Gå til innhold

Jeg er KNUST!!!!!!! :,( (utroskap)


Anbefalte innlegg

Gjest peacock
Skrevet

Veldig kjedelig når slikt skjer, ordentlig svik! Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg valgt å fortsette med mannen. Ikke fordi jeg støtte hva han gjorde, men det han gjorde med venninna var bare sex. Etter å ha levd litt har jeg sett at alenetilværelsen ikke er noe å trakte etter. Man finner som regel ikke noen andre når man har barn, noen andre som er seriøse nok til å satse. Og selv om noen har gitt etter for begjær og hatt sex med en annen, er det deg han kommer hjem til, ditt barn han bysser i søvn og deres felles regninger han betaler. Jeg vet at jeg er kontroversiell slik, før hadde jeg nulltoleranse for utroskap, men flere og flere i Norge blir alene og ikke finner noen nye. Alle "perfekte" forhold har som regel en og annen svikt i systemet hvis man begynner å grave, fasaden lyver. Så hadde min mann vært utro, hadde jeg tilgitt og fortsatt. Særlig fordi han ikke synes jeg er noe særlig til sexpartner, men elsker meg for det og vil gjerne være sammen med meg og barna livet ut.

 

Lykke til!

 

Nå er det forskjell på hvordan slike ting skjer.

 

Om troskap når det gjelder sex ikke er viktig for deg er det helt greit, i hvert fall om man har snakket om å ha et åpent forhold.

 

Når samlivet derimot er en del av troskapspakken er det en helt annen sak, for da er det tale om et grovt tillitsbrudd. HIs mann var i tillegg utro med en venninne av HI, de hadde seg i HIs seng mens HIs barn lå og sov. Dette gjør ikke sviket mindre, nei, handlingen var overlagt og de har tydeligvis planlagt det nøye. Kan du fortelle meg hvordan man kan komme over et slikt tillitsbrudd? Om han hadde rota med en ukjent dame i fylla kanskje jeg hadde kunnet tilgi, men hadde ALDRI klart det om jeg hadde vært i samme situasjon som HI.

 

Barna er viktige, og det er spesielt viktig å være en god rollemodell for de. Det innebærer blant annet også at man ikke skal la seg tråkke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å kjære vene!

 

For noen idioter, så ''bra'' ble sexen dems altså.. Ferska og hele pakka, må nesten le litt av hvor dum det går an å bli. Uansett, håper du kommer deg greit igjennom dette HI. Det er sommer straks og den deiligste tiden på året. Jeg kan garantere at du vil føle deg bedre og kommer ovenpå igjen om noen uker. Stell fint med deg selv sånn at du ser smashing ut, nyt varme dager med ungen din, og ikke bekymre deg om at du ikke vil få noen ny mann (slik som enkelte påstår). Du og barnet får garantert en tvers igjennom koslig og flott mann i deres liv når den tid kommer. DU skal ikke sitte og ha dårlig samvittighet over at du ikke drar tilbake til idioten, det er da måte på hva man skal sløse livet sitt på!!

 

Dette med å si fra til ''venninnens'' mann og det å vite om hu har fortalt det. Det er da bare for HI å ringe han uansett etter 24 timer det, så får det være opp til kjerringa der om hun har sagt noe på forhånd eller ei. Etter 24 timer skulle/må han jo han få vite det either way. :)

 

Masse lykke til HI! Sender en stor klem herfra og, har lyst å kappe av visse ting på dine vegner..

Skrevet

Oi den er lei :( Sender deg mange gode klemmer!

Jeg forstår ikke hvem som ofrer familien sin for noe sånn.

 

Håper du kommer deg fort oppå, og kan se deg tilbake og være glad over at du fant ut hvilken mann han er. Så kan du fortsette livet ditt og finne en mann som er verd deg!

 

Lykke til videre :)

Skrevet

Det vrir seg i magen min når jeg leser det du skriver! Det må være en helt forferdelig opplevelse. Jeg kan ikke fortelle deg hva du skal gjøre. Dersom du velger å bli hos han vil det ta lang tid å bygge opp igjen tilliten han har brutt. Forholdet vil nok aldri bli helt det samme, men dere kan få det godt igjen, dersom dere begge vil.

