Gå til innhold

Jeg er KNUST!!!!!!! :,( (utroskap)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på reis med jobbe denne uka. Egentlig skulle jeg komme hjem idag, men kom hjem sent igår kveld. Skulle overraske samboeren.

Da jeg kom hjem sto det en ukjent bil i oppkjørselen, men tenkte egentlig ikke videre over det. Da jeg kom hjem var huset mørklagt. Barnet vårt på 13mnd lå å sov søtt i sengen sin. Jeg begynte å få hjertebank med tanke på bilen som sto i oppkjørselen. Da jeg åpnet soveromsdøra så var samboeren i full gang (sex!!!) med ei veninne av meg!!!!! Jeg sto bare å måpte, og klarte hverken å si/gjøre noenting.. Det hele endte med at samboer og "veninna" heiv på seg klærne og babla! Jeg hørte ikke et ord av det de sa... Veninna mi kom seg fort ut av huset, og jeg ble bare sittende i sofan. Nærmest i transe.

Samboer gjorde alt han kunne for å unnskylde seg og gråt osv. Men jeg var iskald og bare satt i sofan å stirret i luften. Hørte bare bruddstykker av det han sa.

Jeg har aldri hatt det så vondt innvendig før. Kjennes ut som om jeg dør av smærte...

Hva gjør man i en sånn situasjon?? :,(

Takk for dere som leste dette rotete innlegget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herregud! Stakkars, stakkars deg! Jeg vet ikke hva man gjør, men det høres grusomt ut, jeg har ikke ord. Sender deg en varm klem og ønsker deg lykke til!

Skrevet

Ord strekker ikke til så sender deg en klem :)

Skrevet

Ukjent bil? Når det er ei venninne av deg??

Skrevet

Ja. Det var ikke hennes bil. Hun har forøvrig mann og barn selv. Så mulig hun ikke ville bli busta.

Hi

Skrevet

Ukjent bil? Når det er ei venninne av deg??

Skjerp deg! Jævlig unødvendig! Kan vel finnes hundre forklaringer på at hun ikke kjente den, for alt du vet kan det ha vært en lånt bil!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Huffda :( Så ufattlig! Ord strekker ikke til her.. Og reagerer enda mer på at det foregår mens ungen deres er i huset! Blir kvalm av hele greia jeg :(

Skrevet

Tusen takk for alle klemmer. Dette er som tatt rett ut fra en dårlig film!:,(

Idag dro jeg og barnet til min mor. Vet ikke hva jeg skal gjøre framover. Må iallefall finne meg en leilighet først og fremst.

Jeg klarer meg alltids. økonomisk å sånt. Men denne følelsen, den unner jeg ikke min værste fiende.. Aldri kjent på et sånt svik før.

Kommer aldri til å stole på noen igjen!:,(

Jeg har sendt mld til xveninna mi om at hun har 24 timer på seg til å fortelle alt til mannen sin. Ellers kommer jeg til å si det.

Hi

Skrevet

Så utrolig dårlig gjort av både kjæresten din å venninna di. :( Og som hun over her sier, med ungen i huset, skikkelig ekkelt altså. Vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert. Sender deg en trøste klem!

Skrevet

blei skikkelig dårlig av å lese dette... kvalm! :( og det med å ikke kunne stole på noen igjen.. den skjønner jeg godt! Værste sviket! Klem til deg!!

Skrevet

Huff, så utrolig grusomt! Håper det ordner seg fort med leilighet og slikt. Bra du er hos moren din, du trenger trøst og hjelp med gutten din nå når du har det så tungt som du har det!

Sender deg en stor klem!

Skrevet

Dette må jo være noe av det værste sviket man kan oppleve, hjemme hos dere, i DIN seng, med venninne OG baby hus!!!!!! Hvem gjør noe sånt, blir helt målløs!!!!!

Stakkars deg, du har all min medfølelse :)

Denne mannen er vel ikke noe å satse videre på?

Skrevet

Han unnskylder seg og gråter - vel, ser ikke ut til å være et "uhell" dette her!

