Gå til innhold

Så var det min tur til å bekymre meg grenseløst :(


Minimikro

Anbefalte innlegg

Ja... våknet i dag med brunlig utflod... ikke friskt blod foreløpig. Har googlet "brunlig utflod i uke 8" til jeg har vært grønn i trynet... Det virker relativt normalt, men også endel som har mistet... Uff :( Skal heldigivis til legen på mandag! Håper på henvisning til UL.. Har bestilt privat UL den 11. juni, så den skal vi i hvertfall på..

Endret av Minimikro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, nei og nei. Satser på at dette bare er en miniblødning. Det må jo gå bra med resten av dere nå. Vi er nok som har mistet...

Krysser fingre og tær for deg, minimikro! Det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, minimikro.. Ikke greit det her. Jeg vet hvordan du har det nå, jeg blødde friskt blod i går, og i dag har det kommet litt brunlig utflod.

Her jeg bor er det ikke mulig å få privat ul, så vær glad du har den muligheten iallefall.. Jeg skal komme meg til legen på mandag, håper hun sender meg til ul. Håper det går bra med deg! Har du forresten noen smerter, el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt mensmurringer, men ingen smerter. Tok en graviditetstest som ihvertfall ble veldig positiv, men det trenger jo ikke å bety så mye. Har du noen smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del stikkninger i korsryggen og mye mensmurringer, men ingen smerter heldigvis. Hadde digital test tidligere i uka som viste 3+, så skal kjøpe en ny om en uke om jeg ikke får ul. Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+2 i dag... Leste en eller annen plass at uke 8 er den mest kritiske fasen... Det var fortsatt litt brunt da jeg tørka meg i morges, men håper det har stoppa opp nå! Huff og huff... Også vi som hadde tenkt til å fortelle det før vi drar på ferie... Nå er jeg litt skeptisk til om vi bør prøve å vente lengst mulig. Selv om vi evt. får se et bankende hjerte i neste uke, så er jeg ikke sikker på at alt kommer til å gå bra... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7+3 idag, og nå gruer jeg meg virkelig til uke 8 om det stemmer det du sier!

Ja, kanskje det er best å vente til etter ferienferien med å fortelle det, bare for å være sikker tenker jeg.

Men jo mer jeg googler så står det jo at det normalt å blø litt tidlig i svangerskapet, men jeg blir jo ikke mindre bekymret for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har også lest minst tusen tilfeller hvor det har gått bra.... Men jeg blir ikke roligere, dessverre :( Jeg har jo hele tiden undret meg over hvorfor jeg skulle være så heldig å bli gravid, når det er så mange som sliter... Jeg føler meg liksom ikke så heldig sånn ellers i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det går veien her :-( Har begynt å komme friskt blod og sterkere mensmurringer. Blir godt å komme seg til legen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke bety at det går galt selv om du har blødninger/utflod. Jeg har hatt blødniger hver dag i 3 uker nå (er 9+3) har byttet mellom og være friskt blod og brunt utflod. Var hos legen på fredag og fikk beskjed om at jeg mest sannsynelig hadde skjøre slimhinner. Hun tok en underlivsprøve på meg og da begynte det å blø med en gang, så hun fikk der og da konstantert og at jeg hadde veldig skjøre slimhinner. Tok en blodprøve og målte hcg nivået, får svar i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det hos fastlegen min, er nesten samme som gynekologisk undersøkelse. Hun bare skjekket innvendig at alt så bra ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Jeg får bare vente og se i morgen. Håper det går bra..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til.håper det går bra. krysse alt for deg. Jeg trodde at man var mer sikker for hver uke som gikk..syns jeg har lest det.. :-( tenket p deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare standardsvaret om å ta blodprøve idag og på onsdag for å måle Hcg. Så da er det vel bare å vente :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er kjedelig å gå sånn å lure. Jeg kom meg ikke til legen i dag selv, så jeg må prøve på legevakt i kveld. Blødde igjen i går når jeg var på do...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fryktelig frustrerende når jeg vet at andre i min situasjon har fått UL.... På en måte syns jeg det er bra, svaret får jeg jo på fredag uansett, og staten bør vel spare de pengene... Men for meg er det jo fryktelig kjedelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.. Mulig jeg drar på tidlig UL i morgen hvis det blir noen ledige timer.

 

Lykke til i kveld Symbio!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit at du ikke fikk noe ordentlig svar. Får håpe de har ledig time til deg på privat ul. Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke time på legevakten ii kveld. Men jeg fortalte sjefen min på jobb i dag om hva som erer i gjære, da blir det lettere å bare gå en time når som helst i morgen. Men jeg tror ikke jeg kommer til å få ul, aller nødigst en blodprøve...vi går bare vente å se.

Stakkars deg, minimikro som endatil har smerter, også får du ikke ultralyd! umenneskelig å la noen gå slik å vente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke i tvil lenger. SA her :( Dropper UL og sparer penger. Takk for meg. Det var gøy så lenge det varte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...