 

Om du velger å gå fra ham må du vite at det kommer til å ordne seg. Det er gode ordninger for alenemødre i Norge og smerten kommer med tiden til å avta og forsvinne.

 

ønsker deg all lykke videre. Klem fra meg.

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hei hi!

 

Dette var leit å lese! Dobbelt svik, både fra mannen din og ei som liksom skulle være venninna di. Tror jeg hadde slått dem rett ned, begge to :(

 

Til deg som mener man bør være i et forhold fordi singeltilværelsen ikke er noe å trakte etter, eller at alenemødre ikke får seg ny mann, BULLSHIT! Hvilket århundre lever du i?

 

Jeg ble alene med 4 barn, og følte ikke akkurat at oddsen var på min side på mannefronten. Men jaggu meg, det finnes faktisk menn som ikke lar seg skremme ;)

 

Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til, hi. Kun du kan føle på dette. Men personlig hadde jeg gått. Jeg hadde ikke klart å leve med en mann som ikke har respekt for meg. At han gråter trenger ikke være et tegn på anger, men mer fordi han kanskje innså hva han drev med? Kanskje det gikk opp for han at dette kan bety slutten for dere? Jeg vet ikke hvorfor, men jeg får på følelsen av at ikke hadde grått over dette hadde han ikke blitt ferska..

 

Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til med valget!

Skrevet

Huffoghuff! Du har det bedre uten han der dusten og hun kjerringa av ei liksomvenninne!

Fortell hva de har gjort til alle som vil høre på du, så kan de se hvor mye de fikk ut av dette.. Hev hodet ditt, gå videre, og skap et godt liv for deg og barnet ditt.

 

Til deg som mener man skal tilgi; det er ikke så mye å trakte etter å være i et forhold med en mann som ikke eier respekt for en heller. For ikke å snakke om hvilken dårlig rollemodell man er for sine barn om man godtar å være dørmatte.

 

En annen ting er det at han jaggu ikke er mye til far om han er villig til å gjøre noe slikt med barnet sitt tilstede, og å potensielt gjøre sitt barn til skilsmissebarn.

Skrevet

Det er den værste smerten man kan kjenne... Føler med deg, og ord strekker ikke til. Jeg hadde aldri tilgitt mannen din. Du fotjener bedre. Det er så grusomt at det ikke kan sies nok. Du fortjener ikke dette, og vit at det vonde smerten i brystet ditt som er uutholdelig, og stemmene som skriker i hodet ditt, de vil gå vekk. Men tid. Ikke gi opp.

Skrevet

Så grusomt. Stakkars deg. Sender deg en stor trøsteklem! Fy svarte for en idiot av en mann og møkka vennine!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for så mange gode råd og oppmuntringer. De trengs for å si det sånn. Dere er gode mennesker! :)

 

Jeg kommer aldri til å tilgi han. Og kommer aldri til å stole på han igjen. Det er over og ut. Både for han og veninna mi. Vil ikke ha noen av dem i mitt liv. Jeg er veldig nøye på at barnet vårt skal få ha pappaen sin i livet sitt uansett, så kommer til å ordne meg med en leilighet i samme by.

 

samboeren eller... xsamboeren har ringt meg kanskje 150 ganger siden jeg dro til min mor. Sendte han ei mld tilbake og sa at han ikke skulle være redd for å ikke få se barnet sitt. Sånn at han kunne roe seg ned litt. Det hjalp ikke stort. Han ringer og ringer. Har nå slått av tlf min. Orker ikke den ringingen.

 

Mannen til veninna mi ringte meg igår kveld. Hun hadde fortalt han alt og han ville få det bekreftet av meg. Vi snakket lenge på tlf. Det var utrolig godt faktisk. Snakke med en som har det likt som meg. Han var ihvertfall bestemt på å kaste henne ut. Hun hadde også dratt til sin mor. (han eier huset, så det er hun som må pakke sakene sine og dra) Han var like opptatt av at ungene skulle se mammaen like mye som han. Så vi var heldigvis enige om det.. (jeg er så redd for at folk skal nekte den ene forelderen samvær med barnet pgr.av egoistiske grunner. har ingenting til overs for det)

 