Fy flate, nå ble jeg så sint på dine vegne!

Jeg håper du tar deg tid til å kjenne på sviket og la tårene komme. Kjempebra at du er hos din mor nå så du får støtte og støttet deg på mamman din nå.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i din situasjon, men hadde ikke sittet et sekund mer enn det jeg måtte i samme rom!

ønsker deg masse lykke til, og sender mange klemmer!

Gjest peacock
Skrevet

Han sitter og gråter...? å invitere en dame på besøk når man er alene hjemme med barnet sitt er ikke et uhell og noe som plutselig skjer, det er noe man gjør helt overlagt, og så sitter han og gråter...?! Har ikke ord, HI, dette er bort imot det verste man kan gjøre mot et annet menneske!!

Men HI, det var godt du kom hjem tidlig og fikk avslørt dette, hverken han eller venninnen er noe å samle på! Og synes så avgjort du skal ta en telefon til mannen til eksvenninnen din! Ta med deg barnet ditt, h*n skal ikke måtte tåle å oppleve at mamma plutselig blir byttet ut. Det er hardt akkurat nå, men du kommer deg videre, det er jeg sikker på!

Huff, jeg føler så masse med deg, HI, masse godklemmer herfra!

Skrevet

Jeg har ikke ord!

Det er bare off....

Høres ut som reine såpeoperaen det der.

Klem.

Skrevet

Hadde definitivt sagt det til mannen hennes ja, for ei kjerring. Mannen din skulle blitt tatt med nøtteknekkeren, herregud for en oppførsel.

Skrevet

all min sympati til deg og barnet ditt! Stor klem!

Skrevet

Veldig kjedelig når slikt skjer, ordentlig svik! Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg valgt å fortsette med mannen. Ikke fordi jeg støtte hva han gjorde, men det han gjorde med venninna var bare sex. Etter å ha levd litt har jeg sett at alenetilværelsen ikke er noe å trakte etter. Man finner som regel ikke noen andre når man har barn, noen andre som er seriøse nok til å satse. Og selv om noen har gitt etter for begjær og hatt sex med en annen, er det deg han kommer hjem til, ditt barn han bysser i søvn og deres felles regninger han betaler. Jeg vet at jeg er kontroversiell slik, før hadde jeg nulltoleranse for utroskap, men flere og flere i Norge blir alene og ikke finner noen nye. Alle "perfekte" forhold har som regel en og annen svikt i systemet hvis man begynner å grave, fasaden lyver. Så hadde min mann vært utro, hadde jeg tilgitt og fortsatt. Særlig fordi han ikke synes jeg er noe særlig til sexpartner, men elsker meg for det og vil gjerne være sammen med meg og barna livet ut.

Lykke til!

Skrevet

Veldig kjedelig når slikt skjer, ordentlig svik! Hadde jeg vært i din situasjon, så hadde jeg valgt å fortsette med mannen. Ikke fordi jeg støtte hva han gjorde, men det han gjorde med venninna var bare sex. Etter å ha levd litt har jeg sett at alenetilværelsen ikke er noe å trakte etter. Man finner som regel ikke noen andre når man har barn, noen andre som er seriøse nok til å satse. Og selv om noen har gitt etter for begjær og hatt sex med en annen, er det deg han kommer hjem til, ditt barn han bysser i søvn og deres felles regninger han betaler. Jeg vet at jeg er kontroversiell slik, før hadde jeg nulltoleranse for utroskap, men flere og flere i Norge blir alene og ikke finner noen nye. Alle "perfekte" forhold har som regel en og annen svikt i systemet hvis man begynner å grave, fasaden lyver. Så hadde min mann vært utro, hadde jeg tilgitt og fortsatt. Særlig fordi han ikke synes jeg er noe særlig til sexpartner, men elsker meg for det og vil gjerne være sammen med meg og barna livet ut.

Lykke til!

Deg om det.

Jeg hadde foretrukket alenemortilværelsen LETT fremfor å leve resten av livet mitt sammen med en utro løgner som har såpass lite respekt for meg at han peiser venninna mi mens vårt barn er i samme hus.

Forresten så finner de fleste seg en ny partner. De fleste kvinner er faktisk også så uavhengige i dag at de ikke trenger en utro dust til å betale regningene for seg.

For din del håper jeg mannen din også tar like lett på utroskap, så han ikke forlater deg om du er utro.

Skrevet

Lykke til!

Deg om det.

Jeg hadde foretrukket alenemortilværelsen LETT fremfor å leve resten av livet mitt sammen med en utro løgner som har såpass lite respekt for meg at han peiser venninna mi mens vårt barn er i samme hus.

Forresten så finner de fleste seg en ny partner. De fleste kvinner er faktisk også så uavhengige i dag at de ikke trenger en utro dust til å betale regningene for seg.

For din del håper jeg mannen din også tar like lett på utroskap, så han ikke forlater deg om du er utro.

Ingen av oss har vært utro i forholdet, og jeg har aldri vært utro. Men jeg har sett hvor umulig det er å finne ny SERIøS partner som ikke er bare ute etter en ting. Jeg er uavhengig og betaler regningene mine selv, men det er ikke det ting dreier seg om. Det dreier seg om fellesskap, nærhet og samliv.

Skrevet

Lykke til!

Deg om det.

Ingen av oss har vært utro i forholdet, og jeg har aldri vært utro. Men jeg har sett hvor umulig det er å finne ny SERIøS partner som ikke er bare ute etter en ting. Jeg er uavhengig og betaler regningene mine selv, men det er ikke det ting dreier seg om. Det dreier seg om fellesskap, nærhet og samliv.

Visst handler det om fellesskap, nærhet og samliv. Og for meg hører ikke utroskap hjemme i det. For meg er utroskap DET MOTSATTE av fellesskap, nærhet og samliv, og det som faktisk ødelegger det.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Men HI, hvordan kan du vite hun forteller sin mann det innen 24 timer? Muligens jeg bare er bitter og hevngjerrig etter egene opplevelser i henhold til utroskap her, men jeg hadde nok helt ærlig reist rett fra eget hus, hjem til henne og fortalt mannen hennes om det, før jeg hadde reist hjem til min mor. Pokker heller om jeg hadde gitt henne sjansen, hun og din samboer hadde muligheten til troskap, og de klarte jo ikke det!

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lykke til!

Deg om det.

Det er ikke akkurat sånn at han var "uheldig" på byen i fylla! Det var ikke akkurat som han fortalte og innrømmet at han hadde vært utro. Det var ikke med en fremmed! Det var i deres seng, deres hus, med deres barn der. Skal hun ha en mann i hus som hun har SETT og "busted" i senga med venninna? Det er vel nok å prøve å få de synene ut av hodet om han IKKE er der, men hun skal fortsette å leve med han i tillegg?? "Jaja... la gå lissm!"?? Nei så vanskelig er det ikke å finne seg partner i dag.. Og her blir sannsynligvis gresset grønnere også!

Skrevet

uff.høres utrolig trist ut.

vet ikke helt hva man kan si for å hjelpe,.

stakkars deg og barnet. bra du har kommet deg ut. sørg for å få fortalt det til mannen til vennina di uansett. du har ingen garanti for at ho forteller det selv. fortell mannen hennes det selv. da vet du hva som kommer frem,.

hjelper ikke unnskylde seg oppi dette.

bruk tiden sammen med din mor og unge,.

bra du kom hjem når du gjorde og på en måte så dette ikke hadde holdt på bak ryggen din lengre.

Skrevet

Sender deg en kjempe stor trøsteklem HI. Så utrolig leit å lese:( Samtidig godt at du kom hjem litt tidligere, så du fikk vite sannheten om din mann og din "venninne". Jeg hadde nok reist hjem til denne "venninnen" å fortalt mannen hennes det også. Selv om du sikkert har mer enn nok med ditt nå, tror jeg nok jeg ville sørget for at "venninnen" din fikk det som hun fortjente (la oss håpe hennes mann går i fra henne)..

ønsker deg lykke til:) Du høres ut som ei tøff dame som kommer til å klare deg fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...