riktig for henne å gjøre! Kanskje det ikke er noe som blir riktig i en sånn situasjon... man kan kanskje bare prøve å gjøre det som synes riktigst...? Igjen, jeg forsvarer ikke det hun har gjort, men dette er en situasjon som hun må komme seg ut av på en best mulig måte, og uansett hva hun velger, så blir det tøft - og i den situasjonen kunne hun faktisk trengt litt støtte. Det er så mange moralens voktere her inne som gasser seg i å rakke ned på andre på en stygg måte. Det er forskjell på å være uenig i sak, det å gi konstruktiv kritikk eller råd - og det å kose seg med å tråkke på et menneske som allerede har det vanskelig. Jeg sender de beste tanker til en dame som jeg vet kunne trengt litt støtte tross dumme valg tidligere! Hun blir slaktet ikke bare fordi hun har vært utro eller fordi hun ikke vil fortelle mannen, men fordi hun FORTSETTER sviket sitt, selv om hun vet at det er feil! Hun får ikke innvilget abort etter uke 12 kun på grunn av "feil" far, så hvorfor stikke sammen med kompisen, som hun innrømmer at hun fortsatt har kjempelyst på, bak ryggen på mannen? Hva er POENGET med DNA-test Nå? Og hva er vits med å reise dit, når hun egentlig kan ta med seg DNA fra denne kompisen og reise alene? Hun legger jo opp til mer utroskap ved å være på hotell alene med kompisen som hun allerede ikke har klart å holde fingrene unna en gang, i EDRU tilstand. Det er greit at man gjør dumme valg og angrer, men hun fortsetter jo bare! Og med din kommentar bekrefter du jo bare noe av det jeg skriver.....
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #29 Skrevet 4. juni 2012 Forstår godt at hun ikke har gitt noen oppdatering her så stygge som mange var mot henne! Håper bare at det går bra med henne, uansett hva resultatet er blitt og uansett hva hun har valgt å gjøre. Om hennes handlinger var umoralske, ja det er det vel ingen tvil om. Man vil trolig ikke finne noen som forsvarer det hun gjorde. Men det har hun jo innsett selv, så hvorfor fortsette å trampe på henne av den grunn? Og dere som her skriver at "ville hun bare tatt imot råd om å fortelle mannen..."...... Dere er ikke så lite arrogante og besserwissere! Ingen, absolutt INGEN, av oss her på forumet kan vite hva som er riktig for henne å gjøre. Ingen av oss kan vite hva som er best for de involverte. Alt vi kan gjøre er å sitte på utsiden og synse og mene og råde. Det er HUN som må leve gjennom følgene av sine valg og det er bare HUN som kan ha mulighet til å avgjøre hva som er best. Hvem er vi som liksom skal sette oss over henne? Ingen av oss vet hva som har skjedd. La oss si at hun finner ut at kompisen er faren.... da mener jeg (men det er bare min mening) at mannen hennes har rett til å vite. Men hva om det faktisk er mannen hennes som er faren? Hva er da rett å gjøre? Og hvem kan bestemme hva som er rett og riktig? Ja, alle moralske instinkter i meg roper at mannen har rett til å vite om hennes utroskap, fordi det er "riktig" at han får vite og kan ta et valg. Men hva om det er nettopp denne erfaringen som hun nå har gjort seg som gjør at hun innser hvor godt hun har det med mannen, og ved å ikke si noe så kan kanskje de leve et godt liv som en familie - hva da? Er det da "riktig" å si fra, hvis det å si fra fører til at det blir skillsmisse? Kanskje mannen hennes også er så god at han kan tilgi utroskap om han fikk vite? Men hvis hun kunne redde familien sin ved ikke å fortelle om utroskapen, ville ikke da det være "riktigst"? Og ville ikke det å alltid føle at hun sviktet mannen og kanskje redsel for å bli avslørt være mer enn nok straff for henne? Jeg vet ikke, jeg vet ikke hva som er riktig for henne å gjøre! Kanskje det ikke er noe som blir riktig i en sånn situasjon... man kan kanskje bare prøve å gjøre det som synes riktigst...? Igjen, jeg forsvarer ikke det hun har gjort, men dette er en situasjon som hun må komme seg ut av på en best mulig måte, og