Idag har jeg en følelse av at dette klarer jeg! Litt godt oppi alt. Barnet merker ikke noe til dette heldigvis. Storkoser seg med mormor, besse og meg:)

 

Hi

Skrevet

Tusen takk for så mange gode råd og oppmuntringer. De trengs for å si det sånn. Dere er gode mennesker! :)

 

Jeg kommer aldri til å tilgi han. Og kommer aldri til å stole på han igjen. Det er over og ut. Både for han og veninna mi. Vil ikke ha noen av dem i mitt liv. Jeg er veldig nøye på at barnet vårt skal få ha pappaen sin i livet sitt uansett, så kommer til å ordne meg med en leilighet i samme by.

 

samboeren eller... xsamboeren har ringt meg kanskje 150 ganger siden jeg dro til min mor. Sendte han ei mld tilbake og sa at han ikke skulle være redd for å ikke få se barnet sitt. Sånn at han kunne roe seg ned litt. Det hjalp ikke stort. Han ringer og ringer. Har nå slått av tlf min. Orker ikke den ringingen.

 

Mannen til veninna mi ringte meg igår kveld. Hun hadde fortalt han alt og han ville få det bekreftet av meg. Vi snakket lenge på tlf. Det var utrolig godt faktisk. Snakke med en som har det likt som meg. Han var ihvertfall bestemt på å kaste henne ut. Hun hadde også dratt til sin mor. (han eier huset, så det er hun som må pakke sakene sine og dra) Han var like opptatt av at ungene skulle se mammaen like mye som han. Så vi var heldigvis enige om det.. (jeg er så redd for at folk skal nekte den ene forelderen samvær med barnet pgr.av egoistiske grunner. har ingenting til overs for det)

 

Idag har jeg en følelse av at dette klarer jeg! Litt godt oppi alt. Barnet merker ikke noe til dette heldigvis. Storkoser seg med mormor, besse og meg:)

 

Hi

 

så bra.

bra du ser videre. og utrolig bra du ikke lar dette gå utover barnet. er nok lett for mange å hevne seg mot den andre med å hindre dem å se barnet. men utrolig bra for barnet sin del at du ikke gjør dette.

bra hun har fortalt det til mannen sin.

kjipt at noen bare må teste ut ting man ikke gjør når man har partner.

håper du får det bedre.

mitt beste tips er ikke bruk tid på han mer enn du må. og ta med deg en annen vennine ut på by`n,. koble av litt. kansje en ferie for deg og barnet alene...

 

kontakt familievern kontoret for å ordne samvær. da skjønner nok x-en din litt bedre at du ikke kommer tilbake og.

ønsker deg masse lykke til.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Veldig kjedelig når slikt skjer, ordentlig svik! Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg valgt å fortsette med mannen. Ikke fordi jeg støtte hva han gjorde, men det han gjorde med venninna var bare sex. Etter å ha levd litt har jeg sett at alenetilværelsen ikke er noe å trakte etter. Man finner som regel ikke noen andre når man har barn, noen andre som er seriøse nok til å satse. Og selv om noen har gitt etter for begjær og hatt sex med en annen, er det deg han kommer hjem til, ditt barn han bysser i søvn og deres felles regninger han betaler. Jeg vet at jeg er kontroversiell slik, før hadde jeg nulltoleranse for utroskap, men flere og flere i Norge blir alene og ikke finner noen nye. Alle "perfekte" forhold har som regel en og annen svikt i systemet hvis man begynner å grave, fasaden lyver. Så hadde min mann vært utro, hadde jeg tilgitt og fortsatt. Særlig fordi han ikke synes jeg er noe særlig til sexpartner, men elsker meg for det og vil gjerne være sammen med meg og barna livet ut.

 

Lykke til!

Deg om det.

Jeg hadde foretrukket alenemortilværelsen LETT fremfor å leve resten av livet mitt sammen med en utro løgner som har såpass lite respekt for meg at han peiser venninna mi mens vårt barn er i samme hus.

 

Forresten så finner de fleste seg en ny partner. De fleste kvinner er faktisk også så uavhengige i dag at de ikke trenger en utro dust til å betale regningene for seg.

 

For din del håper jeg mannen din også tar like lett på utroskap, så han ikke forlater deg om du er utro.

