Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Er gravid uke 26, mannen gruer seg veldig. Ser det på han, hadde han valgt så hadde babyen blitt fjerna fikk jeg vite nå er bare trist nå kjenner jeg ;(
Elina Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Om det skulle være en trøst så er det veldig mange menn der ute som aldri blir klar. Mannen min var en av dem, han så til tider lettere skremt ut. Men dette endrer seg underveis, det er en modningsprosess både for deg og for han.Gi han tid, prøv å forstå han, det ukjente kan ofte være skummelt. Men når barnet kommer så vil han nok senke skuldrene og være glad i den lille på lik linje med deg
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Er gravid uke 26, mannen gruer seg veldig. Ser det på han, hadde han valgt så hadde babyen blitt fjerna fikk jeg vite nå er bare trist nå kjenner jeg ;( Spørs om det er nervene som slår inn, vistheten om at det snart kommer en liten en som trenger dere for alt og alltid. Samboeren her buste ut av seg lignende når jeg var i uke 31, han sa det hadde vært bedre med en abort.. Var utrolig vanskerlig å høre, og det satte forholdet vårt på en hard prøvelse. Nå er ungen vår 5 mnd, og far i huset går bare å tripper etter å få igang pappa permen snart, er konstant i nærheten av ungen vår, tar alt av stell som han kan osv. Håper det er hos din som det var hos min, at det bare er nervene som snakker.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Ok, skjønner det er kjedelig. MEN, du får gi han et valg, enten forholder han seg til det som har skjedd og støtter deg fra i dag og frem!!!! ELLERS så peller han seg ut av livet ditt + din baby her og nå! Nytter ikke sitte å sippe nå, ikke du eller din mann!!!! Du har et barn i magen, DET kommer først, for alltid fra nå!
Gjest -ia- Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Huff og huff.... Sender deg en stor klem. Ikke så mye jeg kan si som trøster. Kan hende det forandrer seg når barnet kommer. Jordmor sier det er vanlig at menn ikke helt klarer å knytte seg til barnet mens det er i magen, på samme måte som vi gjør. Han er jo hos deg fortsatt. Min samboer bare dro... Håper så inderlig det blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Skjønner ikke problemet,han var med og planlegge alt. Og vi har jo et barn fra før, så dette er ikke nytt for han!
Gjest Heartbroken Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Skal man virkelig vise forståelse for at en voksen mann ikke klarer å være en støtte for sin gravide partner og sier at de heller skulle tatt abort? Samme hvor kalde føtter og hvor mye nerver man får, er det faktisk for sent å angre nå - og ved å gi uttrykk for at man gjør det, legger man sten til byrde for en som trenger støtte. Fortell mannen din at han får vokse opp og ta ansvar for handlingene sine! Har ingen tålmodighet med menn som tror de kan oppføre seg som barn!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Jeg sa at han fikk vise ansvar,det endte med at han dro uten og si noe mer, så da får jeg bare vent og se
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Forbanna idiot. Høres ut som det er mer i bildet enn at du har en baby i magen nå!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Forbanna idiot. Høres ut som det er mer i bildet enn at du har en baby i magen nå!
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 Ja ikke vet jeg, vet bare at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre nå
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. juni 2012 #12 Skrevet 2. juni 2012 Skal man virkelig vise forståelse for at en voksen mann ikke klarer å være en støtte for sin gravide partner og sier at de heller skulle tatt abort? Samme hvor kalde føtter og hvor mye nerver man får, er det faktisk for sent å angre nå - og ved å gi uttrykk for at man gjør det, legger man sten til byrde for en som trenger støtte. Fortell mannen din at han får vokse opp og ta ansvar for handlingene sine! Har ingen tålmodighet med menn som tror de kan oppføre seg som barn! Signerer. Bare her på forumet får man høre at staaakkars menn må jo bli vant med tilværelsen, må få lov å slippe å ta permisjon, være med på fødsel, støtte sin gravide kone, mååå få lov å feste fra seg og så videre. Er han utro, må du tilgi ham siden det er forandringer ved kroppen din etter graviditeten som var årsaken.. Staaakkars menn.
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #13 Skrevet 2. juni 2012 Ser ut til å være noe annet som "plager" han uten at jeg vil spekulere i det. Men man gjør seg noen tanker...