uansett hva hun velger, så blir det tøft - og i den situasjonen kunne hun faktisk trengt litt støtte. Det er så mange moralens voktere her inne som gasser seg i å rakke ned på andre på en stygg måte. Det er forskjell på å være uenig i sak, det å gi konstruktiv kritikk eller råd - og det å kose seg med å tråkke på et menneske som allerede har det vanskelig. Jeg sender de beste tanker til en dame som jeg vet kunne trengt litt støtte tross dumme valg tidligere! Hun blir slaktet ikke bare fordi hun har vært utro eller fordi hun ikke vil fortelle mannen, men fordi hun FORTSETTER sviket sitt, selv om hun vet at det er feil! Hun får ikke innvilget abort etter uke 12 kun på grunn av "feil" far, så hvorfor stikke sammen med kompisen, som hun innrømmer at hun fortsatt har kjempelyst på, bak ryggen på mannen? Hva er POENGET med DNA-test Nå? Og hva er vits med å reise dit, når hun egentlig kan ta med seg DNA fra denne kompisen og reise alene? Hun legger jo opp til mer utroskap ved å være på hotell alene med kompisen som hun allerede ikke har klart å holde fingrene unna en gang, i EDRU tilstand. Det er greit at man gjør dumme valg og angrer, men hun fortsetter jo bare! Og med din kommentar bekrefter du jo bare noe av det jeg skriver..... Trodde ikke man måtte støtte utroskap, horeri og løgn for å kunne henge på dette forumet...
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #30 Skrevet 4. juni 2012 Åh, sÅ travelt vi har det med andres liv! Føles det godt Å fÅ kaste litt dritt og fortelle om alt VI ikke har gjort galt? Jeg vet at jeg har gjort mine feil iløpet av livet og har lært meg Å leve med dem. Har ogsÅ lært Å være forsiktig med Å dømme andre for deres valg. Det var det derre med glasshus, vet dere. Man er sjelden perfekt selv om man ikke har vært utro! SÅ siden man ikke er perfekt kan man ikke dømme andres forkastelige handlinger? Skal man kosemoseoverdose med alt og alle? Hun spurte etter ærlige meninger og fikk det. SÅ hvis du har stjÅlet mascara da du var 10 eller klint med 2 gutter pÅ samme kveld da du var 14, kan du ikke anmelde en trygdesvindler, fordømme svik og utroskap osv fordi du selv ikke er perfekt? Javel... Det er forskjell pÅ Å gi konstuktive tilbakemeldinger og Å trÅkke pÅ noen som allerede ligger nede. Det har ikke noe med "kosemoseoverdose" Å gjøre! Fordi hun har spurt etter ærlige meninger sÅ betyr ikke det at man trenger Å trykke henne lenger ned i gjørma!
Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #31 Skrevet 4. juni 2012 (endret) Åh, sÅ travelt vi har det med andres liv! Føles det godt Å fÅ kaste litt dritt og fortelle om alt VI ikke har gjort galt? Jeg vet at jeg har gjort mine feil iløpet av livet og har lært meg Å leve med dem. Har ogsÅ lært Å være forsiktig med Å dømme andre for deres valg. Det var det derre med glasshus, vet dere. Man er sjelden perfekt selv om man ikke har vært utro! SÅ siden man ikke er perfekt kan man ikke dømme andres forkastelige handlinger? Skal man kosemoseoverdose med alt og alle? Hun spurte etter ærlige meninger og fikk det. SÅ hvis du har stjÅlet mascara da du var 10 eller klint med 2 gutter pÅ samme kveld da du var 14, kan du ikke anmelde en trygdesvindler, fordømme svik og utroskap osv fordi du selv ikke er perfekt? Javel... Men dette er jo en helt annen tråd hvor hun ikke har deltatt i det hele. Likevel fortsetter dere å spy eder og galle! Jeg synes ikke man skal dømme andre hvis man ikke er perfekt selv , nei, siden du spør. Er det du som skal dømme om hva som er verre eller bedre enn det denne damen har gjort? Å trekke inn ting som er ulovlig, som tyveri og trygdesvindel blir for dumt. Her er det snakk om moral og umoral - ikke lovbrudd. Endret 4. juni 2012 av Heartbroken
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #32 Skrevet 4. juni 2012 Jeg vedder på at folk som forsvarer utroskap og løgner her på forumet så ivrig har egne svin på skogen...
