Gå til innhold

BABYLAND! ALDRI KJØP VOGN DER!!! OBS. les her og spre videre!!


mrsrogaland.

Anbefalte innlegg

Ja, de har tydligvis slettet det, så jeg nå..

haha!

det sier jo mere om dem enn det gjør om dere! :P For en tåpelig butikk-kjede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, var en troll vogn. Men også en annen vogn. Den siste vi hadde, som gjorde at ungen falt ut av vogna, da bremsen løstes ut og ikke fungerte. Men husker ikke helt hva merket helt.. Dorian tror jeg.

Og de trollvognene lages i polen og koster egentlig bare rundt 3 tusen. Han selger mange av de for 8 tusen. Så ikke verd de pengene. Den vognen vi hadde sto det ikke troll et eneste sted på. Ingen kunne gjettet at det var troll vogn. Ikke fulgte det med brosjyrer, eller skriftlig garanti. På stellevesken derrimot var det en lapp der det sto troll på. Fikk beskjed før vi kjøpte at troll var et norskt merke, produsert og laget for norske forhold. Det er bare tull, desverre. Vognene er polske og ikke laget eller designet for norske forhold. Vi var opptatt av at utstyret skulle holde til flere unger, ettersom vi har dårlig råd, og kjøpene der var viktige for oss. Vel, vogna holdt i en måned.

 

Jeg er glad jeg er ferdig med vognene der. Og merker en helt enorm forskjell nå som vi har simovogn. Kvaliteten er en helt annen.

 

Og ja, det er babyland som har laget seg konto for å svare på innlegget mitt. Og forstår ikke hvordan han kan henge ut så mye info om meg og samboeren min og tilbyr seg å vise kvitering til andre som vil se. Det viser mye om hvordan jeg mener butikken er..

 

Skjønner! Høres jo veldig useriøst ut dette her. Godt det ordnet seg til slutt da, kos deg med simovogna di ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fikk tlf fra mor mi i dag, at hun hadde sett en annonse i avisa om billig pakketilbud fra Babyland.. jeg har selv aldri hørt om butikken før.. så jeg googlet! å det er jeg jammen glad jeg gjorde! Takk for advarselen msrogaland! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hvordan ble enden på denne visen da mrsrogaland? :) håper det ordnet seg for dere :)

 

Fikk tilbake 4.000. Vi sa vi skulle ha minst 5.000 men det gikk han ikke med på. Vi avsluttet saken og glemte hele greia. I ettertid fant vi ut at madrassen som var med i sengepakken ikke var naturfiber som vi fikk beskjed om da vi kjøpte. Det var syntetisk og mugla forresten etter 3 mnd bruk. Drittbutikk. Aldri mere.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ble enden på denne visen da mrsrogaland? :) håper det ordnet seg for dere :)

 

Fikk tilbake 4.000. Vi sa vi skulle ha minst 5.000 men det gikk han ikke med på. Vi avsluttet saken og glemte hele greia. I ettertid fant vi ut at madrassen som var med i sengepakken ikke var naturfiber som vi fikk beskjed om da vi kjøpte. Det var syntetisk og mugla forresten etter 3 mnd bruk. Drittbutikk. Aldri mere.. :)

at det skulle være mulig? kjeltringer!!

godt dere er ferdige med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan ble enden på denne visen da mrsrogaland? :) håper det ordnet seg for dere :)

 

Fikk tilbake 4.000. Vi sa vi skulle ha minst 5.000 men det gikk han ikke med på. Vi avsluttet saken og glemte hele greia. I ettertid fant vi ut at madrassen som var med i sengepakken ikke var naturfiber som vi fikk beskjed om da vi kjøpte. Det var syntetisk og mugla forresten etter 3 mnd bruk. Drittbutikk. Aldri mere.. :)

at det skulle være mulig? kjeltringer!!

godt dere er ferdige med dem :)

 

Det er syke folk og en latterlig butikk. Endelig ferdig med hele greia og nå vet vi litt mere om hva som er tull og hva som er kvalitet og kjente merker. Ikke lett som førstegangsforeldre.. :P Hvorda fant du igjen dette innlegget egentlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk varsel om at NRK har sagt noe, men når jeg går inn på tråden er det mamma! som har skrevet. Men når hun blir sitert er nicket NRK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk varsel om at NRK har sagt noe, men når jeg går inn på tråden er det mamma! som har skrevet. Men når hun blir sitert er nicket NRK...

