Gå til innhold

Har dere lest om Hedda og Trine Lise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med barn og har inntekt på rundt 180 000,- i året. Nå bor vi nok langt billigere, men siden det ikke fins buss, tog eller trikk så er jeg avhengig av bil både til barnehage, jobb, butikk, lege osv. så totalutgiften blir nok den samme og vi lever fint på den summen. Spiser godt og har både råd til bursdager og liten ferie (sånn teltturer og slikt, men det er knall ferie det da :) ).

Kjøper ikke så mye klær til meg selv og handler generelt lite "dilldall". Sier ikke at hun gjør det, men jeg tror at med litt planlegging så får hun det til.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har ikke råd til dyre ting hele tiden, og må spare på alt. ungene får dra i bursdag da, men det velger vi å prioritere. Vi har ca 2000 kr i mnd som skal gå til fritid, og det er ikke mye på 4 stk. likevel føler jeg at vi har det bra. Jeg har ikke råd til tannlege, eller frisør feks. Nå kommer snart skattepenger, så da blir det litt ekstra i sommer. Da skal vi kose oss. men ellers er det fint lite vi har råd til. Men jeg hadde heller aldri hatt råd til å bo i oslo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...