 

Ingen av oss har vært utro i forholdet, og jeg har aldri vært utro. Men jeg har sett hvor umulig det er å finne ny SERIøS partner som ikke er bare ute etter en ting. Jeg er uavhengig og betaler regningene mine selv, men det er ikke det ting dreier seg om. Det dreier seg om fellesskap, nærhet og samliv.

 

Umulig er et sterkt ord da! Mette-Marit fant seg en rimlig seriøst nye partner hun da, og hun hadde da vitterlig barn fra før... Så nå skal du ikke dra alle over en kam her..

Skrevet

Tusen takk for så mange gode råd og oppmuntringer. De trengs for å si det sånn. Dere er gode mennesker! :)

 

Jeg kommer aldri til å tilgi han. Og kommer aldri til å stole på han igjen. Det er over og ut. Både for han og veninna mi. Vil ikke ha noen av dem i mitt liv. Jeg er veldig nøye på at barnet vårt skal få ha pappaen sin i livet sitt uansett, så kommer til å ordne meg med en leilighet i samme by.

 

samboeren eller... xsamboeren har ringt meg kanskje 150 ganger siden jeg dro til min mor. Sendte han ei mld tilbake og sa at han ikke skulle være redd for å ikke få se barnet sitt. Sånn at han kunne roe seg ned litt. Det hjalp ikke stort. Han ringer og ringer. Har nå slått av tlf min. Orker ikke den ringingen.

 

Mannen til veninna mi ringte meg igår kveld. Hun hadde fortalt han alt og han ville få det bekreftet av meg. Vi snakket lenge på tlf. Det var utrolig godt faktisk. Snakke med en som har det likt som meg. Han var ihvertfall bestemt på å kaste henne ut. Hun hadde også dratt til sin mor. (han eier huset, så det er hun som må pakke sakene sine og dra) Han var like opptatt av at ungene skulle se mammaen like mye som han. Så vi var heldigvis enige om det.. (jeg er så redd for at folk skal nekte den ene forelderen samvær med barnet pgr.av egoistiske grunner. har ingenting til overs for det)

 

Idag har jeg en følelse av at dette klarer jeg! Litt godt oppi alt. Barnet merker ikke noe til dette heldigvis. Storkoser seg med mormor, besse og meg:)

 

Hi

 

 

RESPEKT!! <3

 

Har vært gjennom litt selv opp gjennom tiden, og det river i kroppen min å lese det du skriver om hendelsen på soverommet... Jeg sender deg tusen klemmer, og er stolt på dine vegne over holdningene ift samvær fremover. Selv om det gjør fryktelig vondt - stell deg god, se etter de fine tingene i livet, og vis xsamboeren at han har gitt slipp på ei J****** BRA dame. Du kommer deg igjennom, det vil bare ta litt tid.. <3

Skrevet

Litt morro å se hvor mange som går rett på limpinnen her..

Rart at ikke "troll" er kommentert en eneste gang, når det er så tydelig at det er det dette er.. HI må ha det forferdelig morsomt!

Skrevet

Litt morro å se hvor mange som går rett på limpinnen her..

Rart at ikke "troll" er kommentert en eneste gang, når det er så tydelig at det er det dette er.. HI må ha det forferdelig morsomt!

 

Kan godt være det er trolling, men det kan også fint være sant. Min venninne opplevde nøyaktig det samme som HI beskriver. Verden er ikke alltid rosenrød, vet du.

Gjest yrild
Skrevet

Ta med deg barnet og dra til en venninne eller foreldre som kan ta vare på dere.

 

Jeg hadde nok aldri tilgitt at mannen min hadde sex i vårt hus med barnet vårt sovende ved siden av... en ting er en ONS ute, men sex med en venninne av oss hos oss... Nei her hadde jeg bare pakket og dratt...

Skrevet

Du er sterk, HI!! Dette høres forferdelig ut, men du er flink til å holde motet oppe :) De to er patetiske, de fortjener ikke en brøkdel av dine tanker. Det kommer en bedre dag!

 

Stor klem!

Skrevet

Oi for en situasjon!

Fryktelig trist! men likevel godt å høre at du er sterk :)

Masse lykke til videre <3

Skrevet

Ja, det er lett og bare "gi opp".. Legge seg under dyna og bare ligge der.

 

Men jeg har en nydelig liten jente som ser opp til meg. Og som lyser opp livet mitt mere enn noe annet. Sålenge jeg har henne i livet mitt, så ordner ALT seg! :)

 

Tusen takk for alle svar nok en gang<3

 

Hi

Skrevet

Jeg vet veldig godt hvordan du har det. Der var jeg også en gang. Kom hjem en da for tidlig, og fant samboer i seng med en annen. Hadde hatt mistanke en stund, men trodde ikke han kunne gjøre noe sånt....

Heldigvis hadde vi ingen barn!

Det var tungt i begynnelsen, men i dag er jeg veldig glad for at det skjedde! Ellers hadde jeg aldri vært her jeg er i dag :)

 

Syns synd på hun over her som tror man blir alene for alltid som småbarnsmor. Det er bare tull!! Har mange eksempler på det i vennegjengen. Tvert imot er erfaringen at de som starter noe med en alenemor er seriøse, nettopp fordi det er some strings attached.

Dette overlever du! Dette klarer du! Se på det som en mulighet til en ny tilværelse! En ny start!

Og du... Det er fantastisk deilig å være alenemor også! Datteren min er 18 mnd, og jeg har det som plummen i egget! :)

Han idioten av en fyr kommer til å angre seg resten av livet! Kastet bort familien sin for et knull eller tre... Nå har han sjegget solid planta i postkassa, gitt!!! Serves him right!!!!

Skrevet

Han høres ut som en veldig hyggelig kar, han mannen til x-venninnen din! :) Så bra at dere kunne snakke sammen.

 

Godt at det går tilsynelatende ok.

 

Klem.

Skrevet

En liten oppdatering til dere! :)

 

Det går bare bra med meg og jenta mi. Xsamboeren er tydeligvis helt knust. Sykmeldt seg fra jobb osv. Ikke bra. På en måte liker jeg at han reagerer så sterkt. Da føler jeg at han virkelig angrer seg.

 

Jeg var på visning på en leilighet igår, og fikk idag beskjed om at jeg får leie den. Kjempefin leilighet! :) Så nå er jeg egentlig mest av alt litt lettet. Har snakket enda litt mere med mannen til "veninna" mi. Hun er nå kastet ut og de skal til familieværnskontoret for å ordne samværet. Det skal vi også snart forresten. Vi er enige om at datteren vår bor hos meg nå, siden hun er såppas liten. Så har han henne annenhver helg og en dag i uken. Han kan også komme å hente henne om han vil finne på noe en dag osv. Jeg er ikke vanskelig der.

 

Men ja tilbake til samtalen med mannen til veninna mi:p Tror dere ikke vi har en kjempegod tone da! Uff! Snakket i timesvis på tlf! Og han ville komme på en kaffe. Dette høres jo ut som tidenes værste film. Og jeg skal IKKE ta noen kaffe med han. Kjenner det surrer litt i hodet mitt, men fornuften tar nok overhånd her. Skal kose meg alene en goood stund frammover nå. Bare være meg og jenta mi. Må få orden på følelsene mine og det knuste hjertet mitt først. Og det samme bør han. Men litt godt å få bekreftelse oppi det hele da.

 

Klem fra Hi

Skrevet

Jeg er ikke noe troll nei. Vil vel heller påstå at det er xsamboeren og xveninna mi som er trollene i denne situasjonen.

 

Hi

Skrevet

Eksen hennes er vel ute etter en "quick fiks", sies jo at menn som er utsatt for utroskap, pleier å hoppe til køys nok så fort, og enda bedre om det er muligheter for å såre/terge eksen som var utro. Så tror ikke "den gode tonen" er noe du bør følge opp.

 

Samboeren gjorde også dette mot sin eks, hun var utro mot han, han slo opp og hadde sex med ei venninne av henne.

Skrevet

Litt morro å se hvor mange som går rett på limpinnen her..

Rart at ikke "troll" er kommentert en eneste gang, når det er så tydelig at det er det dette er.. HI må ha det forferdelig morsomt!

 

enda rarere att du som påstår att dette er troll er anonym..

hva i all verden VET DU om dette ikke reelt eller ikke??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...