Gjest Heartbroken Skrevet 4. juni 2012 #33 Skrevet 4. juni 2012 Jeg vedder på at folk som forsvarer utroskap og løgner her på forumet så ivrig har egne svin på skogen... Da vedder jeg imot!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #34 Skrevet 4. juni 2012 Åh, sÅ travelt vi har det med andres liv! Føles det godt Å fÅ kaste litt dritt og fortelle om alt VI ikke har gjort galt? Jeg vet at jeg har gjort mine feil iløpet av livet og har lært meg Å leve med dem. Har ogsÅ lært Å være forsiktig med Å dømme andre for deres valg. Det var det derre med glasshus, vet dere. Man er sjelden perfekt selv om man ikke har vært utro! SÅ siden man ikke er perfekt kan man ikke dømme andres forkastelige handlinger? Skal man kosemoseoverdose med alt og alle? Hun spurte etter ærlige meninger og fikk det. SÅ hvis du har stjÅlet mascara da du var 10 eller klint med 2 gutter pÅ samme kveld da du var 14, kan du ikke anmelde en trygdesvindler, fordømme svik og utroskap osv fordi du selv ikke er perfekt? Javel... Sidestiller du dette? Jeg er helt enig med Heartbroken her, altsÅ.. Det er forskjell pÅ konstruktiv kritikk og personhets
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #35 Skrevet 4. juni 2012 Forstår godt at hun ikke har gitt noen oppdatering her så stygge som mange var mot henne! Håper bare at det går bra med henne, uansett hva resultatet er blitt og uansett hva hun har valgt å gjøre. Om hennes handlinger var umoralske, ja det er det vel ingen tvil om. Man vil trolig ikke finne noen som forsvarer det hun gjorde. Men det har hun jo innsett selv, så hvorfor fortsette å trampe på henne av den grunn? Og dere som her skriver at "ville hun bare tatt imot råd om å fortelle mannen..."...... Dere er ikke så lite arrogante og besserwissere! Ingen, absolutt INGEN, av oss her på forumet kan vite hva som er riktig for henne å gjøre. Ingen av oss kan vite hva som er best for de involverte. Alt vi kan gjøre er å sitte på utsiden og synse og mene og råde. Det er HUN som må leve gjennom følgene av sine valg og det er bare HUN som kan ha mulighet til å avgjøre hva som er best. Hvem er vi som liksom skal sette oss over henne? Ingen av oss vet hva som har skjedd. La oss si at hun finner ut at kompisen er faren.... da mener jeg (men det er bare min mening) at mannen hennes har rett til å vite. Men hva om det faktisk er mannen hennes som er faren? Hva er da rett å gjøre? Og hvem kan bestemme hva som er rett og riktig? Ja, alle moralske instinkter i meg roper at mannen har rett til å vite om hennes utroskap, fordi det er "riktig" at han får vite og kan ta et valg. Men hva om det er nettopp denne erfaringen som hun nå har gjort seg som gjør at hun innser hvor godt hun har det med mannen, og ved å ikke si noe så kan kanskje de leve et godt liv som en familie - hva da? Er det da "riktig" å si fra, hvis det å si fra fører til at det blir skillsmisse? Kanskje mannen hennes også er så god at han kan tilgi utroskap om han fikk vite? Men hvis hun kunne redde familien sin ved ikke å fortelle om utroskapen, ville ikke da det være "riktigst"? Og ville ikke det å alltid føle at hun sviktet mannen og kanskje redsel for å bli avslørt være mer enn nok straff for henne? Jeg vet ikke, jeg vet ikke hva som er riktig for henne å gjøre! Kanskje det ikke er noe som blir riktig i en sånn situasjon... man kan kanskje bare prøve å gjøre det som synes riktigst...? Igjen, jeg forsvarer ikke det hun har gjort, men dette er en situasjon som hun må komme seg ut av på en best mulig måte, og uansett hva hun velger, så blir det tøft - og i den situasjonen kunne hun faktisk trengt litt støtte. Det er så mange moralens voktere her inne som gasser seg i å rakke ned på andre på en stygg