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2012 #14 Skrevet 2. juni 2012 Er kansje det, men han vil ikke si noe ihvertfall
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 Duste mann! Om han forblir dust vil du klare deg helt utmerket som enestående mor! Bf prestere å si det samme til meg mange ganger da jeg var gravid.. Vi er ikke sammen for å si det slik, men vi er sammen om barnet og det går bra
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 Mannen har fremdeles ikke kommet hjem, ikke hørt no fra han heller
kaklemor Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 Skal man virkelig vise forståelse for at en voksen mann ikke klarer å være en støtte for sin gravide partner og sier at de heller skulle tatt abort? Samme hvor kalde føtter og hvor mye nerver man får, er det faktisk for sent å angre nå - og ved å gi uttrykk for at man gjør det, legger man sten til byrde for en som trenger støtte. Fortell mannen din at han får vokse opp og ta ansvar for handlingene sine! Har ingen tålmodighet med menn som tror de kan oppføre seg som barn! Signerer denne.. Vi går gravide, kroppen gjennomgår en stor forandring og vi skal i gjennom en periode som er den mest sårbare. At en mann som vet at man er to for å danse tango, sier noe slikt er ikke aktuelt. Partnerens største rolle i denne perioden er å støtte og faktisk forberede seg også på foreldrerollen.
kaklemor Skrevet 3. juni 2012 #18 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Skal man virkelig vise forståelse for at en voksen mann ikke klarer å være en støtte for sin gravide partner og sier at de heller skulle tatt abort? Samme hvor kalde føtter og hvor mye nerver man får, er det faktisk for sent å angre nå - og ved å gi uttrykk for at man gjør det, legger man sten til byrde for en som trenger støtte. Fortell mannen din at han får vokse opp og ta ansvar for handlingene sine! Har ingen tålmodighet med menn som tror de kan oppføre seg som barn! Signerer. Bare her på forumet får man høre at staaakkars menn må jo bli vant med tilværelsen, må få lov å slippe å ta permisjon, være med på fødsel, støtte sin gravide kone, mååå få lov å feste fra seg og så videre. Er han utro, må du tilgi ham siden det er forandringer ved kroppen din etter graviditeten som var årsaken.. Staaakkars menn. og for guds skyld, gi en gullstjerne i boka for hver gang dem "hjelper til" eller passer(!) barna sine ... Hvor er gullstjerna mi hen? Veldig glad min mann faktisk skjønner at han ikke passer barna sine! Endret 3. juni 2012 av kaklemor
kaklemor Skrevet 3. juni 2012 #19 Skrevet 3. juni 2012 Mannen har fremdeles ikke kommet hjem, ikke hørt no fra han heller Da må du nesten spørre deg selv om det er verdt å vente på han? Hadde min mann dratt fra meg slik, og uten å si ifra om hvor han er til og med, så hadde jeg sendt mld om at bag er gjort klart med hans nødvendige ting så kunne han bare blitt borte..
Mamma_til_2 Skrevet 3. juni 2012 #20 Skrevet 3. juni 2012 huff, høres vanskelig ut, men når han kommer hjem, ikke fly på han og tving han til og prate og fortelle hvor han har vært og hvem han har vært sammen med, det gjør det værre for da kommer forsvaret inn og han låser seg helt, bare gjør som meg overse overse overse, lat så han ikke finns så kommer han til deg når han er klar og da krever du en skikkelig oppvask! det funker alltid her og han skjønner at han er synderen og ikke du!! stå på!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #21 Skrevet 3. juni 2012 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Han er nok hos elskerinna som er årsaken til den bedritne oppførselen hans. Been there!
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #22 Skrevet 3. juni 2012 Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!! Han er nok hos elskerinna som er årsaken til den bedritne oppførselen hans. Been there! Ja, for siden du har opplevd det, er det nok forklaringen på alle håpløse menn Noen ganger prøvd å tenke litt utenfor din egen akse???
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #23 Skrevet 3. juni 2012 Uffda enda et de naive hønsehodene her inne #22? Det er en virkelighet altfor mange har erfart.
Anonym bruker Skrevet 3. juni 2012 #24 Skrevet 3. juni 2012 Ikke hørt no fra han enda, trur ikke han har no elskerinne. Det har han ikke tid til, da er det i tilfelle en one nigth stand. Hilsen Hi
Mamma_til_2 Skrevet 3. juni 2012 #25 Skrevet 3. juni 2012 Han kommer hjem tilslutt, tror kanskje han bare trenger og tenke på ting, her fikk sambo en liten knekk rett før nr 2 kom, men jeg lot han få ha sin melt down og ignorerte han til han hadde fått tenkt færdig! da var han klar til og prate som jeg sa i et tidligere svar ikke mas og jag på han da blir dt værre. nå kan det sikkert høres ut som jeg aksepterer det han har sagt og gjort og det er ikke fakta men for din egendel vis han at du klarer og ta vare på deg og barna dine uten han! så kommer han og prater når han er klar. og ikke bynn og fantasere om elskerinner for det fører aldrig noe godt med seg! KLEM!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå