Gå til innhold

Så var det min tur til å bekymre meg grenseløst :(


Minimikro

Anbefalte innlegg

Det var fryktelig synd, minimikro! Vi får prøve igjen på nytt begge to. Lykke til med dagene som kommer, jeg vet de kan være ganske harde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist, minimikro, sender all verdens gode tanker og trøsteklemmer. Håper virkelig du snart er tilbake i terminklubb.

 

Og masse lykke til Symbio, håper det bare er false advarsler og at alt er i orden med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, minimikro! Så kjedelig! Håper du kommer deg fort tilbake på 1.trimester.. Det va skikkelig synd. Tror du ikke at du burde kontakte lege likevel..? For å sjekke, på den sikre siden?

 

Jeg har legetime kl 13.20, så blir spent å se hva legen sier. Jeg har ikke blødd noe mer siden søndag, å smerten i korsryggen har gitt seg. Men ingen gravidsymtomer lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo tilbake for blodprøver i morgen, så får svar på om HCG har sunket på fredag.. Jeg har blødd såpass mye nå at jeg kan ikke forestille meg at det skal være noe igjen der inne.

 

Lykke til Symbio! Håper det går bedre for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært hos legen, fikk time til ultralyd i morgen da hun ikke syns det så bra ut. Gu hun tok viste at jeg fortsatt blødde litt. I morgen vet jeg heldigvis mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir litt irritert over at jeg hverken fikk GU eller ultralyd! Ønsker deg lykke til i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg blir litt irritert over at jeg hverken fikk GU eller ultralyd! Ønsker deg lykke til i morgen :-)

 

Du kan spØrre om å få ultralyd for å se om alt er kommet ut når blØdningen gir seg?

Jeg vet ikke om det funker da, for jeg får ikke oppfØlgnings-UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det skal være så forskjellig behandling, virker som noen bare tror vi går rundt å syter oss til en ul!! Var ikke tvil hos min lege hvertfall etter en GU, når hun selv så at jeg fortsatt blødde litt. Kanskje hun fikk bekreftet at; ja da lurer hun meg hvertfall ikke...? Ikke vet jeg, men jeg trodde at blødning i svangerskap ville gi ul, for å bekrefte/avkrefte en SA.

 

Håper du får en avklaring som du kan stole på, på fredag da Minimikro!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du ikke får ordentlig undersøkelse... da jeg begynte å blø fikk jeg en gynekologisk undersøkelse av legen min. Han sa jeg måtte få ultralyd på sykehuset, noe jeg fikk samme dag. Der så de at det ikke var liv, og ble sendt hjem med ny time neste dag. Slik gikk det til alt var over..

 

Forstår virkelig ikke hvorfor du skal gå på denne måten........!

 

Og man må da ha oppfølgingsultralyd? Med meg ordnet det seg av seg selv, men måtte da ha oppfølging dagen etter hvor de så det var igjen en rest. Klart man må sjekke om alt er gått bra, ellers kan kroppen tro den enda er gravid og hindre ny graviditet, eller man kan få infeksjoner osv..... dette er utrolig merkelig behandling synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ganske håpløst. Jeg skal kreve henvisning til UL. Om jeg så må ringe sykehuset og lyve på meg smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser vi er flere i samme båt, dessverre.

Jeg har også hatt endel småblødninger og har fått målt hcg hos lege 3 ganger. Fin stigning mellom de to første og altfor lav stigning på nr. 3. Så har i grunnen mistet alt håp. Skal på ultralyd i morgen, så håper jeg får et svar da.

Nå har jeg begynt å engste meg for svangerskap utenfor livmor osv. Google er ikke alltid så lurt... :(

Jeg fikk også henvisning til ultralyd av lege uten å spørre - t.o.m. før vi hadde fått svar på den siste hcg-målingen. Det burde jo være sånn. Hvertfall når man leser alle ting man ikke burde, men noe kan jo være farlig å ikke oppdage i tide...

Sender en god klem til dere alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nei, det er ikke noe gøy dette. Håper det går bra for deg. Jeg har ikke noe særlig håp, men merker at jeg ikke er helt sikker likevel. Har jo slutta å blø, hører liksom at folk blør i minst en uke... Så er et lite snikende håp der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo faktisk mange som opplever blødninger og det går helt fint, så jeg ville ikke gitt opp håpet enda!

Som legen min sa; du ER gravid. Litt blødninger endrer ikke det.

 

Men hos meg ga den siste hcg-målingen så lav stigning, så det er pga. det at jeg har "gitt opp håpet".

 

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg forresten mei87?

 

Ja, vet du hva! Jeg synes også du skal kreve ultralyd. Høres ut som du får en helt annen behandling enn alle oss andre innpå her. Jeg var jo på privat UL da det ble konstantert at det ikke var liv. Jeg ble henvist til sykehuset samme dag, og behandling ble startet. De har vært ganske flinke og ringt meg to ganger i ettertid for å følge opp.

 

Jeg hadde som sagt MA, så jeg måtte ta tabletter for å begynne å blø. Jeg tok dem på torsdag og blør masse enda... Ser ingen ende på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hu dama på privatklinikken som jeg snakka med på telefon sa at jeg MåTTE ta en GU etter spontanabort, det var kjempefarlig hvis det ble infeksjoner og sånn. Men den henvisningen måtte jeg få hos legen min. Så det kommer jeg til å si til legen min... Jeg vurderer faktisk å bytte fastlege. Jeg kommer til å klikke hvis jeg ikke får henvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ul overstått. Han kunne ikke se om jeg var på tur å miste eller om jeg bare var kommet kortere på vei enn det jeg selv tror.. Så da må jeg sitte på pinebenken i en uke til før jeg vet om det er en spire som gror der inne.

Søren, jeg hadde håpet å vite nå.. Han gav meg 50/50 sjangse, så nå vet jeg ikke hva jeg skal håpe på.

 

Hvordan var det med blodprøven i dag, fikk du snakke med legen i dag, Minimikro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi krysse fingrene å håpe på det beste for deg, symbio! Nå begynner vi å bli nok som har mistet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, har det ikke så bra, for å være ærlig. Det var tungt å miste noe som var så ønsket. Er tilbake på jobb, men klarer ikke konsentrere meg, så jobber ikke fulle dager enda. Blør mye, lurer på om jeg blir mer sliten pga det...

 

Men samtidig gleder jeg meg på neste runde. Jeg skal bli gravid igjen når kroppen er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klem til deg.. huff, høres forferdelig ut.

Godt du klarer å se fremover mot neste sjangse til å bli gravid. Men bra du ikke jobber fullt enda, ta tiden du trenger til å komme deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tatt ny blodprøve i dag, og fikk vite at den forrige hadde HCG-nivå på 3300 og det er jo ikke spesielt høyt til å være i uke 8, som jeg har forstått.. Så her er nok alt håp ute! Trøster meg med at embryoet var sykt og ikke ville leve. Dette var ikke det barnet vi skulle ha. Men jeg var så dum at jeg trasket inn på barneavdelinga på H&M mens jeg ventet på at matpausen på legekontoret skulle bli ferdig. Det skulle jeg ikke gjort. Der var det flust av gravide damer og damer med babyer. Det ble litt tungt, og jeg måtte bare kjappe meg ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre mei87.. Husk å drikk masse vann og kanskje ta noen jerntabletter? Krysser fingrene for at vi begge to blir kjapt gravide igjen. Lindus sin historie var jo en virkelig gledesspreder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...