måte. Det er forskjell på å være uenig i sak, det å gi konstruktiv kritikk eller råd - og det å kose seg med å tråkke på et menneske som allerede har det vanskelig. Jeg sender de beste tanker til en dame som jeg vet kunne trengt litt støtte tross dumme valg tidligere! Hun blir slaktet ikke bare fordi hun har vært utro eller fordi hun ikke vil fortelle mannen, men fordi hun FORTSETTER sviket sitt, selv om hun vet at det er feil! Hun får ikke innvilget abort etter uke 12 kun på grunn av "feil" far, så hvorfor stikke sammen med kompisen, som hun innrømmer at hun fortsatt har kjempelyst på, bak ryggen på mannen? Hva er POENGET med DNA-test Nå? Og hva er vits med å reise dit, når hun egentlig kan ta med seg DNA fra denne kompisen og reise alene? Hun legger jo opp til mer utroskap ved å være på hotell alene med kompisen som hun allerede ikke har klart å holde fingrene unna en gang, i EDRU tilstand. Det er greit at man gjør dumme valg og angrer, men hun fortsetter jo bare! Og med din kommentar bekrefter du jo bare noe av det jeg skriver..... Trodde ikke man måtte støtte utroskap, horeri og løgn for å kunne henge på dette forumet... Hvis du hadde lest det jeg hadde skrevet så hadde du også sett at jeg skriver at jeg ikke forsvarer det hun har gjort. Jeg kan likevel velge å være et medmenneske # 24, 28 og 30
Linn2007 Skrevet 4. juni 2012 #36 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv...
Mamma med 2 små Skrevet 4. juni 2012 #37 Skrevet 4. juni 2012 Om det er sant noe det helt klart kan være.. Kan det jo være hun er stille fordi hun har det ganske tøft nå vet du, kanskje hun prater med mannen, står i ett brudd med mannen, funnet ut hvem sitt barn der er og ikke har det greit.. Kan være flertallige grunner til at dib kanskje ikke er første pri. akkurat nå. Hun skulle jo ikke prate med mannen med mindre barnet er kompisen sitt, siden hun foretrakk å lyve ham oppi trynet for resten av livet. Kan være noe i svar som dette som gjør at HI ikke ønsker å skrive mer om dette, anonym? Hadde hun virkelig forventet klapp på skulderen for totalt manglende selvinnsikt? Lite trolig det, men hun ble hakkemat når hun tydeligvis trengte hjelp til å sortere tanker og få råd om "veien videre". Hennes grunn til ikke å ta abort vet vi jo ikke, og det er hennes valg der. Greit nok å si sin mening om hva hun har gjort, men det finnes vel bedre måter å prate til et menneske som allerede ligger nede, enn å stampe henne enda hardere ned i gjørma. Nei, jeg synes virkerlig ikke noe om det hun har gjort, totalt umoralskt, men ser likevel ikke grunnen til å gi henne så ekstremt spydige komentarer som så mange gjorde. JA for du er jo rette personen til å si noe om at andre trykker mennesker ned? Du som er en av de som gjør det mest her inne! Passe på seg selv før du prater om andre kanskje?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 4. juni 2012 #38 Skrevet 4. juni 2012 Om det er sant noe det helt klart kan være.. Kan det jo være hun er stille fordi hun har det ganske tøft nå vet du, kanskje hun prater med mannen, står i ett brudd med mannen, funnet ut hvem sitt barn der er og ikke har det greit.. Kan være flertallige grunner til at dib kanskje ikke er første pri. akkurat nå. Hun skulle jo ikke prate med mannen med mindre barnet er kompisen sitt, siden hun foretrakk å lyve ham oppi trynet for resten av livet. Kan være noe i svar som dette som gjør at HI ikke ønsker å skrive mer om dette, anonym? Hadde hun virkelig forventet klapp på skulderen for totalt manglende selvinnsikt? Lite trolig det, men hun ble hakkemat når hun tydeligvis trengte hjelp til å sortere tanker og få råd om "veien videre". Hennes grunn til ikke å ta abort vet vi jo ikke, og det er hennes valg der. Greit nok å si sin mening om hva hun har gjort, men det finnes vel bedre måter å prate til et menneske som allerede ligger nede, enn å stampe henne enda hardere ned i gjørma. Nei, jeg synes virkerlig ikke noe om det hun har gjort, totalt umoralskt, men ser likevel ikke grunnen til å gi henne så ekstremt spydige komentarer som så mange gjorde. JA for du er jo rette personen til å si noe om at andre trykker mennesker ned? Du som er en av de som gjør det mest her inne! Passe på seg selv før du prater om andre kanskje? Hvem av oss sikter du til nå VB?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #39 Skrevet 4. juni 2012 JA for du er jo rette personen til å si noe om at andre trykker mennesker ned? Du som er en av de som gjør det mest her inne! Passe på seg selv før du prater om andre kanskje? Jaha, eksempel takk? Så vidt jeg vet sitter jeg ikke å skriver at folk er stokk dum, horer osv her, eller i mitt virkerlige liv. Sier det jeg mener ja, men det er vesentlig forskjell på å ytre en mening, og tråke noen ned i driten.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. juni 2012 #40 Skrevet 4. juni 2012 Hvem av oss sikter du til nå VB? Regner med det var meg, sidne det var mitt sitat hun siterte her.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 4. juni 2012 #41 Skrevet 4. juni 2012 Det er ikke rart det er krig i verden...... sorry, måtte bare
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #42 Skrevet 4. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap!
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #43 Skrevet 4. juni 2012 Noen som kan legge ut linken av den forrige tråden? Tror ikke jeg har fått med meg slutten
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2012 #44 Skrevet 4. juni 2012 Noen som kan legge ut linken av den forrige tråden? Tror ikke jeg har fått med meg slutten Har ikke linken, men kort sagt: hun var utro mot mannen med hans beste kompis, som også har samboer. Hun ble gravid slik at hun ikke er sikker på om det er mannen eller kompis som er faren. Hun var utro i edru tilstand fordi denne kompisen og hun har hatt "dragning" mot hverandre i lang tid, men de kan ikke dumpe sine respektive og bli sammen, noe om rykter på bygda eller noe. Så nå var hun 11 uker på veg og hørte at det gikk an å gjennomføre DNA-test av foster i Sverige for å finne ut hvem faren er. Hun valgte å dra til Sverige med kompisen hun var utro med for å ta DNA-test der. Hvis barnet er kompisen sitt, så sier hun det til mannen, hvis barnet er mannen sitt, så holder både hun og kompisen kjeft om det til sine respektive. Med andre ord, en salig suppe.
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #45 Skrevet 5. juni 2012 Noen som kan legge ut linken av den forrige tråden? Tror ikke jeg har fått med meg slutten Har ikke linken, men kort sagt: hun var utro mot mannen med hans beste kompis, som også har samboer. Hun ble gravid slik at hun ikke er sikker på om det er mannen eller kompis som er faren. Hun var utro i edru tilstand fordi denne kompisen og hun har hatt "dragning" mot hverandre i lang tid, men de kan ikke dumpe sine respektive og bli sammen, noe om rykter på bygda eller noe. Så nå var hun 11 uker på veg og hørte at det gikk an å gjennomføre DNA-test av foster i Sverige for å finne ut hvem faren er. Hun valgte å dra til Sverige med kompisen hun var utro med for å ta DNA-test der. Hvis barnet er kompisen sitt, så sier hun det til mannen, hvis barnet er mannen sitt, så holder både hun og kompisen kjeft om det til sine respektive. Med andre ord, en salig suppe. Ok, takk;-)
Anonym bruker Skrevet 5. juni 2012 #46 Skrevet 5. juni 2012 Salig er nok ikke det rette ordet å bruke her!