 

Her kommer ikke mamma! opp. Her er det visst computersays-no som har sitert. I går var det NRK. Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå star det ikke mamma! lenger, men computer says N-o..!

 

Men er likevel sitert som NRK... Merkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå star det ikke mamma! lenger, men computer says N-o..!

 

Men er likevel sitert som NRK... Merkelig...

Bytte av nick?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå star det ikke mamma! lenger, men computer says N-o..!

 

Men er likevel sitert som NRK... Merkelig...

Bytte av nick?

 

Så ofte? Her er det bilde med nickene, så da har hun det travelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ble enden på denne visen da mrsrogaland? :) håper det ordnet seg for dere :)

 

Fikk tilbake 4.000. Vi sa vi skulle ha minst 5.000 men det gikk han ikke med på. Vi avsluttet saken og glemte hele greia. I ettertid fant vi ut at madrassen som var med i sengepakken ikke var naturfiber som vi fikk beskjed om da vi kjøpte. Det var syntetisk og mugla forresten etter 3 mnd bruk. Drittbutikk. Aldri mere.. :)

at det skulle være mulig? kjeltringer!!

godt dere er ferdige med dem :)

 

Det er syke folk og en latterlig butikk. Endelig ferdig med hele greia og nå vet vi litt mere om hva som er tull og hva som er kvalitet og kjente merker. Ikke lett som førstegangsforeldre.. :P Hvorda fant du igjen dette innlegget egentlig? :)

var noen som likte et innlegg jeg hadde skrevet her tidligere for noen dager siden... Tenkte jeg likegodt måtte spørre hvordan det hadde godt :)

 

Hva skjer med nickene dine? Det er forskjellige nick som siterer. 3 nick på to dager. Er det feil i systemet eller er det du som bytter nick hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan ble enden på denne visen da mrsrogaland? :) håper det ordnet seg for dere :)

 

Fikk tilbake 4.000. Vi sa vi skulle ha minst 5.000 men det gikk han ikke med på. Vi avsluttet saken og glemte hele greia. I ettertid fant vi ut at madrassen som var med i sengepakken ikke var naturfiber som vi fikk beskjed om da vi kjøpte. Det var syntetisk og mugla forresten etter 3 mnd bruk. Drittbutikk. Aldri mere.. :)

at det skulle være mulig? kjeltringer!!

godt dere er ferdige med dem :)

 

Det er syke folk og en latterlig butikk. Endelig ferdig med hele greia og nå vet vi litt mere om hva som er tull og hva som er kvalitet og kjente merker. Ikke lett som førstegangsforeldre.. :P Hvorda fant du igjen dette innlegget egentlig? :)

var noen som likte et innlegg jeg hadde skrevet her tidligere for noen dager siden... Tenkte jeg likegodt måtte spørre hvordan det hadde godt :)

 

Hva skjer med nickene dine? Det er forskjellige nick som siterer. 3 nick på to dager. Er det feil i systemet eller er det du som bytter nick hele veien?

vet ikke hva som har skjedd... har byttet to ganger, men i løpet av 14 dager ca... :P merkelige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

jeg har betalt for en barnevogn på babyland. etterpå tenkte jeg at det er ikke en riktig vogn som passer for mine barna. etter på søkte jeg på nettet og fant denne siden og leste alle om babyland. jo,det er sant det samme vogn koster billigere på nettet. Så gikk jeg til butikken og spurte om alle. De sier at det skal ikke gi pengene tilbake og tilbyr noe som regntrekk eller andre vogn.

 

Så jeg har snakket med sjefen. Han sa at han kan ikke gi pengene tilbake,bare gi godelapp og bryte forbindelsen av telefonen. han bare snakket med assistent kanskje fire ganger da jeg var der. Jeg har ikke tatt vogn ennå. Det er trist  at jeg liker ikke måten han snakker. Jeg har ikke lyst til å kjope vogn der nå. jeg vet ikke hva skal jeg gjøre. kan noen hjelpe meg?

 

på butikken hun sier at hun kan ikke bestemme noe bare sjefen og det folger norsk regel og de kan ikke gi pengene tilbake. Også hun spurte om hvilken land jeg kommer fra. Jeg er ikke so flink i norsk og norsk regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det kommer frem, useriøse forhandlere er en uting, og når det gjelder så viktige ting som babyutstyr er det ekstra ille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er egentlig bare å la være å kjøpe vogn der. Lei for at du også havnet feil sureshanu. Aldri vært borti makan til kundebehandling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...