Linn2007 Skrevet 6. juni 2012 #47 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap! Du, jeg har også opplevd utroskap.... Foreldrene mine er til og med skilt pga utroskap. Det har lært meg at det er menneskelig å feile, men gudommelig å tilgi.... Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri søkt råd på DIB, til det har jeg lest for mye her inne og vet hvordan svarene ville blitt.
Bee&Alie Skrevet 6. juni 2012 #48 Skrevet 6. juni 2012 hehe... får litt sånn "baksnakker" følelse her?? "HYSJ.. nå kommer hun!" ;p Hun oppdaterer nok oss hønene om hun vil! Skjønner godt om hun ikke gjør det
Anonym bruker Skrevet 6. juni 2012 #49 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap! Du, jeg har også opplevd utroskap.... Foreldrene mine er til og med skilt pga utroskap. Det har lært meg at det er menneskelig å feile, men gudommelig å tilgi.... Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri søkt råd på DIB, til det har jeg lest for mye her inne og vet hvordan svarene ville blitt. Så siden det er guddommelig å tilgi, hadde du tilgitt mannen din igjen og igjen, løgner, svik og sex med andre damer, for å føle at du er et bedre menneske? Det er menneskelig å feile ja... og de fleste feil man begår her i livet fører med seg konsekvenser. De fleste som er utro i edru tilstand vet at sannsynlighet for at familien går i oppløsning er ganske stor, likevel ofrer de familien sin for et knull. Eller vet kanskje disse mennene at de blir tilgitt uansett hva de gjør?
khm Skrevet 6. juni 2012 #50 Skrevet 6. juni 2012 Jeg er også rystet over hvor hysteriske enkelte er her inne, hva har dere opplevd for å ha fått et sånt aggresjonsnivå? Jeg skjønner godt at hun dro til sverige, det er noe med det å ha kontroll på situasjonen før man bestemmer seg for hva en skal gjøre. Jeg støtter ikke utroskap, men kan ikke si at det provoserer meg så veldig heller... Folk må få leve sine egne liv... Mange av oss har opplevd utroskap og svik. Så vi vet utmerket hva det vil si å sitte på den andre siden. Du forstår at hun dro til sverige og med dette avsto fra å forsøke å ikke ha mer kontakt med ham hun var utro med? De fleste som er utro og angrer, men fortsatt har lyst på den man var utro med, prøver å unngå alenekontakt med denne andre personen, hvis man vil jobbe med sitt forhold. Man går ikke og legger opp til mer utroskap! Du, jeg har også opplevd utroskap.... Foreldrene mine er til og med skilt pga utroskap. Det har lært meg at det er menneskelig å feile, men gudommelig å tilgi.... Hadde jeg vært henne hadde jeg aldri søkt råd på DIB, til det har jeg lest for mye her inne og vet hvordan svarene ville blitt. Så siden det er guddommelig å tilgi, hadde du tilgitt mannen din igjen og igjen, løgner, svik og sex med andre damer, for å føle at du er et bedre menneske? Det er menneskelig å feile ja... og de fleste feil man begår her i livet fører med seg konsekvenser. De fleste som er utro i edru tilstand vet at sannsynlighet for at familien går i oppløsning er ganske stor, likevel ofrer de familien sin for et knull. Eller vet kanskje disse mennene at de blir tilgitt uansett hva de gjør? Når begynte det her og handle om menn? Var det ikke en hun det handlet om i denne saken. Leser nok om utro menn her inne, kan ikke legge det over på oss i denne saken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå